Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mielikuva sinulla tulee henkilöstä, jonka Tinder-profiilin teksti on englanniksi?

Vierailija
27.03.2024 |

Ja siis kantasuomalaisesta kyse. Onko positiivinen vai nehatiivinen asia?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma profiilini on japaniksi. En käytä Tinderiä Suomessa. M25

Sama mutta kukaan ei kysynyt.

Vierailija
62/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen, joka haluaa ehkä tutustua johonkin muuhun kuin perässä vedettävään suomalaiseen mieheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä ja todella monella miehellä on profiili englanniksi. Pyyhkäisen ne suoraan vasemmalle, en halua seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei joko osaa puhua suomea tai pahempaa, syrjii äidinkieltään. Se on ok, jos lopussa on suomen lisäksi myös englanniksi esittely. Pahimpia on ne, joilla on koko profiili englanniksi ja lopussa vain toteamus "sama suomeksi".

Arvostan suomen kieltä ja inhoan sitä, miten paljon englantia nykyään käytetään (mainonta, ravintoloiden palvelu ym.). En usko, että jaan samoja arvoja niiden miesten kanssa, jotka päättävät kirjoittaa pelkästään englanniksi. Ei sinänsä ole sama mielikuva kuin monilla kommentoineilla, pikemminkin ajattelen näiden miesten olevan kouluttautuneita ja kansainvälisiä, mutta itse en arvosta.

Vierailija
64/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likainen suttura.

Vierailija
65/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmisillä menee englanninkielinen bio tunteisiin. En olisi arvannut, että se on noin hyvä urpofiltteri.

Sinähän se urpå olet, kun et arvosta omaa äidinkieltäsi. Tuskinpa osaat englantiakaan kunnolla. Sivistymätön moukka! 

Vierailija
66/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kaikki englanninkieliset profiilit vasemmalle.

Jonkin verran on tullut vastaan sellaisia miehiä, jotka selvästi etsii thaimaalaisia naisia. Profiilin on saatettu kirjoittaa englanniksi, että tykkää thai-ravintoloista. Toinen kertoi, että oli juuri palannut thaimaasta. Kolmas halusi matkustaa thaimaaseen. Neljäs kirjoitti suoraan, että haluaa aasialaista seuraa. 

En tiedä miksi minulle tarjottiin tuollaisia miehiä, kun ei itsellä ainakaan ole mitään kytköksiä thaimaaseen enkä edes sellaiselta näytä. 

Vierailija
67/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On BBC:n perään.

Enkä ole. Pylly rupee.

T:Pertti

Vierailija
68/98 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma profiilini on japaniksi. En käytä Tinderiä Suomessa. M25

Tuttu Nirmeksesta laittaa myös Tinder profiilinsa japaniksi. 

Vierailija
69/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tinder-profiili englanniksi, koska asun englanninkielisessä maassa ja matkustan paljon Englannin ja Suomen väliä. En viitsi turhaan vaihtaa sitä suomenkieliseksi silloin kun olen Suomessa, koska oletan, että suomalaiset kuitenkin osaavat tuon verran englantia. 

Vierailija
70/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun nainen hän. Ei kai siinä mitään muuta mieti.

Miehiähän ne aina on.

Naiset on siistä hassuja, että ne kuvittelee tietävänsä, millaisia muiden naisten Tinder- profiilit ovat. 

Vierailija
71/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Oma vahikosi jos englantia et osaa.  

Vierailija
72/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä ihmisillä menee englanninkielinen bio tunteisiin. En olisi arvannut, että se on noin hyvä urpofiltteri.

Sinähän se urpå olet, kun et arvosta omaa äidinkieltäsi. Tuskinpa osaat englantiakaan kunnolla. Sivistymätön moukka! 

Tunteisiin menee ja uppoaa. Mun bio on suomeksi, mutta tämän ketjun pohjalta olen tajunnut, että sun kaltiset voi siivilöidä pois vaihtamalla kielen. Yhtään hyvää matchia tuskin jää syntymättä. 

Miksi se on niin rankkaa, ettei kaikki etsi juuri sinua? 

Vierailija
73/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tinder-profiili englanniksi, koska asun englanninkielisessä maassa ja matkustan paljon Englannin ja Suomen väliä. En viitsi turhaan vaihtaa sitä suomenkieliseksi silloin kun olen Suomessa, koska oletan, että suomalaiset kuitenkin osaavat tuon verran englantia. 

Ketju on osoittanut, etteivät ainakaan av mammerot ja papparoiset mitään osaa muuta kuin uhriutua. Toisaalta, tuskin menetät tuossa mitään. 

Vierailija
74/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi henkilö, jolla on kansainvälinen ura ja joka matkustelee paljon. On avoin sille, että kumppani saattaa löytyä Suomen ulkopuoleltakin. 

Vierailija
75/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä on peräsuolen laskumaa?

Vierailija
76/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi henkilö, jolla on kansainvälinen ura ja joka matkustelee paljon. On avoin sille, että kumppani saattaa löytyä Suomen ulkopuoleltakin. 

Sama tulee itselle mieleen. Joko kansainvälinen ura tai haluaisi sellaisen. Jättäisin kuitenkin todennäköisesti tykkäämättä, koska en itse elä tuollaista elämäntyyliä enkä halua toisaalta jatkuvasti reissaavaa puolisoakaan. Etsiköön kaltaisensa. Ellei nyt kaikilta muilta ominaisuuksiltaan olisi täydellisen oloinen. Jos olisi englanniksi ja suomeksi, tulisi positiivisempi mielikuva. 

Vierailija
77/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tykkää lakusta, eli negatiivinen asia ehdottomasti.

Vierailija
78/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Helsingissä ja todella monella miehellä on profiili englanniksi. Pyyhkäisen ne suoraan vasemmalle, en halua seurustella sellaisen miehen kanssa, joka ei joko osaa puhua suomea tai pahempaa, syrjii äidinkieltään. Se on ok, jos lopussa on suomen lisäksi myös englanniksi esittely. Pahimpia on ne, joilla on koko profiili englanniksi ja lopussa vain toteamus "sama suomeksi".

Arvostan suomen kieltä ja inhoan sitä, miten paljon englantia nykyään käytetään (mainonta, ravintoloiden palvelu ym.). En usko, että jaan samoja arvoja niiden miesten kanssa, jotka päättävät kirjoittaa pelkästään englanniksi. Ei sinänsä ole sama mielikuva kuin monilla kommentoineilla, pikemminkin ajattelen näiden miesten olevan kouluttautuneita ja kansainvälisiä, mutta itse en arvosta.

It-alalla yleistä kokea ylemmyyden tunnetta siitä että käyttää englantia, on kansainvälinen jne. Ei siinä mitään jos tavoitteena on löytää samanhenkinen nainen. Itse arvostan sitä että mies arvostaa äidinkieltään ja haluaa suomalaisen naisen.

Vierailija
79/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat yrittää esittää fiinimpää kuin on.

Vierailija
80/98 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tuota neutraalina asiana, ja jokainen tekee profiilinsa sen perusteella, mikä sopii parhaiten omaan elämäntilanteeseensa. Ilmeisesti liikkuu paljon paikoissa, joissa tapaa paljon ulkomaalaisia. Tavoittaa ehkä näin suuremman määrän potentiaalisia kumppaneita kuin keskittymällä pelkästään suomalaisiin. Esimerkiksi Helsingissä on paljon ekspatteja, tai sitten he itse viettävät paljon aikaa ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi