Miksi naiset ei koskaan tee aloitteita
Kommentit (206)
Tein. Ekan ja vikan kerran.
Ainakin siltä mieheltä puuttui taito torjua kauniisti.
Luuleeko miehet, että vain heitä torjutaan?
Kyllä naiset ovat minulle tehneet aloitteita. Sanottakoon tosin, että yleensä kyseiset naiset ovat olleet ulkomaalaisia, mutta ovat jotkut suomalaisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisena saan tinderissä yli 100 matchia joka viikko joten eipä paljon kiinnosta nähdä vaivaa aloitteiden tekemisen suhteen.
Minä en varmana viehättyisi 100 miehestä viikossa, se olisi liian vaivalloista tykkäillä ja etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.
Entisajan nenäliinan pudottamisen tajusi kyllä nykyään saattaa mennä ohi..
Luulen, ettei moni nainen osaa tehdä tarpeeksi selviä viestejä miehelle. Pitkät katseet tai hiusten harominen ei nykyään välttämättä kerro mistään. Naisen pitäisi ottaa mieheen puheyhteys ja pyytää treffeille. Ja kyllä ap, naiset tekee suomessa liian vähän aloitteita meille tavallisille miehille. Top-miehille satelee ehdotuksia taas ovista ja ikkunoista. Ja en ole ajatellut muuttaa hyvää itseäni miksikään naisen takia. Olen tottunut jo 40 vuotta olemaan ja tulemaan toimeen itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tein. Ekan ja vikan kerran.
Ainakin siltä mieheltä puuttui taito torjua kauniisti.
Luuleeko miehet, että vain heitä torjutaan?
Keskimääräistä miestä torjutaan jatkuvasti läpi elämänsä. Viestistäsi huomaa jälleen, miten heikko ego ja itsetunto naisilla onkaan. Ei ihme, etteivät lähesty miehiä, kun yksikin torjutuksi tuleminen syöksee masennukseen. Tämän takia naiset harvoin lähestyvät miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset ovat minulle tehneet aloitteita. Sanottakoon tosin, että yleensä kyseiset naiset ovat olleet ulkomaalaisia, mutta ovat jotkut suomalaisetkin.
Lisättäköön vielä tähän, että olen keskimääräistä selvästi paremman näköinen mies. Rumempia miehiä tuskin melkein koskaan lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi on virheellinen. Minä tein aloitteen ja 19 vuotta ollaan oltu yhdessä.
En varmasti ole ainoa.
Eikös tämä pitäisi tulkita niin, että et ole tehnyt yhtään aloitetta 19 vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harvoin törmää ihmiseen, joka kiinnostaa tarpeeksi. Silloin kyllä saatan tehdäkin.
Tuo johtuu siitä että saat miehiltä kaiken ilmaiseksi, katon pään päälle ja ruokaa kaupasta. Ja poliisi suojelee.
Omilla tuloillani minä asumiseni sekä ruokani maksan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitteesi on virheellinen. Minä tein aloitteen ja 19 vuotta ollaan oltu yhdessä.
En varmasti ole ainoa.
Eikös tämä pitäisi tulkita niin, että et ole tehnyt yhtään aloitetta 19 vuoteen?
No eihän niitä sitten enää tehdäkään, kun sopiva on löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa naiset tekevät lähes järjestään aina sen aloitteen antamalla signaalin tai useammankin että nyt sopii lähestyä.
Kenelle se signaali annetaan? Bussikuskilleko?
Vierailija kirjoitti:
Koska eivät ole myymässä mitään, eli itseään. Miehen kuuluu tehdä aloite, ei naisen. Jos mies ei saa tehtyä aloitetta, on sellainen lapatossu, että mitä sillä tekee, passattava olisi parisuhteessa.
Eli vastavuoroisesti mies, joka tekee aloitteen, on myymässä itseään? Onpa masentava ajatus
Naisilla on enemmän sitä vihjailua, että tulisi nyt tuo mies juttelemaan. Ilmeisesti siihen kuuluvat lähelle tulo, jotkut eleet, ?
Naiset tekevät paljon piiloaloitteita, joilla on tarkoitus saada miestä tekemään varsinainen aloite. Siirrytään baarissa lähemmäksi kiinnostavaa miestä, avataan ehkä yhdellä napilla kaula-aukkoa vähän lisää jne.
Mä aiemmin Tinderissä useinkin kutsuin miehiä treffeille, mutta moni koki sen turn offina. On parempi antaa miehen kutsua treffeille
Vierailija kirjoitti:
Naiset tekevät paljon piiloaloitteita, joilla on tarkoitus saada miestä tekemään varsinainen aloite. Siirrytään baarissa lähemmäksi kiinnostavaa miestä, avataan ehkä yhdellä napilla kaula-aukkoa vähän lisää jne.
Aika pelkurimaista. Jos miehet noin tekisi aloitteen naisille niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Surkeelta vaikuttaa. Tämähän on ihan liian tulkinnanvaraista etten tälläisiin viesteihin luottaisi alkuunkaan. Kenenköhän "fiksu" idea tämäkin. Suora lähestyminen keskustelunavauksella parempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisajan nenäliinan pudottamisen tajusi kyllä nykyään saattaa mennä ohi..
Ja monella meneekin usein, ihmiset ovat jotenkin erkaantuneet sosiaalisesta kanssakäymisestä ja kadottaneet sen herkän kompassin.
Vierailija kirjoitti: Ainakin omalla kohdalla kyse on ilman muuta siitä että en ole tarpeeksi huomiota herättävä tai mielenkiintoisen näköinen. Joskus käy niin että kun jossain isommassa porukassa sana leviää ja tietyt lähinnä sukutaustaan ja taloudelliseen asemaan liittyvät tiedot tulevat ilmi, saattaa joku tällainen uusi tuttavuus tehdäkin jonkinlaisen aloitteen. En kuitenkaan lähtökohtaisesti oikein lämpene sellaiselle, tuntuu että siinä ollaan kiinnostuttu hieman vääristä syistä. Ei tätä siis kovin usein tapahdu, mutta silti.
Aika saman suuntaisia kokemuksia minulla. Ihan jo tutustuminen tai juttelu on monelle mahdoton tilanne. Vaikka ei johtaisikaan mihinkään sen enempään. Jota ei siis tiedä, koska se toinen ei saa mitään sanotuksi.
Näemmä tekee. Just liittynyt Tinderiin ja onhan tuo aika karuselli. Tykkäyksiä tulee jatkuvasti ja keskustelua ei tarvitse nähtävästi kovin kauan pyöritellä, kun nainen tekee ehdotuksen että nähtäiskö kahvilla tms. Tai sitten se on joku juttu, että kerrankin uusi kasvo Tinderissä ja ne on siitä innoissaan. En tiedä. Mutta mua on nyt viikon aikana kolme naista pyytänyt kahville. Elämme tosiaan tasa-arvon aikaa.
Vai ei tee? Pöh, minä en tee enää yhden ainoatakaan aloitetta, sen verran on tullut märkää rättiä naamalle, jotta antaahan olla. Ja olen ihan tavallisen näköinen nainen, jos joku nyt miettii, että mikä monsteri on kyseessä.