Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä stay-up sukka villitys on? Piti saada sukat juhliin, mutta lähes kaikista paikoista loppu....

Vierailija
26.03.2024 |

....piti käydä hankkimassa aikuisten kaupasta, kun marketeista ei mustia saanut. Nuoriso ja teinit kuulemma ostelee, mutta MIKSI? Onkohan taas joku tubettaja pannut vilityksen liikkeelle.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hienoja. Mutta itse tällee 30v. naisena ihmettelen miten sellaisia voi pitää edes baarissa? Saatika nuorempana. Siis jos ei yleensäkään saa olla baarissa rauhassa, niin sellaiset jalassa reissu ois varmaan helvetillinen. 

Miten niin? Ei ne pitsiosat saa näkyä istuessakaan.

Miksi ei saa näkyä? Kummallista ajattelua että saman vähän lyhyemmän hameen kanssa voi olla sukkahousut tai paljaat sääret, mutta stay-uppeja ei sitten voisi käyttää. Miksi se että stay-uppien pitsireunus näkyy on joistain niin kamalaa vs. se että paljaat reidet näkyy?

Taitaa jotkut pervot miehet innostua liikaa sellaisesta näystä..

Luulenpa että pervot miehet innostuvat kyllä jo minihameestakin ja paljaista reisistä..

Vierailija
62/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelleni ostettiin ja hän pitää niitä seksin aikana. Kiva mauste petihommiin spräppärijuttujemme lisäksi. Hänellä on hyvät sääret. Nainen olen.

Spräppäri?

Yleinen lempinimi kivalle seksilelulle. Lanteille kiinnitettävä tekopenis. 

Se on sträppäri, ei spräppäri. :) Tulee englanninkielisestä nimestä strap-on dildo

Sori totta. Kirjoitusvirhe oli tullut minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tic-toc syynä.... https://vm.tiktok.com/ZGe5sAbW2/

Ja tämä on nyt tulossa muotiin, joten nuo pitsit saa jatkossa näkyä.

Vierailija
64/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä valitatte, ettei ne pysy päällä. Käyttäkää sukkanauhoja. Sitten ne ei rullaudu ja voi hyvillä mielin pitää niitä.

Niin haluaisin. Olisiko sinulla antaa vinkkiä mistä löytäisi sukkanauhavyön jossa on kunnolliset nipsuttimet? Kaikki nämä nykyaikaiset mitä kaupoista löytyy niin niissä on aivan surkea kiinnitys, aina vähintään yksi neljästä irtoaa.

T:eri

Englannista nylonz com on meille ostettu ja toimii ihan jokapäiväisessä käytössä töissä hameen alla, kuudella tai kahdeksalla nauhalla. Noiden kanssa pitää sitten olla sukkanauhasukat joissa ei ole stayuppein silikoninauhaa.

Vierailija
65/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, tuota. Aika monet miehet pitää niitä seksikkäinä naisten jaloissa, joten johtuukohan siitä? 

Stay-upeissa pitää olla tosi kiinteät ja tiukat reidet. Ei ole yhtään kaunista, kun kuminauha pureutuu löysään selluliitti-ihoon ja sellainen löllö muffinssireisi jää tutisemaan pitsireunuksen päälle.

Toisaalta muistan, kun anorektinen ystäväni oli ostanut hääpukunsa alle stay-upit ja ne kuminauhareunukset vain löysinä lörpöttivät hänen tikkureisiensä ympärillä. Sanomatta selvää, että eivät pysyneet sukat ylhäällä.

Vierailija
66/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset tunkkireidet nykynaisilla, että varmasti pysyvät sukat ainakin ylhäällä.

Vierailija
67/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-up sukkia olen kokeillut tasan yhden kerran,enkä ikinä aio ostaa toista paria.

Kyllä sukkikset voittaa ne 'mennen tullen' ja ihan heittämällä!

Ainakin minä heitin roskiin ne,vain jonkun  inhottavan iilimato-tunteen reiden ympärillä tarjoavat ällösukat !

Vierailija
68/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay-upit on sexyt!

Vierailija
69/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stay upit on jaloissa paljon mukavammat ja ilmavammat kuin sukkahousut. Onhan ne ihan kivat välillä lemmenleikeissä myös.

Vierailija
70/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku muka stay uppeja sukkahousujen sijaan? Rullautuvat jatkuvasti, kyllä sukkahousut on paljon käytännöllisemmät, jos nyt puhutaan oikeasta käytöstä eikä makuuhuonekäytöstä.

Joo just tämä. Joko niissä on se kuminen kireä nauha sisäpuolella ja ovat niin kireät, että tekevät reisiin makkarat hoikallekin, silloin pysyvät paikoillaan, tai sitten pitää olla sukkanauhaliivi ja säätää sen kanssa.

Seksiasuna menee, mutta sanoisin, ettei ole toimiva ratkaisu arkielämässä. 

Vierailija
71/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku muka stay uppeja sukkahousujen sijaan? Rullautuvat jatkuvasti, kyllä sukkahousut on paljon käytännöllisemmät, jos nyt puhutaan oikeasta käytöstä eikä makuuhuonekäytöstä.

Joo just tämä. Joko niissä on se kuminen kireä nauha sisäpuolella ja ovat niin kireät, että tekevät reisiin makkarat hoikallekin, silloin pysyvät paikoillaan, tai sitten pitää olla sukkanauhaliivi ja säätää sen kanssa.

Seksiasuna menee, mutta sanoisin, ettei ole toimiva ratkaisu arkielämässä. 

Kumma että kaikissa iltajuhlissa ja gaaloissa olevilla näyttelijöillä ja malleilla nuo pysyvät jaloissa, eivätkä näytä ahdistavan yhtään.

Vierailija
72/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin reiteen saakka ulottuviin tukisukkiin on saatava roll-on-pullossa erikois"liimaa", joka estää sukkien rullautamisen. (It Stays -sukkaliima). Toimii varmaan stay-up-sukkienkin kanssa.

Vierailija
73/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viha/rakkaussuhde noihin. Itselläni kun tuota läskiä on reisissä, niin en vain pysty sietämään sitä, että läskit tursuaa yli. Muuten ne tuntuu paremmalta yllä kuin sukkahousut. Sukkahousuja käytän mielummin edellä mainitusta syystä, kun sukkahousut pitää koko "paketin" kasassa. 

Mulla on kanssa sen verran tuhdit reidet, että stay upit näyttää hirveältä jalassa. Ei ole todellakaan esteettisesti hyvän näköistä.

Vierailija
74/96 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on viha/rakkaussuhde noihin. Itselläni kun tuota läskiä on reisissä, niin en vain pysty sietämään sitä, että läskit tursuaa yli. Muuten ne tuntuu paremmalta yllä kuin sukkahousut. Sukkahousuja käytän mielummin edellä mainitusta syystä, kun sukkahousut pitää koko "paketin" kasassa. 

Mulla on kanssa sen verran tuhdit reidet, että stay upit näyttää hirveältä jalassa. Ei ole todellakaan esteettisesti hyvän näköistä.

Käytättekö te joille stau-upit ei sovi niin sitten tällaisia?

https://antishop.fi/shop/leg-avenue-avosukkahousut-sc85191

Vierailija
75/96 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en miehenä kestä noita stay-up vilautuksia, koska se saa hormonit hyrräämään.

Vierailija
76/96 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin saman, mutta kyllä noita näyttää löytyvän vaatekaupoista, missä ei myydä ns. teinivaatteita. Itse ostin viisi paria nyt kun löytyi laadukkaita. Miehet eivät ymmärrä sitä että näihin kuluu vuodessa melko paljon rahaa. Makuuhuone puuhissa nämä ovat melkein kertakäyttö tavaraa, jos on yhtään villinpää menoa.

Vierailija
77/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näytti hyvinkään Cittarissa olevan. Ostin kolme paria, nyt kun lämpimät kelit näyttävät alkavan.

Vierailija
78/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän miehet on ihan villeinä noihin? Sänkypuuhiin kun laittaa stay-upit niin he laukeavat minuutissa ja jää sitten itse puutteeseen, joten en tykkää siksi käyttää.

Vierailija
79/96 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkanauhaliivit tai miksi niitä ripustimia kutsutaan eivät toimi stay-uppien kanssa. Silikoniset kohdat eivät mahdu kiinnittimiin. Käytä sukkanauhaliivien kanssa sukkia, niissä ei ole silikonia 'vuorauksena'.  : ) 

Te ketkä valitatte, ettei ne pysy päällä. Käyttäkää sukkanauhoja. Sitten ne ei rullaudu ja voi hyvillä mielin pitää niitä.

Niin haluaisin. Olisiko sinulla antaa vinkkiä mistä löytäisi sukkanauhavyön jossa on kunnolliset nipsuttimet? Kaikki nämä nykyaikaiset mitä kaupoista löytyy niin niissä on aivan surkea kiinnitys, aina vähintään yksi neljästä irtoaa.

Vierailija
80/96 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Englannista nylonz com on meille ostettu ja toimii ihan jokapäiväisessä käytössä töissä hameen alla, kuudella tai kahdeksalla nauhalla. Noiden kanssa pitää sitten olla sukkanauhasukat joissa ei ole stayuppein silikoninauhaa.

Pitipä etsiä pitkään tätä ketjua.....tilasin tuolta nylonz.com:sta pari korsettia, kuudet erilaiset sukkanauhasukat, pari kuuden hihnan sukkanauha liiviä ja muutamat haarahalkio pikkarit. Tosi laadukkaita ja eikä tarvinnut maksaa tulliakaan näistä 🙂 Eli kiitos yo. vinkkaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan