Nuorella naisella ja vanhemmalla miehellä töissä suhde
Aina tauolla istuvat yhdessä, kuiskuttelevat ja nauravat. Ystävyyssuhteesta ei ole kyse, koska ikäeroa parilla on lähemmäs 30 vuotta.
Miten pitäisi reagoida?
Kommentit (21)
Mitä se sulle kuuluu oletko kateellinen
Miten niin ystävyyssuhteesta ei ole kyse? Sähän se varsinainen agentti olet, mutta avaatko vähän. Itselläni on kymmeniä vuosia nuorempia ja vanhempia ystäviä.
Sou? Eivaan heti kerrot kaikille, ja raportoit johdolle ja orpolle ja lastensuojeluviranomaisille ja poliisille ja yykoohon ja euroopanoikeustuomioistuimeen! Sehän on toooosi väärin! Ei tuollaista saaaaaa olla!
Taasko se papparainen täällä huohottamassa?
Ei, en koskisi vanhaan kääpään pitkällä tikullakaan.
Äijällä on selkeästi paremmat jutut kuin sulla. Luulis harmittavan, ja harmittaahan se.
On se nyt tosi kiusallista kun kaikki ympärillä tajuavat. Luulevat itse etteivät muut huomaa.
- ap
Sellainen iltasatu tänään. Kiitos siitä, alkokin heti väsyttämään 🥱😴
Vierailija kirjoitti:
On se nyt tosi kiusallista kun kaikki ympärillä tajuavat. Luulevat itse etteivät muut huomaa.
- ap
Mulla on tuo tilanne töissä. Luuletko että kiinnostaa kissanpaskan vertaa muiden juoruilu?
Mies kertoo setämiesjuttuja ja nuori tyttö kikattaa! Kaikki on oikein maailmassa.
V tuttaako kun typyn liksaan tulee hyvännaisenlisää sinä olet saanut yt-lapun? Jotkut osaa tän pelin.
Ok. Olen ainut, jonka mielestä työpaikalla ei syytä pariutua (varsinkin kun kumpikin on käsittääkseni varattuja tahollaan).
Outoja työpaikkoja teillö muilla.
Kiitos ja hei!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoo setämiesjuttuja ja nuori tyttö kikattaa! Kaikki on oikein maailmassa.
ja ap on kateellinen. siitä vielä bonuspisteet, kun sitä kyylää harmittaa
Vierailija kirjoitti:
Perinteet kunniaan!
Nuorta naista kiinnostaa hopeakettu. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olen ainut, jonka mielestä työpaikalla ei syytä pariutua (varsinkin kun kumpikin on käsittääkseni varattuja tahollaan).
Outoja työpaikkoja teillö muilla.
Kiitos ja hei!
- ap
😂
Oikeasti, nämä työpaikkojen juoruilijat on kyllä persiistä. Ja että vielä pitäisi alkaa sen mukaan valitsemaan kaverit minkä juorupiiri hyväksyy. 🙄
Joka työpaikassa on aina yksi tyyris tyllerö joka asuu vanhimman sedän polvella pikkujouluissa ja kahvilla reisi vasten reittä. Sit ukko jää eläkkeelle ja tytteli vaihtaa työpaikkaa
Pitäisi pitää huoli ihan vaan omista asioista.