Olen niin rakastunut, että epäilen olenko aivan hullu. Aion tunnustaa asian.
En vain jaksa salailla tai esittää enää. Hän on mielessäni koko ajan enkä kestä sitä enää. En ole varmaan koskaan ollut näin pakkomielteisen ihastunut. Tämä on kamalaa.
Tunnustan kun näen hänet seuraavan kerran, kävi miten kävi.
Kommentit (40)
Miksi ihmeessä salailit? Rakkautta ei pidä koskaan salata, oli olosuhteet mitkä tahansa. Rakkaus on hyvä asia. Teot on eri asia, mitä sillä rakkaudella tekee. Salailu on katkeran ja huonolunteisen ihmisen tekoja. Jos odotat että näette, voi olla ettette koskaan törmää. Paitsi jos olette samassa työ- tai opiskelupaikkassa. Jos hän on koko ajan mielessäsi, olet sydänjuuriasi myöden rakastunut häneen. Hän on sinulle se oikea.
Toivottavasti sekin on suhun, muuten voi tulla melkoinen mahalasku todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sekin on suhun, muuten voi tulla melkoinen mahalasku todellisuuteen.
Phanilmanlintu. Rakkaus on aina positiivinen asia. Oli miten oli normaali ihminen ottaa sen hyvällä ja kunnioittavasti vastaan. Rakkauden tunnustamisessa syntyy aina hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä salailit? Rakkautta ei pidä koskaan salata, oli olosuhteet mitkä tahansa. Rakkaus on hyvä asia. Teot on eri asia, mitä sillä rakkaudella tekee. Salailu on katkeran ja huonolunteisen ihmisen tekoja. Jos odotat että näette, voi olla ettette koskaan törmää. Paitsi jos olette samassa työ- tai opiskelupaikkassa. Jos hän on koko ajan mielessäsi, olet sydänjuuriasi myöden rakastunut häneen. Hän on sinulle se oikea.
Ei se että toinen on aina mielessä tarkoita edes rakastumista saati sitten sydänjuuria myöten. Tuo voi olla vaan ihastumista tai hullaantumista tai pelkkää kiimaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama työpaikka. Olen yrittänyt rauhoittua ja järkeillä asian. Olen yrittänyt saada tunteeni kuriin mutta en vain onnistu. Kun näemme niin aika pysähtyy, ilmassa väreilee, hymyilemme molemmat niin, että emme vain kykene pitämään pokkaa. Hän hakeutuu lähelleni, meillä on pitkiä katseita ja intensiteettiä riittää. Emme ole nähneet nyt hetkeen ja ajattelin, että se on hyvä asia kun olemme erillämme jonkin aikaa. Päinvastoin kuitenkin on käynyt. Kaipaan häntä niin paljon, että sattuu todella enkä saa häntä mielestäni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Kunhan tähän tulee jonkinlainen ratkaisu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se että toinen on aina mielessä tarkoita edes rakastumista saati sitten sydänjuuria myöten. Tuo voi olla vaan ihastumista tai hullaantumista tai pelkkää kiimaa.
Pyh, kiima ei tunnu sydämessä kuten rakkaus. Ihastuminen on taas eri asia, menee ohi melko nopeaan kun taas rakkaus on niin voimakas tunne että se ei unohdu.
Minäkin olen päättömästi ihastunut, tosi kuumaan naapurin rouvaan. Ehkä minun tapauksessani on viisain pitää omana tietonani tai ainakin sanalliset mölyt mahassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama työpaikka. Olen yrittänyt rauhoittua ja järkeillä asian. Olen yrittänyt saada tunteeni kuriin mutta en vain onnistu. Kun näemme niin aika pysähtyy, ilmassa väreilee, hymyilemme molemmat niin, että emme vain kykene pitämään pokkaa. Hän hakeutuu lähelleni, meillä on pitkiä katseita ja intensiteettiä riittää. Emme ole nähneet nyt hetkeen ja ajattelin, että se on hyvä asia kun olemme erillämme jonkin aikaa. Päinvastoin kuitenkin
Onhan sulla seuraava työpaikka jo hankittu? Jos ei, unohda koko juttu.
Pakkomielteinen ihastuminen keneen tahansa kuulostaa sairaalta. En haluaisi joutua kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama työpaikka. Olen yrittänyt rauhoittua ja järkeillä asian. Olen yrittänyt saada tunteeni kuriin mutta en vain onnistu. Kun näemme niin aika pysähtyy, ilmassa väreilee, hymyilemme molemmat niin, että emme vain kykene pitämään pokkaa. Hän hakeutuu lähelleni, meillä on pitkiä katseita ja intensiteettiä riittää. Emme ole nähneet nyt hetkeen ja ajattelin, että se on hyvä asia kun olemme erillämme jonkin aikaa. Päinvastoin kuitenkin
Tuo on sitä oikeaa rakkautta. Sen kertoo myös se, että aika pysähtyy ja ilmassa väreilee. Tuskin kenenkään muun kanssa tunnet samoin? Rakkaus on unohtumaton tunne.
Mitäs tämä tunne vaatii? Nussnuss vai ei? Usein tuo ratkaisee mistä oli kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Phanilmanlintu. Rakkaus on aina positiivinen asia. Oli miten oli normaali ihminen ottaa sen hyvällä ja kunnioittavasti vastaan. Rakkauden tunnustamisessa syntyy aina hyvää!
Eihän tuossa ole kyse rakkaudesta vaan ap:n mielessä kehkeytyneestä illuusiosta, johon hän itse uskoo.
Ap on valehtelija. Ensin on rakastunut, sitten ihastunut. Enempää en lue. Hyi!
Toivottavasti ihastuksesi kohde on vapaa, etkä yritä rikkoa toisen suhdetta/ liittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamala tilanne jos joku työkaveri tulisi tunnustamaan rakkauttaan. Siitä ei todellakaan seuraisi mitään hyvää.
Jos se on pelkkää kiimaa tai ihastusta, se vaihtelee kohdetta ja kohdistuu milloin keneenkin. Mutta rakastunut voi kai olla vain yhteen ihmiseen kerrallaan.
Toivotaan, että tunteet kohtaavat. Mikäli et saa vastakaikua, niin peräydy kohteliaasti.
Jos tosi pakkomielteiseksi menee ihastus, niin kannattaa Ap lukea limerenssistä.
Hyvä suunnitelma!