Mitä kaikkea teet väärin vaikka tiedät mikä olisi oikein?
Itse olen nainen joka pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin, vaikka tiedän että on toisin neuvottu.
Syön niin että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.
Ajan karvat vastakarvaan, en myötäkarvaan.
Puristan finnit.
Muuta ei äkkiseltään tule mieleen. Miten teillä muilla? Mitä kaikkea teette väärin?
( Arvaan että alkaa kiistely siitä mikä yleensä on edes väärin, vaikka se ei ole tän keskustelun idea vaan se minkä itse kokee että on oppinut olevan väärin, ja tekee silti toisin. )
Kommentit (130)
Mä en käytä pikkuhousuja, joten en voi vaihtaa niitä päivittäin ja korvaan välillä ruuan karkeilla
Pyyhin takapuolen etukautta. Harvoin, mutta joskus paperi lipsahtaa etupuolelle. Ei ole onneksi tullut virtsatientulehduksoa. Putsaan korvani vanupuikoilla.
Mäkään en kierrätä ja heitän patterit ja lasit sekajätteeseen.
Kivittäkää.
Mäkin valvon liikaa ja katson ruutua ennen nukkumaanmenoa, yleensä vielä doomscrollaan.
Kyllä myö ollaan kaikki niin vääränlaisia.
Ihana ketju ja tulee niin fiilis että ihanaa tehdä asioita väärin. On se niin mukavaa
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju ja tulee niin fiilis että ihanaa tehdä asioita väärin. On se niin mukavaa
Jep, Viva la revolution!
Mä revin rupia ja puristan näpyt.
Nukun hiukset kiinni, auki ne on pitkin naamaa. Ei kivaa
Menen märillä hiuksilla nukkumaan
Iltapaskeiden toimittajathan miettivät ainakin 8 tuntia päivässä mitä kaikkea ihmiset ovat tehneet aina väärin joista kirjoittavat sitten raflaavia juttuja suurotsikoin.
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskeiden toimittajathan miettivät ainakin 8 tuntia päivässä mitä kaikkea ihmiset ovat tehneet aina väärin joista kirjoittavat sitten raflaavia juttuja suurotsikoin.
Niistä jutuista voi sit varmaan käydä lunttaamassa mitä kaikkea on tehnyt aina väärin, jos ei mitään tuu mieleen. Käynkin heti.
En vaihda lakanoita usein. Vaihdan 2kk välein. Tyynyliinan vaihdan joka viikko.
Imuroin kahden-kolmen viikon välein.
Kävin googlettamassa ja oon aina:
Mitannut kuumeen väärin digimittarilla. En tiennyt et piippauksen jälkeen olis pitänyt vielä oottaa 5min.
Muita en oikein löytänyt.
Flirttailen varatuille miehille huvikseni töissä. En vaihda sukkia joka päivä.
Mäkin muuten pyyhin myös kakan etukautta. Eli pyyhin tuplasti väärin. 🤯 Työhaastiksessa kun kysytään huonot puolet niin tää olis varmaan aika kova. T: AP
Eli selventäkös, eestä taakse päin ei takaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Eli selventäkös, eestä taakse päin ei takaa eteenpäin.
Eikun alhaalta ylös.
Aika vähän. Pyrin elämään niin ettei mitään tarvitse salailla tai häpeillä.
Hyvin on pärjätty tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin perseenpyyhintäketju. Sitä en olis osannut ennakoida. T: Ap p.s: Selvennyksenä siis pitäis pyyhkiä pimpin yläreunasta ( lähinnä häpykumpua ) alaspäin kohti peräaukkoa, mutta pyyhin emättimen aukosta kohti pimpin yläreunaa, kohti napaa. Tajusivatko nyt varmasti kaikki ja voidaan mennä eteen päin?
En vieläkään tajua mikä on yläreuna ja miten voi pyyhkiä alaspäin, kun pöntöllä istuessa alapuolella on wc-pönttö. Vai onko sulla joku valtava toosa joka jatkuu etupuolella pitkälle kohti napaa?
Navan suunnasta reikäosastolle päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin perseenpyyhintäketju. Sitä en olis osannut ennakoida. T: Ap p.s: Selvennyksenä siis pitäis pyyhkiä pimpin yläreunasta ( lähinnä häpykumpua ) alaspäin kohti peräaukkoa, mutta pyyhin emättimen aukosta kohti pimpin yläreunaa, kohti napaa. Tajusivatko nyt varmasti kaikki ja voidaan mennä eteen päin?
En vieläkään tajua mikä on yläreuna ja miten voi pyyhkiä alaspäin, kun pöntöllä istuessa alapuolella on wc-pönttö. Vai onko sulla joku valtava toosa joka jatkuu etupuolella pitkälle kohti napaa?
Navan suunnasta reikäosastolle päin.
Entä jos pyyhkii takapuolelta pakaravaosta alaspäin? Silloinkin mennään ylhäältä alas.
Lakkaan monesti kynnet niin, että pistän vaan entisten päälle.
Hiukset värjään aina koko pää ja maksimiaika enkä noudata suosituksia siitä, mille hiussävylle on tarkoitettu.
Osa meikeistä on todella vanhoja.
Mitäs vielä?