Mikä mielikuva sinulla tulee henkilöstä, jonka Tinder-profiilin teksti on englanniksi?
Ja siis kantasuomalaisesta kyse. Onko positiivinen vai nehatiivinen asia?
Kommentit (98)
Nämä englanniksi profiilinsa kirjoittavat miehet vaikuttavat epätoivoisilta luusereilta. Ovat kolunneet suomenkieliset naiset läpi ja eikä mukamas ole sopivaa löytynyt. Näissä tapauksissa vika ei todellakaan ole naisessa. Kierrän tällaiset tapaukset kaukaa!
Oma profiilini on japaniksi. En käytä Tinderiä Suomessa. M25
Nämä englanniksi profiilinsa kirjoittavat naiset vaikuttavat epätoivoisilta luusereilta. Ovat kolunneet suomenkieliset miehet läpi ja eikä mukamas ole sopivaa löytynyt. Näissä tapauksissa vika ei todellakaan ole miehessä. Kierrän tällaiset tapaukset kaukaa!
Vierailija kirjoitti:
ne etsii amerikkalaista majuria
Kävisikö eversti?
T: Eversti
Samanlainen vaikutus mitä tatuoinnilla
Olen aina pitänyt profiilini englanninkielisenä, vaikka olen syntyjäni kantasuomalainen. Mun ammatti on iso osa mua, mutta alasta ei oikein pääse jyvälle ellei osaa kieliä. Siksi on vaikea ajatella seurustelevansa kieltä taitamattoman kanssa. Hän olisi niin monesta minulle tärkeästä asiasta pihalla. Tällainen seurustelukumppani ei pystyisi myöskään kommunikoimaan monen mulle tärkeän ihmisen kanssa. Suomalainen mies on aivan hyvä, kunhan kieli kiinnostaa 😊
Vierailija kirjoitti:
Oma profiilini on japaniksi. En käytä Tinderiä Suomessa. M25
Japanin tinderihän se mielenkiintoinen on, kun naiset ei näytä naamoja.
Osaan kyllä monia kieliä, työkielenä meillä saksa ja englanti, kahden kotimaisen lisäksi.
Silti, jos profiili on joku ihan perus Pirkko Kankaanpäästä ja profiili on englanniksi, niin ehdoton no-go.
Luonnollisesti, jos etsin ulkkarinaista tai profiilista huokuu että nainen on aidosti ns maailman kansalainen, niin asia eri.
Harvemmin mikään Malmin kosmopoliitti hirveästi kiinnosta.
Naisella klamydia tai tippuri jos treffailee ulkkareira ilman sulttaania.
En ole Tinderissä enää enkä mene sinne enää koskaan uudestaan, mutta profiilini oli englanniksi ihan siitä syystä että asun maassa jonka kieltä en puhu.
Äidinkieli on minulle todella tärkeä asia. Jos profiili on pelkästään englanniksi, vaikkei se ole henkilön äidinkieli, hän ei ole minua kiinnostava kumppaniehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sekä suomeksi ja englanniksi sama teksti.
Minulla oli myös. Karsi monta sellaista pois mitkä varmaan joutikin jäämään pois, ja toi vastaavasti toisia tilalle.
M
Vierailija kirjoitti:
On niin rikkinäinen/luonnevikainen että hakee ulkomaalaista. Inhoaa omaa kansaansa, koska ei tule kenenkään kanssa toimeen. Jos aukaisee päänsä.. Arvostelee ym ei kivaa.
No no. Empaattinen. Suuri sydän. Riittää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisillä menee englanninkielinen bio tunteisiin. En olisi arvannut, että se on noin hyvä urpofiltteri.
Joo, täytyykin muuttaa oma profiili samantien englanninkieliseksi 👍
Ei se välttämättä auta. Minulla oli joskus hetken profiili kolmannella kielellä jota halusin harjoitella eikä sijaintini ollut Suomi. Ne suomalaiset jotka olivat tykänneet olivat suurimmilta osin sellaisia "kalja ja makkara" -tyyppejä jotka ovat 40+ mutta väittävät olevansa parikymppisiä.
Järkevämmät varmaan tajusivat tekstiä vilkaisemalla että en nyt etsi suomalaisia.
Ainakin Helsingissä karkeasti ottaen noin puolella niistä naisista, jotka jotain profiiliinsa kirjoittavat, on profiiliteksti englanniksi.
BBC News?