Mitä kaikkea teet väärin vaikka tiedät mikä olisi oikein?
Itse olen nainen joka pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin, vaikka tiedän että on toisin neuvottu.
Syön niin että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.
Ajan karvat vastakarvaan, en myötäkarvaan.
Puristan finnit.
Muuta ei äkkiseltään tule mieleen. Miten teillä muilla? Mitä kaikkea teette väärin?
( Arvaan että alkaa kiistely siitä mikä yleensä on edes väärin, vaikka se ei ole tän keskustelun idea vaan se minkä itse kokee että on oppinut olevan väärin, ja tekee silti toisin. )
Kommentit (130)
Mä vatkaan aina munat ja sokerit ensin, enkä rasvaa ja munia. Hyvin onnistuu. Enkä peruuta ruutuun, mitä väliä, peruuttaa joutuu kuitenkin.
Kävelen päin punaisia, kun kukaan ei näe, hypin tien yli mistä sattuu kun kukaan ei näe, vedän uskomattomia juttuja alas vessanpyyystä kun kukaan ei näe, taitan pihakukkia maljakkoon kun kukaan ei näe, varastan joulukuusen kun kukaan ei näe, tyhjennän työpaikan kahviautomaatista annoksia omaan termariin kun kukaan ei näe, vierailen toimistotarvikekaapilla hamstraamassa kun kukaan ei näe, päästelen äänettömiä leijoja kun kukaan ei näe...tästä olen jäänyt usein kiinni, mutta en välitä.
Teen väärin olemalla hiljaa ja oma itseni, kun perheen mielestä pitäisi muuttua puheliaaksi.
Ajan automaattivaihteisella autolla siten, että,oikea jalka on kaasupolkimella ja vasen jarrulla. Autokoulua käyvä esikoinen oli aivan kauhuissaan kun huomasi. Itse en ole koskaan tajunnut miksi pitäisi oikealla jalalla käytel vuorotellen kaasua ja jarrua ja vasen olisi siinä sitten ihan hyödyttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin"
En nyt ihan tajunnut.
Niin, jos kakkabakteereja menee pimppalooran lähelle, niin tulee virtsatietulehdus. Tämä siis jos pyyhkii etupuolelta. Mä pyyhin kakan takapuolen kautta ja pissan etupuolta taputtelemalla. En vedä mitään.
ei etupuolelta pyyhkiessä mitään tule, kun pyyhkii edestä taaksepäin. Takakautta pyyhkiessähän se liike on takaa eteenpäin.
En käytä hammaslankaa kuin satunnaisesti. Syön liikaa karkkia. Luen liikaa vauvapalstaa. Jumppaan liian vähän ja sitten on niska ja hartiat aina jumissa. Menen liian myöhään nukkumaan. Menen märillä hiuksilla nukkumaan, koska tämän kuontalon kuivumisesta menee kohtuuttoman kauan ja föönata en varsinkaan jaksa.
Juon punaviinit suosituslämpötilaa lämpimämpinä.
Vierailija kirjoitti:
Ajan automaattivaihteisella autolla siten, että,oikea jalka on kaasupolkimella ja vasen jarrulla. Autokoulua käyvä esikoinen oli aivan kauhuissaan kun huomasi. Itse en ole koskaan tajunnut miksi pitäisi oikealla jalalla käytel vuorotellen kaasua ja jarrua ja vasen olisi siinä sitten ihan hyödyttömänä.
Noin minäkin teen. Jostain luin, että se on brasilialainen ajotyyli.
Olen rakentamassa atomiapommia ja muita joukkotuhoaseita (myös kemiallisia ja biologisia), mutta siitä maksetaan niin hyvin, ja jotenkin on pakko leipänsä tienata.
Raamatussa sanotaan ihan päinvastoin tuosta viimeisestä.