Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosien aiheuttama jatkuva seksinhimo tekee hulluksi

Vierailija
25.03.2024 |

Onko tähän jotain lääkettä? Pää hajoaa kun koko ajan on vain seksi mielessä. Oikeasti tekee tiukkaa keskittyä töihin tai mihinkään.

Ja en tiedä aiheuttaako vaihdevuodet, mutta samoihin aikoihin alkanut. Muutenkin oon ollu himokas, mutta nyt tää on mahdotonta.

Ja ei ole edes kumppania kenen kanssa sekstailis.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis olemassa haluja vievää lääkettä? En halua että gynekologi nauraa mulle

Ap

Varmasti psykiatrilla on, kun onhan se joillakin tuo seksiriippuvuus ihan sairautenakin. Siis ilman vaihdevuosiakin ja miehilläkin. 

Jarrua. Kyllä sitä seksihulluille määrätään. Tai sitten kemiallinen kastraatio ettei todellakaan halua eikä edes pysty. Kyllä tuo pahalta tuntuu että jo huonekalujakin käytetään seksuaalisesti hyväksi. Sairas ihminenhän tuollainen on. Himoköyrijä ja perverssi.

Vierailija
22/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä teet?  Voitaisi vaihtaa, puolisoni tekee sinun työt ja sinä tulet minun hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas on tehnyt mieli aina. Miestä ei ole ollut, ja satunnaiset jutut jäivät jo vuosituhannen alkupuolelle. Menopaussia ei ole näkynyt, eikä kyllä oireitakaan. Onneksi minulla on tuollainen kämmenelle mahtuva pikkuhuristin, jonka imaisun jälkeen ei yleensä tee mieli enää samana päivänä tai edes viikkoon. Joskus kyllä hurisee kolmekin kertaa päivässä.

Miehen kanssa menisi hitaaseen tahtiin tunti tai puolitoista (muistaakseni), mutta tällä lelulla riittää puoli minuuttia, kun se ei vaadi mitään hivelyä tai tunnetta. Suosittelen. Kivaahan tämä on.

t. Melkein 60

Vierailija
24/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jännä, kuinka vaihdevuosissa/esivaihdevuosissa jollain libido voimistuu ja jollain taas häviää olemattomiin. Itse kuulun jälkimmäisiin. 

Vierailija
25/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvitella panevasi hevosen kanssa? Takuulla on iso penis.

Vierailija
26/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jännä, kuinka vaihdevuosissa/esivaihdevuosissa jollain libido voimistuu ja jollain taas häviää olemattomiin. Itse kuulun jälkimmäisiin. 

Kyllä se kaikkoaa himonussijoiltakin. Tuo on vain vaihe. 

Vierailija
27/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Välillä näyttää aidanseipäätkin lähes haluttavilta, tai siltä tuntuu. Töissä ollut tosi vaikeaa. Kerran oli pakko hangata alapäätä tuolin "nannapatukkaan". Todella noloa, mutta välillä tuntuu, että on tulossa hulluksi.

Jaa mihin??

Vierailija
28/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot kuivuu joo,tuskin sinne mitään  härveleitä enään halua.50 alamäki alkaa jo.

Vierailija
29/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kirjoittama trolli. Vähän vähempi hehkutus, niin ois voinut mennä täydestä.

Vierailija
30/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellut milloin mylly hyytyy, mutta ei vielä ainakaan. Helpompi olisi näin sinkkuna, jos ei haluja näin kovasti olisi. Tiedän, että kyllähän sitä omin käsin onneen pääsee, mutta itselläni on valtava halu myös toisen iholle ja lähelle. Ei jälkifiiliskään ole ollenkaan sama yksin kuin kaksin. N54

Vierailija
31/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla sama. Luin jostain, että kun estrogeenintuotanto vähenee, testosteronit pääsee enemmän valtaan... ja testot just aiheuttaa seksinhimoja naisillekin. Ilmeisesti jotkut naiset on tälle herkempiä kuin toiset. Itsellä aina esim. pieni määrä alkoholia on aiheuttanut panetusta  alkohan just nostaa naisilla testoja väliaikaisesti. Jos juon enemmän kuin tilkan, niin himo poistuu. 

Limakalvoja kannattaa hoitaa estrogeenivoiteella, oli haluja/seksiä tai ei. Pysyy paikat kunnossa eikä tuu kuivuuden aiheuttamia vaivoja.

Jos ei miestä saa, niin onneksi on noita leluja! 

N55

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä