Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille keitä miehet eivät lähesty

Vierailija
25.03.2024 |

Olen huomannut tällä palstalla jonkin verran kommentteja joissa naiset kertovat etteivät miehet lähesty heitä tai tee heitä kohtaan aloitteita. Kysymykseni teille on, oletteko tehneet itsestänne lähestyttäviä?

Ollaanpa rehellisiä. Ulkonäkö on varmasti suurin yksittäinen syy miksi joku lähestyy tai jättää lähestymättä mutta ei keskitytä siihen nyt. Esimerkiksi silmäpelillä ja hymyllä voi ilmaista että lähestyminen on toivottavaa. Myös olemus vaikuttaa. Positiivista ja avointa henkilöä on mielekkäämpi lähestyä kuin sulkeutunutta. 

Omasta puolestani voin sanoa että nuorempana lähestyin (aina asiallisesti) jos henkilö vaikutti kiinnostavalta. Suurimmaksi osaksi se johti lyhyeen keskusteluun tai kohteliaaseen kieltäytymiseen mikä on minulle täysin ok. Sitten oli myös vähemmän kohteliaita kieltäytymisiä. Niiden vuoksi odotan nykyään aina merkkiä että saa lähestyä. Niitä kuitenkin harvemmin ilmenee. 

Kokemukset ja näkemykset ovat tervetulleita mutta pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Häiritseekö sua se, jos toinen nainen tulee vaikka kehumaan pitkiä hiuksiasi?"

Eeei kai? 😅 Harvemmin suomalaiset kyllä tulevat tuntemattomia kehumaan, mutta muutaman kerran joku mummo bussipysäkillä tai asiakaspalvelija jossain kesäkahvilassa on kyllä kehunutkin.

Vierailija
182/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanha, mutta nuorena (20 - 30 v) matkustellessani muualla Euroopassa minua lähestyivät aina sikläiset miehet vakavaltakin pohjalta, Suomessa hyvin nihkeästi.

Avioiduin saksalaisen kanssa.

No tässä viestissä lienee piilee ihan hyvä ratkaisu?

Todellakin, mutta sovitaanko niin, että menette asumaan miestenne kotimaihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipyyntö on aina miehen vastuulla!

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Mites, huomaatko itse tavallisia naisia? 

En ole komea enkä sulava mies, joten totta kai huomaan tavalliset naiset. 

Ja huomaatko aidosti tavalliset? Eli ettei esimerkki tavallisesta nyt ole Hollywood-elokuvan näyttelijä, joka ammattimaskeeraustiimin

Miehiä kiinnostaa yllättävän vähän se, miten kampauksesi on laitettu tai millainen meikki sinulla on. Usko, että se kiinnostaa yllättävän paljon vähemmän, kuin vartalon kunto.

Kun en ollut käynyt kampaajalla vuosikausiin, niin olin totaalinäkymätön. Laitetuilla hiuksilla huomattiin useammin, vaikka kaikki muu (vartalon kunto, meikki, vaatteet jne) oli samoin kuin ennenkin.

Vierailija
184/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys sinkuille miehille:

Miksi et lähesty tuttua naista, joka antaa sinulle vihreää valoa katsomalla flirttailevasti silmiin. Tiedät naisen olevan mukava ja pidät häntä kauniina. 

Miksi et lähesty häntä edes yhteinen hauskanpito mielessä?

N38

Vierailija
185/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et lähesty tuttua naista, joka antaa sinulle vihreää valoa katsomalla flirttailevasti silmiin. Tiedät naisen olevan mukava ja pidät häntä kauniina. 

N38

Vaikka ihminen olisi kuinka mukava ja kaunis, niin hän ei välttämättä kiinnosta "siinä mielessä". Kavereita on kyllä hauskanpitoon.

Vierailija
186/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Tuo sinun esiintymisesi naisena ei ole oikein vakuuttavaa. Yrittäisit nyt edes, sillä pelkkä N38 ei oikein riitä.

Vierailija
187/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan lähestymisyrityksiä sen takia, että ne on omalla kohdalla olleet yleensä vähintäänkin töykeitä tai ihan suoraa ahdistelua. Jos miehet osaisi käyttäytyä ja lähestyä asiallisesti puhumalla, niin olisi vaan hyvä, jos minua lähestyttäisiin useammin. Mutta reilusti suurin osa lähestymisistä on ollut suoraan tai epäsuoraan seksin vonkaamista. Pahimmat sitten lääppineet vielä päälle.

Vierailija
188/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

Hauskanpito mielessä voin lähestyä, avoimessa suhteessa kun olen. Monelle naiselle tämä on kuitenkin ongelma

Vierailija
189/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo vanha, mutta nuorena (20 - 30 v) matkustellessani muualla Euroopassa minua lähestyivät aina sikläiset miehet vakavaltakin pohjalta, Suomessa hyvin nihkeästi.

