Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko bensan pitäisi maksaa, että vaihtaisit sähköautoon?

Vierailija
25.03.2024 |

Ja paljonko ajat vuodessa?

Minä ajan noin 20 000km/a ja siellä jossain 3€/l tietämissä tulisi kipuraja vastaan.

Kommentit (766)

Vierailija
1/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa kun ei ole töpselin missä ladata sähköauto. Varmaan kulkisin sit bussilla

Vierailija
2/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaihtaisi sähköautoon mistään hinnasta. Kulkisin sitten jotenkin muuten, tarvittaessa vaikka muuttaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös 20000km/a ja pensaan menisi arviolta kolme tonnia vuodessa suht taloudellisella autolla. Lataussähköön menee sellaiset 500.

Vierailija
4/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en vaihtaisi sähköautoon mistään hinnasta. Kulkisin sitten jotenkin muuten, tarvittaessa vaikka muuttaisin.

Sanoo perussuomalaisia äänestänyt änkyrä.

Vierailija
5/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on parin tonnin auto joka meni juuri katsastuksesta läpi, en luovu siitä.

Vierailija
6/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoton sanoa kun ei ole töpselin missä ladata sähköauto. Varmaan kulkisin sit bussilla

Asut sähköverkon ulkopuolella? Mutta vauvapalstalle sentään onneksi pääset.

Vierailija
7/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, heräsin aamulla ja luin lehdestä, autoni arvo oli pudonnut 6000 tuhatta. Tällä aummalla ajelin aiemmin noin 3 vuotta. Kallis oli kokeilu, todella kallis, nyt diisel ja tyytyväinen autoilija. Eli ei enää milloinkaan patterileluja. 

Vierailija
8/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin vajaa vuosi sitten eli nykyhinnoilla.

Vierailija
9/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla pääsääntöisesti hintakysymys. Ajaisin sähköllä joka tapauksessa.

Vierailija
10/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihtaisi sähköautoon koska ovat paskoja.

Vierailija
11/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin jo kun bensanhinnan ylitti 1 euron. Olen ollut vain tyytyväinen. 

Vierailija
12/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups, heräsin aamulla ja luin lehdestä, autoni arvo oli pudonnut 6000 tuhatta. Tällä aummalla ajelin aiemmin noin 3 vuotta. Kallis oli kokeilu, todella kallis, nyt diisel ja tyytyväinen autoilija. Eli ei enää milloinkaan patterileluja. 

Joo, ihan varmasti. Sinulla ei ole ollut, eikä koskaan tule olemaan varaa sellaiseen autoon, joka edes teoriassa voisi menettää arvoaan 6000 euroa lyhyessä ajassa. 😂

Vierailija
13/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaihtaisi sähköautoon koska ovat paskoja.

No en minä sitä sinun käryttävää ikivanhaa kotteroakaan menisi kehumaan. 😂

Vierailija
14/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette saa minua ostamaan autoa millään keinolla. Auto on maailman huonoin sijoitus. Ei tuota mitään. 30% hinnasta pois kun ajat autoliikkeestä ulos ja hirveät juoksevat kulut, puhumattakaan että se ajaminen maksaa vielä lisää. 

Vierailija
15/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni käyttövoimakustannuksiin alle 100€ sähköllä ajellessa. Aiemmalla bensa-autollani melkein sama olisi mennyt yhdellä tankkauksella.

Vierailija
16/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15k vuodessa ja kipuraja meni tammikuussa. Enemmän kuin tyytyväinen, paluuta polttomoottoriautoon ei ole enään.

Vierailija
17/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette saa minua ostamaan autoa millään keinolla. Auto on maailman huonoin sijoitus. Ei tuota mitään. 30% hinnasta pois kun ajat autoliikkeestä ulos ja hirveät juoksevat kulut, puhumattakaan että se ajaminen maksaa vielä lisää. 

Ei se mikään sijoitus olekaan, paitsi mukavuuteen korkeintaan. Käyttöesine.

Vierailija
18/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan vajaat 5000km/vuosi ja vanhalla -96 mallisella kotterolla. On halpa korjauttaa ja vikoja on harvoin. Miksi vaihtaisin?

Sähköautot ovat omalle kukkarolle aivan liian kalliita, sori vaan ihmiset mutta meitä on köyhiäkin tässä maassa. Julkista liikennettä kaupungissani ei ole ollenkaan, että turhaan tuletta paasaamaan siitä.

Vierailija
19/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 20 000 kilsaa vuodessa. En ole ikinä laskenut paljonko bensa tai sähkö maksaa. Autosta on lainaa maksamatta vielä vuoden ajan. Lainan lyhennys on isompi kuluerä kuin bensa. Sen jälkeen voisi ehkä vaihtaa tai sitten ei. 

Vierailija
20/766 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autovalintaani ohjaa ympäristösyyt, joten hinta ei saisi ihan helposti vaihtamaan sähköautoon. Sitten jos kotimaisen biokaasun valmistus tai jakelu liikennepolttoaineeksi loppuisi, voisin harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi