Mikä mielikuva sinulla tulee henkilöstä, jonka Tinder-profiilin teksti on englanniksi?
Ja siis kantasuomalaisesta kyse. Onko positiivinen vai nehatiivinen asia?
Kommentit (98)
Negatiivinen.
Joko hänelle ei kelpaa suomalaiset, tai hän ei kelpaa suomalaisille. Tai haluaa tuoda esiin osaavansa oikein kieliä..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mun nainen hän. Ei kai siinä mitään muuta mieti.
Miehiähän ne aina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakee ulkomaalaista seuraa tietysti.
Ei välttämättä. Pk seudulla Tinderissä alkaa olla aika paljon ei- suomea puhuvia ja englanninkielisellä profiililla tavoittaa nämäkin. Kyllä siitä profiilista silti saa suomeakin puhuvat tykätä.
No kyllä se englanninkielinen profiili on selvä viesti, että ulkomaalainen/ei suomenkielinen seura on mieleen. Saahan siitä toki suomalaisetkin tykätä, sitä kaiketi ei voi estää.
Hakee ensisijassa jonkin muun kielistä seuraa. Jos on sekä suomeksi että englanniksi, niin sitten ok.
Pidän idioottina kun on tinderiin sotkeutunut.
Kielitaitoinen, fiksu ja kouluttautunut. Matkustaa paljon, töissä kansainvälisessä yrityksessä. Minulla on ollut sekä englannin että ruotsinkielinen teksti, kun asuin Ruotsissa, mutta äidinkieli on suomi.
En olisi muutenkaan mätsännyt elämänkoululaisen kanssa, kuten noiden aikaisempien kirjoittajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisillä menee englanninkielinen bio tunteisiin. En olisi arvannut, että se on noin hyvä urpofiltteri.
Nuo eivät osaa englantia niin kyllähän heitä siksi harmittaa.
Minä suoraan skippaan vaan jossei ole suomeksi teksti. eri asia jos on joku oikeasti sellainen ihminen joka ei osaa suomea.
Hakee ulkomaalaista pimppiä tai munaa myös. Eli toimii kansainvälisillä markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmisillä menee englanninkielinen bio tunteisiin. En olisi arvannut, että se on noin hyvä urpofiltteri.
Joo, täytyykin muuttaa oma profiili samantien englanninkieliseksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Kielitaitoinen, fiksu ja kouluttautunut. Matkustaa paljon, töissä kansainvälisessä yrityksessä. Minulla on ollut sekä englannin että ruotsinkielinen teksti, kun asuin Ruotsissa, mutta äidinkieli on suomi.
En olisi muutenkaan mätsännyt elämänkoululaisen kanssa, kuten noiden aikaisempien kirjoittajien kanssa.
joo tosi kielitaitoinen kun kaikki nyt sen bion sinne voi englanniksi kirjoittaa. Iso osa suomalaisista varmaan jonkunlaisen ruotsiksikin sinne osaa vääntää vaikka ylä-asteella olisi tullut vitonen.
Positivinen mielikuva. On käynyt luultavasti maailmalla pidemmälläkin kuin Helsigin rautatieasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Positivinen mielikuva. On käynyt luultavasti maailmalla pidemmälläkin kuin Helsigin rautatieasemalla.
joo muisti käydä peruskoulun englannin tunneilla
On niin rikkinäinen/luonnevikainen että hakee ulkomaalaista. Inhoaa omaa kansaansa, koska ei tule kenenkään kanssa toimeen. Jos aukaisee päänsä.. Arvostelee ym ei kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt 31 maassa. Tosin en ole ikinä koskenut ulkolaisiin. Kaikki ei ole huomioH..a joiden pitää naida mahdollisimman monia eri kansalaisuuksia. Ikävää ettei suomalaiselle enää kelpaa toinen. Ovat niin naiiveja oman kansan vihaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakee ulkomaalaista seuraa tietysti.
Ei välttämättä. Pk seudulla Tinderissä alkaa olla aika paljon ei- suomea puhuvia ja englanninkielisellä profiililla tavoittaa nämäkin. Kyllä siitä profiilista silti saa suomeakin puhuvat tykätä.
Kyllä nekin on ulkomaalaisia, jos eivät puhu suomea, eivätkä ole kansalaisia vaikka täällä asuisivat. Käsittääkseni kansalaisuus edellyttää jonkin tasoista suomen tai ruotsin taitoa.
Ei ole mun nainen hän. Ei kai siinä mitään muuta mieti.