Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti miten kauhea olo tuli kun jotkut nuoret naiset tirskui kaupassa mulle(?)

Vierailija
24.03.2024 |

En tajua miksi nauroivat, ei ollut hammastahnaa naamassa eikä muutakaan ihmeellistä. Katsoivat mua ja nauroivat ja kun kävelin lähempää ohi, niin toinen kääntyi pois ja toinen jatkoi tuijottamista. Jäivät tirskumaan kun poistuin. 

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä Alfalta(tarilta), ole Alfa(tar). Kukaan ei naura sinulle.

Vierailija
22/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ottanut puhelimen esiin kuvaamaan. Itse teen aina näin kun kohtaan vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne edes  huomanneet sinua.

Kyllä huomasivat. 

Ap

Vierailija
24/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmässä tyhmyys tiivistyy. 

Voin hyvin kuvitella teinilauman tirskumassa mulle, joka olen vetänyt pipon syvälle päähän, olen ilman meikkiä ja ulkonäöltäni sellainen perustanttara. Se vaan että tämä perustanttara on miettinyt koskas kihahtaa yli. Voin hyvin kuvitella näyttäväni tuollaiselle laumalle keskisormea tai muuta kehittymätöntä, jos oikein palaa päreet. (Ja ei, ei kuulu tapoihini vaan mielessäni tuollaiset ovat käyneet).

Vierailija
25/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ja naiset voivat tirskua yhtälailla positiivisessakin mielessä. 

Vierailija
26/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne sulle tirskui. Nuoret on vaan tommosia.

Vierailija
27/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja kun kaikki nauratti;  Nykyään huomaa, että seura on totaalisen väärää jos ei edes vähän hymyilytä

Vierailija
28/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että v**un kuunaama turpa kiinni! 

Vierailija
29/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmiä ovat.Tyhmistä ei tarvitse välittää.Helposti tulee paha mieli tuollaisesta, mutta puhu itsellesi järkeä.

Älä anna teinien aivopierujen vaikuttaa elämääsi ja oloosi.Olisit vain pieraissut heitä kohti kunnolla, ja jatkanut itse nauraen pois.

Vähän huumoria, ettei mene liian vakavaksi mokoma asia.

Vierailija
30/83 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan joku snapchat-tähti tietämättäsi.

Tätä pelkään. Olisi ihan kauheaa.

Ap

Mitä sä sitä pelkäät? Jos et tiedä, niin mitä väliä? 

Ylipäätään tuo tilanne saattoi olla ihan mitä vaan, täällä on ollut jo monta hyvää arvausta, ja kaikille niille on yhteistä se, että ei todellakaan tarvitse välittää. 

Vierailija
31/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ylipäätään tuo tilanne saattoi olla ihan mitä vaan, täällä on ollut jo monta hyvää arvausta, ja kaikille niille on yhteistä se, että ei todellakaan tarvitse välittää. 

Mielenkiintoinen asenne. Ei ihme että tämä maa on kaikenlaisten kiusaajien ja vainoajien paratiisi kun ihmisten asenne on "Mitä väliä?" tai "älä välitä". Heijastuu hyvin oikeuslaitokseenkin kun joku rais kataan tai pahoinpidellään; "älä välitä".

Vierailija
32/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuota on myös yllättävän paljon liikkeellä, Suomi on niin pieni paikka.

Älä. Ahdistaa. Miten selvitän sen?

Ap

Emme voi kontrolloida muita ihmisiä. Yritä elää sen asian kanssa, niin juttu ei vaivaa niin paljon.

Vierailija
33/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sulle tirskunut. Mutta teinitytöt tirskahtelee kyllä paljon ja käyttäytyy kuin idiootit. Esim. yhdet pelas jotain sählyä urheilukaupassa ja hirvee melu.

Joo kyllä itsekin olen ollut tirskuva teinityttö mutta julkisilla paikoilla voisi jäädä vaan tirskumiseksi. Jotenkin ei mitään käytöstapoja nykyteineillä. Tai no omalla on,mutta joillekin teineille vousi teroittaa,että rajansa kaikella. Esim. tuollainen urheilukaupassa riehuminen. Ei edes 5-vuotias tuollaista tekisi. 

Vierailija
34/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kommentoi eilen lenkillä pariskunta, joista molemmat ehkä n. 50-vuotiaita. Tuli kyllä paha olo, koska en ole ylipainoinen ja olin asiallisesti pukeutunut jne. 

Vierailija
35/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on teinejä. Ei vielä ajattelevia ihmisiä. Olisit naureskellut heitä, koska onhan tuo noloa käytöstä heiltä.

Vierailija
36/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kyynelkaasun tai pippurisumutteen hyväksi näissä tilanteissa

Vierailija
37/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä itse ajattelisit siitä, että olisit joku yleisen pilkan kohde? Mitähän risumies ajatteli siitä silloin, kun vielä eli? Hänet käytännössä kiusattiin heng iltä.

Vierailija
38/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko porsaan näköinen?

Vierailija
39/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen päästi vahingossa pierun juuri kun kävelit ohi. Saattoivat nauraa ihan tuollaistakin asiaa.

Vierailija
40/83 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nauran aina teineille takaisin. Niillä on yleensä erittäin rumat vaatteet ja älyvapaat jutut. 😆

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan