Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita
Kommentit (206)
Mitä nuo piiloaloitteet pitää sisällä. Olen yhdestä naisesta miettinyt että onko tuo kiinnostunut en minä ainakaan ymmärrä jos ei saa suoraa vihjausta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi on virheellinen. Minä tein aloitteen ja 19 vuotta ollaan oltu yhdessä.
En varmasti ole ainoa.
Eikös tämä pitäisi tulkita niin, että et ole tehnyt yhtään aloitetta 19 vuoteen?
No eihän niitä sitten enää tehdäkään, kun sopiva on löytynyt.
Totta. Onneksi olkoon. Osui ja upposi kerralla. Moni muu tekee sata aloitetta ilman mitään vastakaikua. Sitten kyllästyy. Tai masentuu. Jotkut myös katkeroituvat aika pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.
Ei se silmien räpsyttely ja muu kiertely ja kaartelu ole mikään aloite, vaan se että menee toisen luo ja kysyy suoraan vaikka kahville. Siinä on toki se epämiellyttävä riski että saa pakit ja tämähän ei monelle maistu joten enemmän harrastetaan tuota epäsuoraa turvallista haahuilua jossa ei menetä kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.
Entisajan nenäliinan pudottamisen tajusi kyllä nykyään saattaa mennä ohi..
Ja monella meneekin usein, ihmiset ovat jotenkin erkaantuneet sosiaalisesta kanssakäymisestä ja kadottaneet sen herkän kompassin.
Some ja deittisovellukset. Odotetaan että se algoritmi tekee kaiken työn, jotta ei tarvitse itse nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät paljon piiloaloitteita, joilla on tarkoitus saada miestä tekemään varsinainen aloite. Siirrytään baarissa lähemmäksi kiinnostavaa miestä, avataan ehkä yhdellä napilla kaula-aukkoa vähän lisää jne.
Kyllä just näin. Ja jostain luin että kosketus on ihmiselle psykologisesti todella voimakas signaali. Sitä se on ja sen olen todistanut. Kun näen että mies jota olen katsellut menee baaritiskille tms. menen lähelle ja kosketan. Riittää että hellästi kädellä koskee selkää siinä ruuhkassa ja kysyy, että mahtuuko tähän viereen. Viimeksi mies nojaili baaritiskiin ja koskin hellästi hänen kättään ja sanoin jotain että onpa sulla hienon näköinen kello. Sillä ei ole väliä miten kosketuksen tekee, se toimii miehiin ihan aina. Mies alkaa, tai sanoisiko että mies jatkaa siitä. Hän ikään kuin tekee siinä kohtaa sitten sen aloitteen minua kohtaan, tarjoaa juomaa tai pyytää istumaan tms.
Oletko kokeillut sinkkukoria kaupassa? Minä otin kerran sellaisen vahingossa ja jouduin jättämään ostokset kesken ja vaihtamaan kauppaa, koska iskuyrityksiä sateli joka hyllyn välissä. Olen tosin nainen, mutta miksei tuo toimisi miehilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein. Ekan ja vikan kerran.
Ainakin siltä mieheltä puuttui taito torjua kauniisti.
Luuleeko miehet, että vain heitä torjutaan?
Keskimääräistä miestä torjutaan jatkuvasti läpi elämänsä. Viestistäsi huomaa jälleen, miten heikko ego ja itsetunto naisilla onkaan. Ei ihme, etteivät lähesty miehiä, kun yksikin torjutuksi tuleminen syöksee masennukseen. Tämän takia naiset harvoin lähestyvät miehiä.
Se oli ainoa mies, josta olen koskaan ollut kiinnostunut. Miksi yrittäisin iskeä jotain randomeja miehiä?
En kiinnostu tuntemattomista, eli en käy kimppuun kadulla.
Kukaan täällä tuskin uskoo mua, mutta siis itse olen ollut marraskuusta asti umpirakastunut erääseen mieheen ja opiskeltiin siis samassa oppilaitoksessa ja luokassa kunnes alkuvuodesta tiet erkanivat. Miten käyttäydyin hänen läsnäollessa? Tosi harvoin katsoin edes häneen päin, en alottanut keskusteluja tai edes tervehtinyt oma-aloitteisesti. Lähinnä siksi, koska en halunnut mun ihastuksen paljastuvan. Ei olla nyt nähty kuukauteen eikä mun tunteet oo kadonneet, mutta en edelleenkään oo laittanut viestiä enkä laita. Eli ei oo mitään mistä hän voisi päätellä mun olevan ihastunut. Oon aina ja ikuisesti sitä mieltä, että jos mies todella on kiinnostunut, niin kyllä hän sen aloitteen tekee ennen pitkää. Vaikka olisi kuinka ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se silmien räpsyttely ja muu kiertely ja kaartelu ole mikään aloite, vaan se että menee toisen luo ja kysyy suoraan vaikka kahville. Siinä on toki se epämiellyttävä riski että saa pakit ja tämähän ei monelle maistu joten enemmän harrastetaan tuota epäsuoraa turvallista haahuilua jossa ei menetä kasvojaan.
Kyllä se kutsuva hymy tai kosketus on aivan selkeä aloite. Ja siihen pakit on sellaiset että mies ei sitä noteeraa. Jos siihen mies tulee tutustumaan niin eihän sille tietysti mitään pakkeja anneta kun on jo tehty selväksi että on kiinnostunut. Jollei sitten osoittaudu tomppeliksi.
Miehet jotka ilman tuota kutsua tulevat juttelemaan, useimmiten tietysti saavat pakit.
Nainen sen aloitteen yleensä siis tekee.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä tuskin uskoo mua, mutta siis itse olen ollut marraskuusta asti umpirakastunut erääseen mieheen ja opiskeltiin siis samassa oppilaitoksessa ja luokassa kunnes alkuvuodesta tiet erkanivat. Miten käyttäydyin hänen läsnäollessa? Tosi harvoin katsoin edes häneen päin, en alottanut keskusteluja tai edes tervehtinyt oma-aloitteisesti. Lähinnä siksi, koska en halunnut mun ihastuksen paljastuvan. Ei olla nyt nähty kuukauteen eikä mun tunteet oo kadonneet, mutta en edelleenkään oo laittanut viestiä enkä laita. Eli ei oo mitään mistä hän voisi päätellä mun olevan ihastunut. Oon aina ja ikuisesti sitä mieltä, että jos mies todella on kiinnostunut, niin kyllä hän sen aloitteen tekee ennen pitkää. Vaikka olisi kuinka ujo.
Täähän on melko pöljää touhua. Eivälttämättä tule mitään tuolla tavalla ja et voi syyttää kuin itseäsi.
Ei miehetkään tee, ainakaan mulle. Ei koskaan, vaikka liikun paljon ulkona ja olen sosiaalinen ja tykkään höpötellä ihan vieraidenkin kanssa.
Olen nainen ja tehnyt aloitteita, kun olen ihastunut/kiinnostunut ja huomannut miehenkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän on melko pöljää touhua. Eivälttämättä tule mitään tuolla tavalla ja et voi syyttää kuin itseäsi.
Miten niin pöljää? Eikö sen sano järkikin, että kyllä siltä jo tähän mennessä olisi vähintään viestiä kuulunut, jos sillä ois ollut mun suuntaan edes hitusen verran kiinnostusta takaisin. Nielen tappioni ja yritän unohtaa miehen.
Turhimmat sanat ,koskaan ,ikinä, aina,jatkuvasti..sokerina pohjalla jos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi on virheellinen. Minä tein aloitteen ja 19 vuotta ollaan oltu yhdessä.
En varmasti ole ainoa.
Eikös tämä pitäisi tulkita niin, että et ole tehnyt yhtään aloitetta 19 vuoteen?
No eihän niitä sitten enää tehdäkään, kun sopiva on löytynyt.
Totta. Onneksi olkoon. Osui ja upposi kerralla. Moni muu tekee sata aloitetta ilman mitään vastakaikua. Sitten kyllästyy. Tai masentuu. Jotkut myös katkeroituvat aika pahasti.
Ei ole mitään järkeä tehdä 100 aloitetta. Ei ole mitenkään mahdollista olla niin monesta aidosti kiinnostunut. Lähinnä siinä on kyse siitä, että kuka tahansa kelpaa.
Ei sellaista tyyppiä voi mitenkään kunnioittaa.
Kuulostaa hieman provolta, mutta jos tarkoituksella esität etäistä niin kyllä mies siinä jättää ottamatta yhteyttä. Nyt on metoot ja semmoisetkin.
Asiat eivät mene niinkuin rom-kom leffoissa vaan etäännytte vähitellen toisistanne. Mies voi tietenkin aika ajoin muistella sinua ja huokaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät paljon piiloaloitteita, joilla on tarkoitus saada miestä tekemään varsinainen aloite. Siirrytään baarissa lähemmäksi kiinnostavaa miestä, avataan ehkä yhdellä napilla kaula-aukkoa vähän lisää jne.
Aika pelkurimaista. Jos miehet noin tekisi aloitteen naisille niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
Mutta maapallo on jo ylikansoitettu moneen kertaan koska miehillä on vahvempi sukupuolivietti.
Siksi, että en halua parisuhdetta. Niin huonoja kokemuksia miehistä. Elämä on paljon mukavampaa ilman.