Mitä kaikkea teet väärin vaikka tiedät mikä olisi oikein?
Itse olen nainen joka pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin, vaikka tiedän että on toisin neuvottu.
Syön niin että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.
Ajan karvat vastakarvaan, en myötäkarvaan.
Puristan finnit.
Muuta ei äkkiseltään tule mieleen. Miten teillä muilla? Mitä kaikkea teette väärin?
( Arvaan että alkaa kiistely siitä mikä yleensä on edes väärin, vaikka se ei ole tän keskustelun idea vaan se minkä itse kokee että on oppinut olevan väärin, ja tekee silti toisin. )
Kommentit (130)
En pidä karkkipäivää vaan syön herkkuja silloin kun huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
En pidä karkkipäivää vaan syön herkkuja silloin kun huvittaa.
Tää on ranskalainen tapa.
Tänään kävelin päin punaista liikennevaloa. Seisoin risteyksessä eikä ristin sielua missään suunnassa. Kävelin päin punaista vaikka tiesin että niin ei pidä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin"
En nyt ihan tajunnut.
Niin, jos kakkabakteereja menee pimppalooran lähelle, niin tulee virtsatietulehdus. Tämä siis jos pyyhkii etupuolelta. Mä pyyhin kakan takapuolen kautta ja pissan etupuolta taputtelemalla. En vedä mitään.
Sillä suunnalla ei olekaan väliä, luin jostain. Niitä bakteereja on sillä alueella joka tapauksessa.
Näin väitti lääkäri.
Tuhlaan rahani nettikauppoihin, vaikken tarvitse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävelin päin punaista liikennevaloa. Seisoin risteyksessä eikä ristin sielua missään suunnassa. Kävelin päin punaista vaikka tiesin että niin ei pidä tehdä.
Maineesi meni, Jumala suuttui etkä pääse taivaaseen.
Syön ruokaa/herkkuja ja toisinaan juon alkoholia liikaa.
Selaan tätä palstaa vaikka pitäisi tehdä jotain rakentavampaa.
Vierailija kirjoitti:
En vaihda vuodevaatteita kahden viikon välein. Joskus menee helposti kuukausikin.
Mihin sinulla noin kiire on? Minulla vaihtoväli on noin vuoden!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin syön haarukalla ja veitsellä väärinpäin ja toivon ettei kukaan huomaa. Sitten jos pitää olla sivistyneessä joukossa niin syön oikeinpäin.
On todella takapajuista ajattelua, että haarukan + veitsen kätisyydellä olisi mitään väliä.
On vain kaksi tapaa tehdä asiat. Oikein ja väärin
Rakastan välillä useampia ihmisiä yhtä aikaa, myös entistä aviokumppania. Näin ei kuulemma voi tehdä. En myöskään jaksa orjallisesti erotella rakkautta ja ihastumisia. En silti sekaantuisi varattuun. Jonkun mielestä voisin, omasta en mistään hinnasta.
En jäähdytä ruokaa tarpeeksi ennen kun laitan sen jääkaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaihda vuodevaatteita kahden viikon välein. Joskus menee helposti kuukausikin.
Mihin sinulla noin kiire on? Minulla vaihtoväli on noin vuoden!
Marttojen mukaan kahden viikon välein vaihdetaan vuodevaatteet. Tarkoitan siis että ne pestään ja laitetaan puhtaat tilalle. Ennen vaihdoin viikon välein.
Putsaan korvat pumpulipuikolla
En laske hanasta vettä kuin pienen hetken ennen kuin juon sitä aamulla, ekan kerran yön jälkeen
Pesen hampaat aamulla syömisen jälkeen
Kaivan nenää ja syön räkää, en jaksa ajoissa tyhjentää astianpesukonetta ja täyttää sitä. En pese jääkaappia kerran viikossa.
Jos olen ostanut jonkin tavaran tai ruokaa missä on muovipakkaus, niin leikkelen sen muovin palasiksi ja laitan surutta tavalliseen roskapussiin. En siis vie mihinkään kierrätyslaatikkoon. Mitäs pakkaavat kaiken muoviin nykyään. Ennen sai ruokatavaroita ostaa tiskiltä vaikka 100 gramman osissa ja se paketoitiin paperiin.
Itsellä ainakin
Haarukat väärin(kuka nössö edes syö oikein)
Pumpulipuikot korviin
Hiusten märkäharjaus
Räät ja ruvet suuhun
Finnit poksitaan sormin
Punaisia päin kävelen
Äänestän sitä puoluetta mitä ei saa, mutta rakastan tehdä niin, koska siten voin yhdellä äänellä antaa litsarin kaikille muille puolueille.
En alistu kiltisti mihinkään mihin naisen ja tytön pitäisi.
Poltan tupakkaa
Menen nukkumaan milloin haluan, herään kun jaksan
Pieren pakaroitani levittäen
Kirjoitan ja puhun tahallaan väärin ja pelleilen
Kaikki pyykit sekaisin koneeseen ja 60 astetta
Ai niin kaadan kahvinkeittimeen veden sillä kahvipannulla.
Voisko joku alapeukuttaja kertoa mikä tässä on niin väärin? Jos hiukset selvitetään suihkussa hoitoaineen kanssa hyvin, niin miten ne olisivat seuraavassa hetkessä jo umpitakussa?