Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tämä stay-up sukka villitys on? Piti saada sukat juhliin, mutta lähes kaikista paikoista loppu....

Vierailija
26.03.2024 |

....piti käydä hankkimassa aikuisten kaupasta, kun marketeista ei mustia saanut. Nuoriso ja teinit kuulemma ostelee, mutta MIKSI? Onkohan taas joku tubettaja pannut vilityksen liikkeelle.

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää onko vastaantulijalla sukkahousut vai stay upit, jos ei ole hame vesiraja-mallia? Ei mistään. 

Ehkä ne miehet ovat menneet katsomaan lähempää kumpi siellä hameen alla on

Vierailija
42/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni ostettiin ja hän pitää niitä seksin aikana. Kiva mauste petihommiin spräppärijuttujemme lisäksi. Hänellä on hyvät sääret. Nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelleni ostettiin ja hän pitää niitä seksin aikana. Kiva mauste petihommiin spräppärijuttujemme lisäksi. Hänellä on hyvät sääret. Nainen olen.

Aivan ihanaa.

Vierailija
44/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy siihen, ettei niitä marketeista löytynyt on se, että ne eivät kuulu valikoimaan, kun kysyntääkään ei juuri ole.

Mitä väärää tietoa täällä levitetään? Ihan olen Prismasta itse ostanut. 

Vierailija
45/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ketkä valitatte, ettei ne pysy päällä. Käyttäkää sukkanauhoja. Sitten ne ei rullaudu ja voi hyvillä mielin pitää niitä.

Niin haluaisin. Olisiko sinulla antaa vinkkiä mistä löytäisi sukkanauhavyön jossa on kunnolliset nipsuttimet? Kaikki nämä nykyaikaiset mitä kaupoista löytyy niin niissä on aivan surkea kiinnitys, aina vähintään yksi neljästä irtoaa.

T:eri

Vierailija
46/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spräppäri?

Vierailija
47/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku muka stay uppeja sukkahousujen sijaan? Rullautuvat jatkuvasti, kyllä sukkahousut on paljon käytännöllisemmät, jos nyt puhutaan oikeasta käytöstä eikä makuuhuonekäytöstä.

Minä käytän, paljon mukavammat kuin sukkahousut, jotka aika kinnaa ja kiristää jostain tai sitten valuu, jos ottaa isomman koon. Kesällä stay upit on myös viileämmät. Lisäksi jos yhteen stay uppiin tulee reikä, voi toista vielä käyttää (kun ostaa monta paria samanlaisia). Olen käyttänyt juhlissa stay uppeja yli 10 vuotta. Eikä asialla ole varsinaisesti tekemistä seksikkyyden kanssa, vaikka onhan se kiva plussa. 

Kiva kuulla, että ne ovat taas muodissa. 90-luvulla ne tulivat kauppoihin ja olivat hoikille sekä pitkäsäärisille helpotus. Kas, kun silloin osti tarpeeksi pitkät sukkahousut, vyötärö ja yläosa olivat aivan liian isoja. Tosiaan tuokin vielä, että kun löytää itselle sopivan merkin, kandee ostaa monta paria kerralla rikkoutumisen takia. Vaikka minä en rikkonut ainuttakaan stay uppia, koska 90-luvulla tehtiin vielä laatua joka asiassa ja kestäviä niin vaatteita kuin tavaroitakin. 

Vierailija
48/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku muka stay uppeja sukkahousujen sijaan? Rullautuvat jatkuvasti, kyllä sukkahousut on paljon käytännöllisemmät, jos nyt puhutaan oikeasta käytöstä eikä makuuhuonekäytöstä.

Eivät rullaudu ollenkaan, jos ostaa laatua. Marketit saa unohtaa stay uppien kohdalla. Yksi vinkki vanhalta käyttäjältä on, että älä rasvaa suihkun jälkeen reisiä ja sääriä, pysyvät paikallaan kuin liimattu. Sen silikoniosan täytyy olla vähintään 10 cm.

Vierailija
49/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on hienoja. Mutta itse tällee 30v. naisena ihmettelen miten sellaisia voi pitää edes baarissa? Saatika nuorempana. Siis jos ei yleensäkään saa olla baarissa rauhassa, niin sellaiset jalassa reissu ois varmaan helvetillinen. 

Miten niin? Ei ne pitsiosat saa näkyä istuessakaan.

Vierailija
50/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisella on stay upit jalassa seksin aikana niin vau!!!

Voi olla myös miehellä

kovin harvan maisen mielestä silloin wau. t: heteroseksuaalinen tytyilijä

Vierailija
51/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spräppäri?

Yleinen lempinimi kivalle seksilelulle. Lanteille kiinnitettävä tekopenis. 

Vierailija
52/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on hienoja. Mutta itse tällee 30v. naisena ihmettelen miten sellaisia voi pitää edes baarissa? Saatika nuorempana. Siis jos ei yleensäkään saa olla baarissa rauhassa, niin sellaiset jalassa reissu ois varmaan helvetillinen. 

Miksi ei saa näkyä? Kummallista ajattelua että saman vähän lyhyemmän hameen kanssa voi olla sukkahousut tai paljaat sääret, mutta stay-uppeja ei sitten voisi käyttää. Miksi se että stay-uppien pitsireunus näkyy on joistain niin kamalaa vs. se että paljaat reidet näkyy?

Vierailija
53/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei saa näkyä? Kummallista ajattelua että saman vähän lyhyemmän hameen kanssa voi olla sukkahousut tai paljaat sääret, mutta stay-uppeja ei sitten voisi käyttää. Miksi se että stay-uppien pitsireunus näkyy on joistain niin kamalaa vs. se että paljaat reidet näkyy?

Taitaa jotkut pervot miehet innostua liikaa sellaisesta näystä..

Vierailija
54/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy korvaamaan autossa ilmansuodattimen

Vierailija
55/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo se stay-up sukka villitys on just sitä samaa villitystä kuin mihin itsekin niitä halajat.

Vierailija
56/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuo 10cm pitsireunus saa ketään ravintolassa nyt liikaa innostumaan.

Vierailija
57/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että tuo 10cm pits

Setämiesten pervous voi yllättää

Vierailija
58/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tulee punaista, kutisevaa ihottumaa sen 10 cm leveän silikoniosan alle. 

Vierailija
59/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa jotkut pervot miehet innostua liikaa sellaisesta näystä..<

Ei pidä mennä mummotunneliin vaan laadukkaisiin nuoriso mestoihin. Ei oo niissä paikoissa joissa olen käynyt mitään setä miehiä näkynyt.

Vierailija
60/96 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spräppäri?

Yleinen lempinimi kivalle seksilelulle. Lanteille kiinnitettävä tekopenis. 

Se on sträppäri, ei spräppäri. :) Tulee englanninkielisestä nimestä strap-on dildo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan