Voiko oikeasti hyvä mies olla sinkku vielä yli 5-kymppisenä
Tapasin kuukausi sitten netissä miehen, joka vaikuttaa viestien perusteella tosi hyvältä.
On korkeasti koulutettu, harrastaa paljon liikuntaa ja kulttuuria, tulee ilmeisen hyvin toimeen taloudellisesti.
Mutta hän on sinkku, ja ollut ilmeisesti hyvin kauan, ellei aina. Pakko olla siis jotain vikaa? Vai tunnetteko kunnollisia miehiä jotka ovat vapailla markkinoilla vielä tuossa iässä?
Nimim. juoksenko jo, ja jos niin kohti, vai karkuun
Kommentit (84)
No omalla kohdalla se sinkkuuden syy näiden "menestyjämiesten" kohdalla on kyllä tullut ilmi hyvinkin selvästi viimeistän muutaman kuukauden kohdalla.
Raivohulluudesta tunnekylmyyteen. Ja jösses sitä valheiden määrää alussa. ESim. voi näyttää, että kaikki ihmissuhteet kunnossa, työpaikalla pyyhkii hyvin, lasten kanssa suhteet kunnossa jne. Ja sitten kun alkaa totuus selvitä, niin siinä sitten ollut sulattelemista. Huh. Selvinnyt mm. että työpaikkaa ei edes ole, eksän kanssa tavataan tosi asiassa pelkästään oikeussalissa, lapsia on tavattu viimeksi kesälomalla vuosi sitten jne. jne.
Yli 50 v sinkut ovat usein hyvin joustamattomia parisuhteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihmisessähän on oltava jotain kamalasti vialla jos vielä viiskymppisenä on sinkku!
Pitäisi olla muutama raunioitunut parisuhde ja ainakin kolmekymmentä seutrustelua takana tai vaihtoehtoisesti pari avioliittoa ja pntuja molemmista ollaksen "normaali".
Minä - mutta olenkin nainen - aion olla vielä yhdeksänkymppisenäkin sinkku jos niin kauan elän. Elämä on lyhyt, sen saa vain kerran, se on elettävä mahdollisimman hyvin ja itselleen mukavasti.
On eri asia, onko ihminen hyvä tyyppi yleisesti vai myös parisuhdemielessä. Uskallan väittää, että sinkut etenkin myöhemmällä iällä ovat joustamattomia.
Niin, moni on sinkkuna kiva mutta parisuhteessa ei vaan pää kestä ja muuttuvat itse piruiksi.
Pitääkö hyvän miehen haluta parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa: sitoutumiskammoinen, jokapaikan höylä, tai äidin helmoissa elänyt peräkamaripoika.
Tai puoliso ei ole halunnut elää seesteistä elämää vakiintuneena, vaan edelleen juoksee salaa vieraissa. Toinen ei. Mieti sitä
Näitä sulavakäytöksisiä BDSM 50v sinkkuja kyllä löytyy, jotka iltaisin leikkelevät kavereiden peniksiä tms.
Voi hyvää päivää! Täydelliset miehet iästä riippumatta ei todellakaan luuhaa jossain Tinderissä tai muissa treffiräpellyksissä, jossa on juuri kaikki muut kuin täydelliset naiset. Jokainen, joka on ollut siellä viisikin minuuttia tajuaa pelin hengen.
Ajattelisin, että jotain ongelmia on. Sitoutumiskammo? Olisko nyt sitten muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Mun mies oli 52 kun tavattiin, eikä hän ollut koskaan ollut parisuhteessa, eikä harrastanut seksiä. Hän on vaan ujo ja "kotihiiiri", eikä niin valtavan seksuaalinen että sekään olisi ajanut koskaan naisia etsimään. Yliopistotutkijana oli omistautunut tutkimukselleen. Koiran oli ottanut, kaveriksi erävaelluksille joita harrasti.
Enpä olisi voinut ihanampaa miestä kuvitella kuin hän on. En oikein ymmärrä sitä, miten se ettei ole ollut parisuhteissa olisi joku miinus ihmiselle, minusta se on hienoa jos viihtyy itsensä kanssakin hyvin.
Eli naarasit kirjolla olevan aseksuaalin, onnea.
