Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti miten kauhea olo tuli kun jotkut nuoret naiset tirskui kaupassa mulle(?)

Vierailija
24.03.2024 |

En tajua miksi nauroivat, ei ollut hammastahnaa naamassa eikä muutakaan ihmeellistä. Katsoivat mua ja nauroivat ja kun kävelin lähempää ohi, niin toinen kääntyi pois ja toinen jatkoi tuijottamista. Jäivät tirskumaan kun poistuin. 

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit on teinejä. Ei vielä ajattelevia ihmisiä. Olisit naureskellut heitä, koska onhan tuo noloa käytöstä heiltä.

Kerran kassa jonossa oli kaksi tirskujaa , minä käännähdin ympäri ja tuijotin heitä tiiviisti ja kysyn mikä heitä nyt niin naurattaa , nauru loppui ja kummasti löysivät kengän kärjistään mielenkiintoista tutkittavaa. Kun aivotoiminta on vielä niin kehittymätöntä niin eivät ymmärrä että heidän toiminta ei ole fiksua. Kannattaa pysähtyä tirskujien ja kysyä heidän toimintansa syy. Usein se heidän hih hih hih on suureksi osaksi hermostunutta kikatusta.

Miksi kassajonossa ei saisi nauraa? Ihan pimeetä porukkaa.

Itse olet pimeä. Ei voi olla niin riemukasta joku kassajonossa seisominen. Valoja päälle nyt, vai o

Niin. Kyllä kaikkien pitää olla naama norsunv*tulla, koska sinä niin käsket. Miksi kassajonossa ei voisi olla hauskaa hyvän kaverin kanssa? Mutta siitähän sinä et mitään tiedäkään. Et kavereista, etkä hauskuudesta.

Vierailija
82/83 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti et liittynyt millään lailla tirskumiseen.

He ovat varhaisessa kehitysvaiheessa ja hihittävät kaikelle mahdolliselle - yleensä omalle ulkonäölleen ja ajatuksilleen. 

Huomioithan monasti, kyllä vähemmän nauravat itselleen, itselle nauramiseen ei kuulu kun ihmisiä viisataan sormella ja sitten armoton tirskuminen. Itse nähnyt miten kehitysvammaistakin kohdeltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan joku snapchat-tähti tietämättäsi.

Tämä on nyt onneksi poissuljettu, kun tuon kokemuksen jälkeen yksikään nuori ihminen ei ole noteerannut mua millään tavalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi