Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosien aiheuttama jatkuva seksinhimo tekee hulluksi

Vierailija
25.03.2024 |

Onko tähän jotain lääkettä? Pää hajoaa kun koko ajan on vain seksi mielessä. Oikeasti tekee tiukkaa keskittyä töihin tai mihinkään.

Ja en tiedä aiheuttaako vaihdevuodet, mutta samoihin aikoihin alkanut. Muutenkin oon ollu himokas, mutta nyt tää on mahdotonta.

Ja ei ole edes kumppania kenen kanssa sekstailis.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libido vinkuu viimeisiään. Vajaa vuosi ja elimenhinkkaus ajatuksenakin kuvottaa. Olet tulossa vanhaksi.

Vierailija
2/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Mutta älä huoli. Sitten jos tekisi jotain, kaikki energiat olisi poissa, kuin joku olis vienyt. Ellei tee yksin.

Vierailija
4/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Libido vinkuu viimeisiään. Vajaa vuosi ja elimenhinkkaus ajatuksenakin kuvottaa. Olet tulossa vanhaksi.

Voiko oikeasti käydä noin? Oon aina rakastanu seksiä

Vierailija
5/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaaniselta hysterialta kuulostaa.

Vierailija
6/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nymfomaaniselta hysterialta kuulostaa.

Omastakin mielestä. oon vähän nymfo ollu aina, mutta nyt tää häiritsee jo itseäni

Vierailija
7/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis olemassa haluja vievää lääkettä? En halua että gynekologi nauraa mulle

Ap

Vierailija
8/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko oikeasti käydä noin? Oon aina rakastanu seksiä

Tietysti. Lisääntymisikä on ohi ja hormoonitasot laskee. Ei enää pimapassa kutkaa kun on maho. Se seksi on nisäkkäillä lisääntymisen väline.

Vierailija
9/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voi sua pumpata ja kassukat suhun tyhjätä. Imuutatko kiimoissasi pesemätöntä? 

Vierailija
10/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Välillä näyttää aidanseipäätkin lähes haluttavilta, tai siltä tuntuu. Töissä ollut tosi vaikeaa. Kerran oli pakko hangata alapäätä tuolin "nannapatukkaan". Todella noloa, mutta välillä tuntuu, että on tulossa hulluksi.

Vierailija
11/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Toi vaihe on joskus nelikymppisenä. Vaihdevuosissa sä itket sitä kun mieli ei tee ja sitten siihenkin tottuu.

Vierailija
12/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene psykiatrille. 

Vierailija
13/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Toi vaihe on joskus nelikymppisenä. Vaihdevuosissa sä itket sitä kun mieli ei tee ja sitten siihenkin tottuu.

Höpö höpö itsellesi; tuo on premenopaussin yleinen oire. Kuten sanottua, libido kirkuu viimeisiä nuottejaan, ja sitten sellaiset touhut on ohi.

Vierailija
14/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa itsellesi aikaa. Valmista ja syö ateria kynttilänvalossa. Ripottele ruusun terälehtiä vuoteellesi. Tee niistä polku vessaan, ehkä myös jääkaapille. Laita tunnelmamusiikkia ja käy tuoksukylvyssä. Hyväile itseäsi ja kuiskaa "amoore". Seuraa polkua vuoteelle ja anna jännityksen purkautua kuin tulivuori, tai lämmin aalto. Mihin miestä tarvit?

Vierailija
15/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne hävisi. Pitänee hankkia hormonilääkkeet.

Vierailija
16/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Lisääntymisikä on ohi ja hormoonitasot laskee. Ei enää pimapassa kutkaa kun on maho. Se seksi on nisäkkäillä lisääntymisen väline.

Ja paskanmarjat. Ei käy kaikille noin.

Vierailija
17/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis olemassa haluja vievää lääkettä? En halua että gynekologi nauraa mulle

Ap

Varmasti psykiatrilla on, kun onhan se joillakin tuo seksiriippuvuus ihan sairautenakin. Siis ilman vaihdevuosiakin ja miehilläkin. 

Vierailija
18/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi. Vaikka sulle kävi noin niin ei kaikille käy noin.

Vierailija
19/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö itsellesi; tuo on premenopaussin yleinen oire. Kuten sanottua, libido kirkuu viimeisiä nuottejaan, ja sitten sellaiset touhut on ohi.

Vähän kuin miehillä erektio karkaa, kun siemenet alkaa olla laadultaa epäkuranttia kamaa.

Vierailija
20/31 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja paskanmarjat. Ei käy kaikille noin.

Kyllä käy. Ihan kaikille käy noin. Hormoneilla sitä luultavasti voi vähän pitkittää mutta lopputulema on sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän