Uusi tuttava suuttui kun "katosin" kesken viestittelyn?!
Juteltiin siis ihan niitä näitä iltasella ja siinä vaiheessa mun piti alkaa puuhata kaikenlaista, mennä kauppaan, tehdä työeväitä, käydä suihkussa jne. ja laitoin luonnollisesti puhelimen pois käsistäni. Kun sain nämä kaikki askareet tehtyä, niin kello oli jo niin paljon, että oli aika mennä nukkumaan. Seuraavana iltapäivänä sain sitten kiukkuisen viestin siitä, että tämä ihminen oli nyt valtavan huolissaan siitä, että olin yhtäkkiä vaan kadonnut.
Odotatteko oikeasti ihmisiltä jotain päätöstä rupatteluun? Mua jotenkin ärsyttää ajatuskin siitä, että mun pitäisi raportoida toiselle ihmiselle tekemisistäni.
Kommentit (183)
Ei hyvänen aika, minkä ikäinen oikein olet? Et omista käytöstapoja lainkaan? Miksi olisi ollut niin vaikeaa laittaa että hei, palataan asiaan, nyt pitää mennä? Onko sinulla tapana muutenkin poistua tilanteesta kun toinen juttelee sinulle "ei niin tärkeitä"? Kyllä sinä se typerä tässä olit, ja syystä sait toisen suuttumaan. Toivottavasti vastapuoli löytää paremman juttelukaverin itselleen.
Tää on niin tätä nykyajan minäminä-kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika, minkä ikäinen oikein olet? Et omista käytöstapoja lainkaan? Miksi olisi ollut niin vaikeaa laittaa että hei, palataan asiaan, nyt pitää mennä? Onko sinulla tapana muutenkin poistua tilanteesta kun toinen juttelee sinulle "ei niin tärkeitä"? Kyllä sinä se typerä tässä olit, ja syystä sait toisen suuttumaan. Toivottavasti vastapuoli löytää paremman juttelukaverin itselleen.
Tää on niin tätä nykyajan minäminä-kulttuuria.
Itsekäs minäminä-ihminen oli tuo vastapuoli, kun vaatii viestittelyä silloin kun hän haluaa.
Kesken viestittelyn katoaminen tuntuu,kuin lyötäisiin luuri korvaan. Annetaan viesti etten kiinnosta enkä ole tärkeä.
Minä "Kahvi kuulostaa hyvältä.Äidille muuten tehtiin pallolaajennus"
Ystävä: Ei vastaa
Minä: Huhuu?
Ystävä: Ei vastaa
Kuusi päivää myöhemmin, ystävä lähettää viestin "Tänään kahville?" Joo kiitos mutta ei enää kiinnosta kun sinuakaan ei kiinnosta minun kuulumiseni!
Jos joku on lopettanut viestinsä sanomalla "Nyt menen kahville", eikö hän selvästi ole lopettamassa viestittelyä? Vai ehdottiko kahville menoa? Silloin outoa lopettaa siihen, paitsi jos ystävä ei pariin minuuttiin vastannut, käykö