Mitä kaikkea teet väärin vaikka tiedät mikä olisi oikein?
Itse olen nainen joka pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin, vaikka tiedän että on toisin neuvottu.
Syön niin että haarukka on oikeassa kädessä ja veitsi vasemmassa.
Ajan karvat vastakarvaan, en myötäkarvaan.
Puristan finnit.
Muuta ei äkkiseltään tule mieleen. Miten teillä muilla? Mitä kaikkea teette väärin?
( Arvaan että alkaa kiistely siitä mikä yleensä on edes väärin, vaikka se ei ole tän keskustelun idea vaan se minkä itse kokee että on oppinut olevan väärin, ja tekee silti toisin. )
Kommentit (130)
En pese hampaita kahdesti päivässä enkä käytä hammaslankaa.
En pese hedelmiä tai kasviksia ennen syömistä jos syön vain itse niitä.
En säästä, sijoita tai omista mitään.
En sanoita ja selittele lasten kasvatuksessa, vaan annan rakkautta ja rajat.
En hyväksy sukupuolia olevan kuin kaksi, sukupuoli-identiteettejä sen sijaan voi olla erilaisia.
En suvaitse kaikkea, vaan pidän oikeuden olla eri mieltä yleisen mielipiteen kanssa esimerkiksi politiikkaa koskevissa asioissa.
En kierrätä.
Laitan hiusten hoitoainetta myös päähän, en vain latvoihin. Mäkin putsaan vanupuikoilla korvat. Värjään hiusvärillä kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*pyyhkii veskissä alapään alhaalta ylöspäin eikä ylhäältä alaspäin"
En nyt ihan tajunnut.
Niin, jos kakkabakteereja menee pimppalooran lähelle, niin tulee virtsatietulehdus. Tämä siis jos pyyhkii etupuolelta. Mä pyyhin kakan takapuolen kautta ja pissan etupuolta taputtelemalla. En vedä mitään.
Sillä suunnalla ei olekaan väliä, luin jostain. Niitä bakteereja on sillä alueella joka tapauksessa.
Tästä tulikin perseenpyyhintäketju. Sitä en olis osannut ennakoida. T: Ap p.s: Selvennyksenä siis pitäis pyyhkiä pimpin yläreunasta ( lähinnä häpykumpua ) alaspäin kohti peräaukkoa, mutta pyyhin emättimen aukosta kohti pimpin yläreunaa, kohti napaa. Tajusivatko nyt varmasti kaikki ja voidaan mennä eteen päin?
Vierailija kirjoitti:
IL ja IS:ssa on melkein viikottain näitä " oletko tehnyt/avannut senjasen väärin??? Viimeksi oli maksamakkara pötkön avaus.
Siitä sain tähän idean. Yllättävän vaikeaa muistaa mitä tekee väärin. 🤔 T: AP
Syön ananasta pizzassa mikä on joidenkin mielestä väärin. En asu yhdessä puolisoni kanssa vaikka meillä on lapsia eikä olla kihloissakaan. Teen suolihuuhteluita bideesuihkulla jos ummettaa. En aina jaksa pestä hampaita. En syö virallisterveellisten suositusten mukaan.
Nukun liian vähän. Olen netissä liikaa. En osta puhelinmyyjiltä koskaan (aikoinaan itse ollut ko. hommassa ja tiedän, miten pskaa se on).
Kaikki vielä menee ap, mutta se että sä syöt haarukka oikeassa kädessä, eli kuin se olisi joku lusikka, niin tuo kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Toi on vähän sama kuin pukisi alusvaatteet päällysvaatteiden päälle. Henkilö joka noin tekee ei ole kovin älykäs eikä koulutettu. Jos nyt keksit tarinan, niin en usko. Tuo vaan kertoo niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulikin perseenpyyhintäketju. Sitä en olis osannut ennakoida. T: Ap p.s: Selvennyksenä siis pitäis pyyhkiä pimpin yläreunasta ( lähinnä häpykumpua ) alaspäin kohti peräaukkoa, mutta pyyhin emättimen aukosta kohti pimpin yläreunaa, kohti napaa. Tajusivatko nyt varmasti kaikki ja voidaan mennä eteen päin?
En vieläkään tajua mikä on yläreuna ja miten voi pyyhkiä alaspäin, kun pöntöllä istuessa alapuolella on wc-pönttö. Vai onko sulla joku valtava toosa joka jatkuu etupuolella pitkälle kohti napaa?
Mä teen väärin ainakin:
- putsaan korvat pumpulipuikolla
- en käytä suihkusaippuaa, pesen vedellä, paitsi hiukset
- haarukka ja veitsi väärinpäin oikeakätisille, oikeassa haarukka, loogista koska sitä käyttää enempi
- laitan kahvinkeittimen uudelleen päälle kun sammuu liian aikasin
- juon kylmää kahvia, toisinaan
- pyyhin painelemalla, en pyyhkimällä, edestä käsin helpompaa
- huuhtelen asiat kuumalla vedellä ennen konetta, muuten ei tule puhdasta, mainokset huijaa ettei huuhtelua muka tarvita
- pesen kaiken vaatepyykin 40 asteessa, lakana 60. Kaikki värit samassa sekana.
Vaikka mitä muuta varmaan viel ois.
Ainahan niitä paremmin tekeviä ja tietäviä riittää. Ei löydy perälautaa sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään tajua mikä on yläreuna ja miten voi pyyhkiä alaspäin, kun pöntöllä istuessa alapuolella on wc-pönttö. Vai onko sulla joku valtava toosa joka jatkuu etupuolella pitkälle kohti napaa?
Yläreuna on se lähempänä klitorista ja alareuna päättyy välilihaan. Anna jo olla. 😆 Ja on valtava toosa. 😆
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vielä menee ap, mutta se että sä syöt haarukka oikeassa kädessä, eli kuin se olisi joku lusikka, niin tuo kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Toi on vähän sama kuin pukisi alusvaatteet päällysvaatteiden päälle. Henkilö joka noin tekee ei ole kovin älykäs eikä koulutettu. Jos nyt keksit tarinan, niin en usko. Tuo vaan kertoo niin paljon.
Ihan sama. 😆 🥂😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eteen tai taakse. Suuntana, helpottaako?
Voi pyyhkiä edestä taakse, tai takaa eteenpäin. Ymmärrätkö?
Vierailija kirjoitti:
IL ja IS:ssa on melkein viikottain näitä " oletko tehnyt/avannut senjasen väärin??? Viimeksi oli maksamakkara pötkön avaus.
Mä en tiä miten se avataan? Niinkun oikeesti.
Itse veitsellä halkasen sen aina, jostain kohti, eihän se helppoa ole, sotkusta.
Vierailija kirjoitti:
Liikun liian vähän, istun liian paljon. Syön joka päivä herkkuja ja ei niin terveellistä einesruokaa. En osaa pitää raha-asioista kunnolla huolta ja tuhlaan yli varojeni vaikka olen akateemisesti koulutettu. En ymmärrä ihmisten moraalia tai paremminkin sen puutetta. En ymmärrä mitä iloa ihmiset saavat alkoholista. Kaiken kaikkiaan koen epäonnistuneeni ihmisenä koska ajattelen että minun pitäisi muuttaa omaa ajatusmaailmaani liikaa jotta sopisin tähän yhteiskuntaan.
No älä kuule välitä. Parinkymmenen vuoden päästä mitään yhteiskuntaa ei ole olemassakaan. Maapallon magneettikenttä sen kun heikkenee, pian katoavat sähköverkot ja mites sitten elellään täällä napapiirin tuntumissa?
Oikeastaan millään ei ole enää mitään väliä kun tietää tällaiset fysiikan jutut, joille ihminen ei lajina voi yhtään mitään.
Aurinkokin pimahtaa syklisesti muutaman tuhannen vuoden välein. Milläs sen estäisi?
Kyllä on paras vain ajatella tätä päivää ja nauttia elämästään niin kauan kuin voi.
Lisätietoa hakemalla netistä sanalla 'micronova'.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö vasenkätisen nyt opetella käyttämään pöytähopioita "oikein" Kaarinan mieliksi?
Ps. Minä syön aina lusikalla, koska se on kätevämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. 😆 🥂😘
Niinpä. Mäkin syön haarukka oikeassa kädessä, aina syönyt koska se on kaikin puolin käytännöllisempää.
Ei sitä veistä edes käytä paljoa, miksi se saisi parhaan käden?