Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita

Vierailija
26.03.2024 |

Elämmehän tasa-arvon aikaa

Kommentit (206)

Vierailija
61/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on olemassa sellaisia miehiä joille kelpaa kuka vaan kellä on pulssi sitten jos tekee vahingossa aloitteen tällaiselle miehille nin  Se mies ei panosta yhteen siihen suhteeseen ja haaveilee vaan jostain toisesta. 

Sama syy minulla. En jaksa enää yhtään saamatonta passiivista vätystä joka ei osaa antaa pakkeja vaan roikkuu kuvioissa salaa pakotietä etsien. 

Vierailija
62/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitteesi on virheellinen. Minä tein aloitteen ja 19 vuotta ollaan oltu yhdessä.

En varmasti ole ainoa. 

Eikös tämä pitäisi tulkita niin, että et ole tehnyt yhtään aloitetta 19 vuoteen?

No eihän niitä sitten enää tehdäkään, kun sopiva on löytynyt.

Totta. Onneksi olkoon. Osui ja upposi kerralla. Moni muu tekee sata aloitetta ilman mitään vastakaikua. Sitten kyllästyy. Tai masentuu. Jotkut myös katkeroituvat aika pahasti.

Ei ole mitään järkeä tehdä 100 aloitetta. Ei ole mitenkään mahdollista olla niin monesta aidosti kiinnostunut. Lähinnä siinä on kyse siitä, että kuka tahansa kelpaa. 

Ei sellaista tyyppiä voi mitenkään kunnioittaa.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Jos tekee aloitteen, tarkoitus on saada jonkinlainen yhteys kyseiseen henkilöön. Ei se tarkoita sitä, että olisi umpirakastunut häneen. Sitä ei voi mitenkään vielä tietää noin aikaisessa vaiheessa.

"Ei sellaista tyyppiä voi mitenkään kunnioittaa" - toisin sanoen, ainoa vaihtoehto on jättää aloitteet kokonaan tekemättä, jolloin automaattisesti tulkitaan luuseriksi. Koska ei edes aloitetta tee. Tuota muuten kutsutaan kehäpäätelmäksi. Koska sen tarkoitus on toteensanoa asia, joka on jo päätetty todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt monen monta aloitetta elämäni aikana. Aina olen saanut pakit. Kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta.

Vierailija
64/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt monen monta aloitetta elämäni aikana. Aina olen saanut pakit. Kukaan mies ei ole tehnyt minulle aloitetta.

Kiitos samoin.

Vierailija
65/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua aloitteellista naista. Se että nainen joutuu itse tekemään aloitteita tarkoittaa sitä että hän ei ole haluttu. Jos olisi niin hänelle tehtäisiin niitä. En huoli naista jota saa hävetä. 

Vierailija
66/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse elän ilmeisesti tasa-arvoisemmassa maailmassa kuin ap. Olen tehnyt aloitteita ja minulle on tehty aloitteita. Nykyiselle miehelleni minä tein aloitteen, ja niin on tehnyt moni muukin nainen. Muiden aloitteista hän on tosin kieltäytynyt, koska hän on onnellisesti naimisissa.

Vierailija
67/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo piiloaloitteet pitää sisällä. Olen yhdestä naisesta miettinyt että onko tuo kiinnostunut en minä ainakaan ymmärrä jos ei saa suoraa vihjausta .

Esimerkkejä piiloaloitteista munien kouriminen, perseelle taputtelu, härski ehdottelu. Tälläsiäkö se harjoittaa? 

Vierailija
68/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua aloitteellista naista. Se että nainen joutuu itse tekemään aloitteita tarkoittaa sitä että hän ei ole haluttu. Jos olisi niin hänelle tehtäisiin niitä. En huoli naista jota saa hävetä. 

Olen itsekin vähän vanhanaikainen tässä mielessä ja koen naisen olevan päällekäyvä jos tekee aloitteen noin vain. Tykkään enempi siitä että itse joudun vähän näkemään vaivaa. 

Vierailija
69/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt ja huonoin tuloksin. Ei kiinnosta enää. 

Vierailija
70/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena saan tinderissä yli 100 matchia joka viikko joten eipä paljon kiinnosta nähdä vaivaa aloitteiden tekemisen suhteen.

No aika huonosti . Itse saan miehenä 300 tykkäystä viikossa joten en tee mitään naisten takia. Tekstissä minulla lukee että kaikki tykkäykset ovat vahinkoja . Tämä suoraan naisilta matkittu teksti . 

Vierailija
71/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt ja huonoin tuloksin. Ei kiinnosta enää. 

Sama täällä

Tekee aloitteen = "persettä etsivä k-pää"

Ei tee aloitetta = "luuseri"

Ei kiitos. Jään mielelläni pois tästä sekoilusta.

Vierailija
72/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään järkeä tehdä 100 aloitetta. Ei ole mitenkään mahdollista olla niin monesta aidosti kiinnostunut. Lähinnä siinä on kyse siitä, että kuka tahansa kelpaa. 

Ei sellaista tyyppiä voi mitenkään kunnioittaa.

Sellaista ihmistä ei voi kunnioittaa, joka tulee tekemään yksinkertaisia, virheellisiä (omasta päästä vedettyjä) päätelmiä ihmisistä, joita ei tunne millään lailla, mutta ei kestä minkäänlaista palautetta. Pakenee paikalta heti, kun teksti ei miellytä silmää.

Kyllä. Puhun sinusta.

Vierailija
73/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuo piiloaloitteet pitää sisällä. Olen yhdestä naisesta miettinyt että onko tuo kiinnostunut en minä ainakaan ymmärrä jos ei saa suoraa vihjausta .

Esimerkkejä piiloaloitteista munien kouriminen, perseelle taputtelu, härski ehdottelu. Tälläsiäkö se harjoittaa? 

Joo just näin tekee. Onkohan kiinnostunut? 

Vierailija
74/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun ajattelee tuollaisia piiloeleitä niin käy äkkiä niin että kuvittelee vain vaikka toinen ei ole edes ajatellut asiaa.

Vierailija
75/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä miehet kertovat uskovansa sellaiseen hypoteesiin, että naista kiinnostaa miehen ulkonäkö, ja siinä tietyt kliseiset detaljit, kuten pituus, hiukset, raamikkuus, no te tiedätte.

Kuitenkin, empiirinen havainnointi marketin kassajonossa kertoo ihan toista. Eilenkin edelläni ihan sievä nuori nainen. Hänellä seurana miehensä, hamsterin näköinen kuikelo, pukeutuneena helvetin paskaisiin huomiokeltaisiin työtakkiin ja housuihin ja turvakenkiin? Muutenkin ihmetyttää, kun jengi liikkuu työn ulkopuolella, kuntosalin pukuhuoneessa vaikka, tuollaisissa dieselille haisevissa työtamineissa? Millä työpaikalla ei tänä päivänä ole lakisääteistä sosiaalitilaa?

Vierailija
76/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te jaksatte jauhaa. Säälittävää. 

Vierailija
77/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kymmenestä tekee Tinderissä. Niitä käyn panemassa.

Itse teen aloitteen jos tahdon jotain vakavampaa.

Vierailija
78/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me elä tasa-arvon aikaa. Naiset hoitavat lapset ja suurimman osan kotitöistä. Naiset saavat pienempää palkkaa samasta työstä. Naisten on vaikeampi edetä uralla. Miehet ahdistelevat naisia kaikkialla.

Vierailija
79/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kun olen ihan tosissani. Yksinkertausesti en pysty olemaan tekemättä. Valitettavasti taidot taisi ruostua 20 vuoden suhteen aikana, sillä kun olen nyt sinkku ja tunteet vei kesällä ja kosketin erästä miestä kevyesti. Hän säikähti ja on sen jälkeen vältellyt niin paljon kun on vaan pystynyt :(

Vierailija
80/206 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä miehet kertovat uskovansa sellaiseen hypoteesiin, että naista kiinnostaa miehen ulkonäkö, ja siinä tietyt kliseiset detaljit, kuten pituus, hiukset, raamikkuus, no te tiedätte.

Kuitenkin, empiirinen havainnointi marketin kassajonossa kertoo ihan toista. Eilenkin edelläni ihan sievä nuori nainen. Hänellä seurana miehensä, hamsterin näköinen kuikelo, pukeutuneena helvetin paskaisiin huomiokeltaisiin työtakkiin ja housuihin ja turvakenkiin? Muutenkin ihmetyttää, kun jengi liikkuu työn ulkopuolella, kuntosalin pukuhuoneessa vaikka, tuollaisissa dieselille haisevissa työtamineissa? Millä työpaikalla ei tänä päivänä ole lakisääteistä sosiaalitilaa?

Ei seksiä ilman Dimexiä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi