Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuljettaa pellillinen porkkanapiirakkaa bussissa töihin?

Vierailija
26.03.2024 |

Hei!

Sain vakipaikan töistä ja meillä ollut tapana silloin tarjota työkavereille jotain yleensä itseleipomaa. Yksikössä on ihmisiä noin 30. Porkkanakakkua olen osannut tehdä ja se on sopivasti hyvä tehdä jos edellisenä päivänä. Voisin siis tehdä pellillisen porkkanakakkua mutta ainut vaan, etten ymmärrä miten saan tämän pellillisen kakkua sitten aamulla työpaikalle. Bussimatkat ruuhkassa kestää noin tunnin ja automahdollisuutta ei ole. Voin tietty jakaa porkkanakakkupalat lukuisiin mataliin rasioihin mutta miten saan ne työpaikalla sitten kauniisti esille? Jaan eri lautasille? Ja pitääkö minun sitten ostella lukuisia matalia säilytysrasioita? En oikein ymmärrä tätä komboa. Osaisitteko viisaampina auttaa ja neuvoa! Vai pitääkö tyytyä kaupan kääretorttuun?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ne on näköjään ihmisen murheet.

Vierailija
2/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljetusastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä niihin foliovuokiin laittaisin. Mille ne sit asettelis, jos on pakko asetella... no minä antaisin olla rasioissa tai korkeintaan semmoiselle kuvioidulle leivinarkille ehkä?

Vierailija
4/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet taksilla.

Vierailija
5/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa taksi.

Vierailija
6/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraa pellin reunaan reikä ja laita siitä naru vetonuppiin. Kulkee bussin perässä kuin pulkka. Perillä irrotat pellin. Ja ei kun syömään.

Vierailija
7/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet bussin katolle istumaan sen kanssa

Vierailija
8/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa auto vi tun köyhä!

Vierailija
9/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloina. 

Vierailija
10/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaat paloiksi, jotka menevät ihan muovipusseihin. Kuorrute erikseen. 

Vierailija
11/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasiasta kuullut? 

Vierailija
12/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut piirakkaa kerroksittain isompaan vuokaan, leivinpaperi kerrosten väliin. Mutta jos kakussasi on kuorrute, niin ei toimi.

Vierailija
13/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piirakan voisi laittaa kahteen osaan, jotka kulkisivat pulkassa tai sitten laittaa jo annoskokoihin kotona ja pakkaa säilytysrasioihin ja ne muovikassiin 

Vierailija
14/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasterasiat ja kassi. Leivinpaperia välipaperiksi vai mikä. Ellet halua kannatella pelliä koko matkan ja kädet heilahtavat niin, että palat lentävät kuin raketti ilmaan, kohti avaruutta.

Vierailija
15/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kääretorttu on se helppo ratkaisu. Itse tein kerran niin että kiedoin uunipellin ja kakun tuorekelmuun ja laitoin sen pellin tuorekelmuineen kassiin. Sitten työpaikalla pahoittelin sen kakun.

Vierailija
16/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla noin yksinkertaisia ihmisiä. Kokonaisena pellin päälläkö se pitäisi sinne töihin saada?

Vierailija
17/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on hyvä idea, kiitos! Tosin kun noita foliovuokia pahvikansineen kokoaa päällekäin, eikö pahvi tartu kuorrutteeseen ja lopputulos ei ole kovin houkutteleva?

-ap

Vierailija
18/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta sen piirakanhan voisi kuljettaa lastenvaunuissa ja pääsisi ilmaiseksi samalla 

Vierailija
19/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tekis niistä cupcake-versiot? Eli laittais jo sen taikinan muffinssivuokiin ennen paistamista. 

Vierailija
20/72 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siitä kääretorttu.

Tee kakkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme