Paljonko bensan pitäisi maksaa, että vaihtaisit sähköautoon?
Ja paljonko ajat vuodessa?
Minä ajan noin 20 000km/a ja siellä jossain 3€/l tietämissä tulisi kipuraja vastaan.
Kommentit (766)
Juu TX2K ajettu ja kyllähän siellä sähköautot vei kaikkia....
:D
Mutta kyllä niillä kauppaan ajelee :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovatkin samaa porukkaa. Heillä pitäisi heidän omasta mielestä olla joku ihmeen vapaus tehdä mitä huvittaa ja aiehuttaa sillä toiminnalla haittaa mulile ihmisille eikä kukaan saisi sitä toimintaa kritisoida. Eli vain heillä pitäiis olla "vapaus", mutta ei muilla. Venäjä on perussuomalaisten oikea kotimaa.
Itse taas haluan vapauden ostaa auton jolla voi ajaa 1000km ilman että sillä välillä joudun miettimään missä auton lataan. Tai että joutuisin yhdistämään lounas tms. hetken auton lataamiseen ja valikoimaan näin pysähdyspaikat auton ehdoilla. Sähköauto olisi paluuta sata vuotta taaksepäin.
Onko joku viemässä pois tuota vapauttasi ostaa haluamaasi autoa?
Ellei polttomoottoriautojen myyntikieltoja ja älyttömiä päästätavoitteita peruta, niin kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ovatkin samaa porukkaa. Heillä pitäisi heidän omasta mielestä olla joku ihmeen vapaus tehdä mitä huvittaa ja aiehuttaa sillä toiminnalla haittaa mulile ihmisille eikä kukaan saisi sitä toimintaa kritisoida. Eli vain heillä pitäiis olla "vapaus", mutta ei muilla. Venäjä on perussuomalaisten oikea kotimaa.
Itse taas haluan vapauden ostaa auton jolla voi ajaa 1000km ilman että sillä välillä joudun miettimään missä auton lataan. Tai että joutuisin yhdistämään lounas tms. hetken auton lataamiseen ja valikoimaan näin pysähdyspaikat auton ehdoilla. Sähköauto olisi paluuta sata vuotta taaksepäin.
Sinulla on varmaan sorsa autossa vakiovarusteena sekä äidin tekemät voikkuleivät eväänä.
Kirjoitat muttet lue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku viemässä pois tuota vapauttasi ostaa haluamaasi autoa?
Ellei polttomoottoriautojen myyntikieltoja ja älyttömiä päästätavoitteita peruta, niin kyllä on.
Missä se polttomoottoriautojen myyntikielto mahtaa olla? Jos olisikin, eihän se sinua koskettaisi, kun uusiin autoihin yhteisesti todetusti teillä ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Moottoritiellä ja liikennevaloista lähdettäessä. Bensakrematorio jää jo lähtökiihdytyksessä jälkeen ja ohi mennään että heilahtaa.
Sulla on kyllä niin pikkulapsen autojutut kuin vaan voi olla.
Pitää asettua teidän bensalenkkarien tasolle - siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siitä pitää maksaa ettei jää kohmeisella sähkisellä välille? Palasin perinteiseen, enkä kadu!
Fault: Battery Mangnament System : Too big balance error between cells
Fault: Votage error.
Fault: Power limit
Service soon
Et ole edes sähköauton kyydissä istunut, sen verran naurettava oli tämä kommenttisi.
Hämmentää aina tämä sähköautofanaatikkojen kuvitelma että tietäisivät toisten tekemiset paremmin kuin nämä itse. Joku narsistinen luonteenpiirre?
Ja meitä lähinnä naurattaa teidän typeryytenne.
Minkälaista korkeampaa viisautta saat mielikuvitusteslan pyörittelystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siitä pitää maksaa ettei jää kohmeisella sähkisellä välille? Palasin perinteiseen, enkä kadu!
Service soon
Et ole edes sähköauton kyydissä istunut, sen verran naurettava oli tämä kommenttisi.
Hämmentää aina tämä sähköautofanaatikkojen kuvitelma että tietäisivät toisten tekemiset paremmin kuin nämä itse. Joku narsistinen luonteenpiirre?
Onko mukavaa purra hammasta siellä tonnin ruostepaalissa kun ykkönen ei mene silmään ja Tesla heitti liikennevaloista lähdettäessä hiekoituspölyt silmille?
Jokuhan tämän katkeruutesi aiheuttaa. Epäilen syiksi köyhyyttä ja typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajoni pysyvät samana ja polttoaineen hinta nousee 10%/vuosi ja kun en osta 50000 egen sähköautoa, säästyy minulla 50000 bensarahoihin ja ne riittäisivät vuoteen 2055. Olen silloin jo 82, joten liekkö minulla enää ajokorttiakaan jos edes olen hengissä.
Kertokaa siis miksi minun kannattaa ostaa sähköauto?
Ei sinun pidä yhtään mitään. Voit jatkaa sillä tonnin ruostekotterollasi vaikka hautaan asti.
Saa siitä 4000-5000 euroa, jos myisi eikä siinä ole ruostetta hippuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Moottoritiellä ja liikennevaloista lähdettäessä. Bensakrematorio jää jo lähtökiihdytyksessä jälkeen ja ohi mennään että heilahtaa.
Pitää asettua teidän bensalenkkarien tasolle - siksi.
Että sellainen selitys tuli tällä kertaa lapsellisuudellesi. Kun moottoritiellä autojono kulkee 120 km/h, mihin tarvitset sähköauton suurta kiihtyvyyttä? Luuletko kobolttipoika, että joskus tulet hankkimaan ajokortin ja edes jonkinlaisen auton?
Vierailija kirjoitti:
Missä se polttomoottoriautojen myyntikielto mahtaa olla? Jos olisikin, eihän se sinua koskettaisi, kun uusiin autoihin yhteisesti todetusti teillä ei ole varaa.
Jossain helvetin kaukaisessa tulevaisuudessa jos sielläkään, näillä näkymin. Toivottavasti.
Muista en tiedä (toisin kuin sinä selvästi) mutta itselläni olisi varaa ostaa muutamakin uusi Tesla käteisellä ja antaa niiden ajaa itsensä mereen tai seinään. Mutta jostain syystä pistän rahat mieluummin johonkin järkevämpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Service soon
Kerropa meille, minkä merkin ja mallin vikailmoituksia nuo ovat. Mielellään kuvalinkillä, koska minä ainakin ottaisin kuvan puhelimella, jos ruudulle tulisi vikailmoitus.
PS. Oletko kateellinen Teslan omistajille vai miksi sähköauto teille bensalenkkareille = Tesla?
Vierailija kirjoitti:
Onko mukavaa purra hammasta siellä tonnin ruostepaalissa kun ykkönen ei mene silmään ja Tesla heitti liikennevaloista lähdettäessä hiekoituspölyt silmille?
Jokuhan tämän katkeruutesi aiheuttaa. Epäilen syiksi köyhyyttä ja typeryyttä.
Eipä ole tonnin ruostepaalista kokemusta joten paha kommentoida tuohon muuta kuin kiinnostaisi tietää minkälainen diagnoosi on tyypillä joka jaksaa sepitellä tuollaista paskaa päivästä toiseen? Onko ihan oikeasti kaikki kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokuhan tämän katkeruutesi aiheuttaa. Epäilen syiksi köyhyyttä ja typeryyttä.Eipä ole tonnin ruostepaalista kokemusta joten paha kommentoida tuohon muuta kuin kiinnostaisi tietää minkälainen diagnoosi on tyypillä joka jaksaa sepitellä tuollaista paskaa päivästä toiseen? Onko ihan oikeasti kaikki kunnossa?
Kyseessä on mielisairas tapaus. Aikaa roikkua Vauva-palstalla aamusta iltaan kun ei ole ollut koskaan missään edes töissä.
Vierailija kirjoitti:
PS. Oletko kateellinen Teslan omistajille vai miksi sähköauto teille bensalenkkareille = Tesla?
Kuka hullu olisi teslakuskeille kateellinen? Tämän palstan perusteella hoitolaitokseen kuuluvia kusipäitä.
Okei, pahoittelut, en tiennyt että tämä sähköautoja puolustava on ihan oikeasti hoidossa...
Kyllä ottaa bensalenkkaria nyt otsalohkoon lujaa, kun ei "faktat" enää uppoakaan lukijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain helvetin kaukaisessa tulevaisuudessa jos sielläkään, näillä näkymin. Toivottavasti.
Muista en tiedä (toisin kuin sinä selvästi) mutta itselläni olisi varaa ostaa muutamakin uusi Tesla käteisellä ja antaa niiden ajaa itsensä mereen tai seinään. Mutta jostain syystä pistän rahat mieluummin johonkin järkevämpään.
Tietenkin sinulla on varaa ostaa monta Teslaa, mutta kitiset silti kuin teillä bensalenkkareilla on tapana. Me toki uskomme jokaisen sanasi täällä. Tai jollei me uskota, niin Esson baarin parlamentti uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. Oletko kateellinen Teslan omistajille vai miksi sähköauto teille bensalenkkareille = Tesla?Kuka hullu olisi teslakuskeille kateellinen? Tämän palstan perusteella hoitolaitokseen kuuluvia kusipäitä.
Oliko sinulla sitä merkkiä ja mallia kertoa, mistä nuo vikailmoitukset olivatkaan?