Näin on, Eurooppa yhtyköön  😉

Vierailija
190/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EU.ssa on vapaa liikkuvuus.

Vierailija
191/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EU.ssa on vapaa liikkuvuus.

Kyllä! Sinne siis, missä miehet ovat ihania.

Vierailija
192/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty naisia jotka on rumia,lihavia,humalassa tai huumeissa, väkivaltaisia,äänekkäitä ja kuspää naisia.

Naiset jotka on tuollaisia on niitä alhaisen tason naisia.

Vierailija
193/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia jotka on rumia,lihavia,humalassa tai huumeissa, väkivaltaisia,äänekkäitä ja kuspää naisia.

Naiset jotka on tuollaisia on niitä alhaisen tason naisia.

Tämä on varmasti kaikille ihan ymmärettävää. 😄 

Vierailija
194/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Vaikka ihminen olisi kuinka mukava ja kaunis, niin hän ei välttämättä kiinnosta "siinä mielessä". Kavereita on kyllä hauskanpitoon.

Siis miksi et lähesty naista, vaikka haluat häntä siinä mielessä oli kysymykseni.

Vierailija
195/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Häiritseekö sua se, jos toinen nainen tulee vaikka kehumaan pitkiä hiuksiasi?"

Eeei kai? 😅 Harvemmin suomalaiset kyllä tulevat tuntemattomia kehumaan, mutta muutaman kerran joku mummo bussipysäkillä tai asiakaspalvelija jossain kesäkahvilassa on kyllä kehunutkin.

Siksi kysyin, kun itse käyn joskus kehaisemassa jos jollain on joku ihana vaate tai vaikka upeat hiukset 😄

Vierailija
196/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N38

No se sinun flirttailevasti silmiin katse on ihan sama kuin se katse ilman flirttailua. Eli pitää tulla enemmän signaalia kuin joka hämyinen katse. Uskokaa jo naiset. Tietysti miehet jotka käyvät kaiken kimppuun niin tekevät sen aloitteen vaikka sekunnin vilkaisusta, mutta järkevä ja fiksu mies ei voi niin tehdä vain katseen perusteella.

Ja kysymys mikset itse tee sitä aloitetta jos hauskaa haluat?

Vierailija
197/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Siis miksi et lähesty naista, vaikka haluat häntä siinä mielessä oli kysymykseni.

Viitsin jos on riittävän kaunis 

Vierailija
198/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffipyyntö on aina miehen vastuulla!

Hakemusta on vaikea laittaa sisään, jos nainen ottaa hakemukset vastaan ainoastaan sulavaliikkeisiltä ja -puheisilta pelimiehiltä. Usein voi olla myös että ainoastaan varsin komeat miehet huomioidaan, ja 2/3 miehistä ei edes rekisteröidy naisen näkökentässä miehiksi, kun eivät ole riittävän komeita.

Komea mies saa naisen kuin naisen. Se on luonnon geenipoolin valinta. Tavis pottunokka harmitelkoon sitä.

Vierailija
199/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

No se sinun flirttailevasti silmiin katse on ihan sama kuin se katse ilman flirttailua. Eli pitää tulla enemmän signaalia kuin joka hämyinen katse. Uskokaa jo naiset. Tietysti miehet jotka käyvät kaiken kimppuun niin tekevät sen aloitteen vaikka sekunnin vilkaisusta, mutta järkevä ja fiksu mies ei voi niin tehdä vain katseen perusteella.

Ja kysymys mikset itse tee sitä aloitetta jos hauskaa haluat?

Eli naisen pitää ensin puhua miehelle ja vakuuttaa hänet, ennenkuin hän uskaltaa pyytää treffeille? 

Ja vastaus kysymykseesi: olen tehnyt monesti aloitteen, eikä minua ole vielä koskaan torjuttu. Kuitenkin tässä ketjussa oli aiheena miesten lähestyminen, ei naisten.   

Vierailija
200/209 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan lähestymisyrityksiä sen takia, että ne on omalla kohdalla olleet yleensä vähintäänkin töykeitä tai ihan suoraa ahdistelua. Jos miehet osaisi käyttäytyä ja lähestyä asiallisesti puhumalla, niin olisi vaan hyvä, jos minua lähestyttäisiin useammin. Mutta reilusti suurin osa lähestymisistä on ollut suoraan tai epäsuoraan seksin vonkaamista. Pahimmat sitten lääppineet vielä päälle.

Olisi kiinnostavaa tietää mikä saa miehet lähestymään tuohon tyyliin. Minulta ei ole kukaan koskaan alkanut suoraan vonkaamaan, vaan olen aina vetänyt puoleeni hyvin käyttäytyviä miehiä, jotka ottavat kontaktia asiallisesti juttelemalla. Ja vielä selvin päin.