Ei ole kirjolla. Ei kaikki yksin viihtyvät introvertit ole mitään autisteja. Ja se ettei ole seksuaalisesti kovin aktiivinen sopii minulle, en ole itsekään. Kyllä meillä seksiä on, mutta molemmat on oltu myös aikuiselämämme aikana pitkiä aikoja ilman, minkäkin pisimmillään 16 vuotta, ja hyvin on elämä sujunut seksittäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää! Täydelliset miehet iästä riippumatta ei todellakaan luuhaa jossain Tinderissä tai muissa treffiräpellyksissä, jossa on juuri kaikki muut kuin täydelliset naiset. Jokainen, joka on ollut siellä viisikin minuuttia tajuaa pelin hengen.
Joskus niitä kyllä voi sielläkin olla. Joskus ihmiset vasta keski-iässä havahtuvat siihen, että ehkä haluaisivatkin parisuhteen, eivät haluaisi vanhoja päiviään yksin viettää. Ja jos on pääosin kotona viihtyvä ihminen eikä baarit kiinnosta, niin usein se on se Tinder johon mennään katselemaan, mitä olisi tarjolla ja kiinnostuisiko joku.
Ala suhteeseen, mutta älä muuta yhteen. Matkailkaa hieman ja tutustukaa kunnolla toisiinne.
Ihan hyvin voi mies kuin nainenkin olla vielä sinkku yli 50 vuotiaanakin vaikka hän olisi ulkoisesti kuinka hyvän näköinen tahansa ja vaikka hän olisi menestynyt elämässään kuinka hyvin tahansa. Me kaikki emme vain ole pariutuvaa tyyppiä, osalle on vain saattanut käydä niin ettei kohdalle ole sattunut häntä joka olisi vienyt jalat alta ja sitten jos on ollut jo pitkään sinkkuna ja rakentanut itselleen sellaisen elämän ilman parisuhdetta mihin on tyytyväinen ei kenties enää edes haluaisi muuttaa elämäänsä sellaiseksi mihin sopisi vakituinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies voi olla sinkku viisikymppisenä joko hetken aikaa eron jälkeen tai pidempään ainoastaan siksi, että on ihan itse niin valinnut. Ilmeisesti tässä sinun tapauksessasi ei päde kumpikaan, eli olisin varovainen tuollaisen kanssa.
Joku sentäs ymmärtää eron siinä onko ollut lähes aina sinkku kuten aloittajan tapauksessa ilmeisesti, vai sinkkuuntunut 5-kymppisenä pitemmästä parisuhteesta. Eron jälkeen voi olla vuosikausia yksin, kun ei vaan kohtaa itselle sopivaa ihmistä, eikä tämä tämä ole mitenkään outoa. Mutta sitten taas aina sinkku ollut, herää jotain kysymyksiä.
Minä nyt olen nainen ja pian viisikymppinen sinkku.
Mielestäni olen hyvä nainen ja minusta pidetään ja saan siitä kuullakin. En kuitenkaan varmasti olisi parisuhdemateriaalia koska en halua parisuhdetta. Jos minut sellaiseen syystä tai toisesta pakotettaisiin - varjelkoon - niin kumpikaan ei taatusti olisi tyytyväinen, en minä eikä se toinen.
Se on vain niin kumma juttu, ihminen ei sais elää omannäköistänsä elämää! Aina on joku kyseenalaistamassa jos et elä kuten enemmistö. Ei saa poiketa kaavasta! Pelottaako se vain miksi ei?
Olen sellainen ja ajattelin myös sellaisena pysyä.
Joo tuttu ihan kivannäköinen, pitkä, urheilullinen, ulkoilmaihminen. Vähän nörtti mutta ei koulutusta. Sit kouluttautui ja alkoi naisia piisaamaan. Löysi sopivan ja meni naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuttu ihan kivannäköinen, pitkä, urheilullinen, ulkoilmaihminen. Vähän nörtti mutta ei koulutusta. Sit kouluttautui ja alkoi naisia piisaamaan. Löysi sopivan ja meni naimisiin.
Tuntuu kyllä oudolta, että pelkkä koulutus olisi vaikuttanut niin, että naisia alkoi ympärillä pyöriä:DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kyllä oudolta, että pelkkä koulutus olisi vaikuttanut niin, että naisia alkoi ympärillä pyöriä:DD
Kyllä minä uskon että kun vaikka somessa on siellä koulutuksena joku semmoinen ns. parempi, kuten joku insinööri tms. niin helposti viestiä pukkaa.
On eri asia, onko ihminen hyvä tyyppi yleisesti vai myös parisuhdemielessä. Uskallan väittää, että sinkut etenkin myöhemmällä iällä ovat joustamattomia.