Mitä kaikkea olet harrastanut elämäsi aikana?
Minä tanssia, koripalloa, pianon soittoa, ratsastusta, teatteria
Kommentit (43)
Ohjatusti / valmennetusti pesäpallo, lentopallo, jääkiekko, jalkapallo, naisvoimistelu, tanssillinen voimistelu, tanssi (jazz, show, nykäri, disco, eri lattarilajeja soolona), partio.
Sitten ihan itsekseen lenkkeily (hölkkä ja kävely), kuntosali, hiihto, lukeminen, neulominen, virkkaaminen
Kyllä sitä tähän melkein 50 vuoden ikään on kaikenlaista mahtunut ja osa varmasti unohtuikin.
Pianon soitto, kantelekerho, kuoro, taitoluistelu, partio, keramiikkakerho, satubaletti. Kuoro mukana edelleen ja itsekseni käyn vesijuoksemassa.
Pianon soitto
Partio
Yleisurheilu
Tennis
Laskettelu
Viulun soitto
Voimistelu
Saksofonin soitto
Aikido
Kuntosali
Kielten opiskelu
Taekwondo
Jalkapallo
Jooga
Suunnistus
Vierailija kirjoitti:
Seksi on mieluisin harrastukseni
Sama minulla!
Lukeminen, kirjoittaminen, teatteri, uinti ja kielten opiskelu.
Pioneeri toimintaa, raittius toimintaa, huimausaineita, enkeli kursseja ja Sibeliuksen tuotantoa.
Jalkapallo
Lentopallo
juoksu
yleisurheilu
punttisali
kielten opiskelu, tanssi, lukeminen, sauvakävely, kävely, pyöräily, kuntopyörällä polkeminen, jumppa, käsityöt, hiihto, musiikin kuuntelu, kirjeenvaihto, onkiminen, marjastus, sienestys, laiskottelu...
Jalkapallo
Taekwondo
Jääkiekko
Nyrkkeily
Warhammer 40k
Tietokonepelit
Lumilautailu
Kuntosali
Vierailija kirjoitti:
Ohjatusti / valmennetusti pesäpallo, lentopallo, jääkiekko, jalkapallo, naisvoimistelu, tanssillinen voimistelu, tanssi (jazz, show, nykäri, disco, eri lattarilajeja soolona), partio.
Sitten ihan itsekseen lenkkeily (hölkkä ja kävely), kuntosali, hiihto, lukeminen, neulominen, virkkaaminen
Kyllä sitä tähän melkein 50 vuoden ikään on kaikenlaista mahtunut ja osa varmasti unohtuikin.
Äh, tietysti joku unohtui. Salibandya pelasin joukkuepeleistä pisimpään ja korkeimmalla sarjatasolla.
-3
Likainen mieleni luki, että missä kaikkialla olet harrastanut seksiä elämäsi aikana :D Ehdin jo miettiä mikä olisi erikoisin paikka.
Tennis, sulkapallo, squash, pesäpallo, jalkapallo, jääkiekko, partio, bändihommat.
Olen 70-luvulla syntynyt mies ja mulla ei ollut lapsena oikein mitään harrastuksia, yhdessä atk -kerhossa kävin 80-luvulla, mutta senkin lopettivat jo muutaman kerran jälkeen.
Olin koulussa muiden hyljeksimä ja jopa vihattu, joten siitä syntyi pikemminkin kannustin pysyä vapaa-ajalla erossa muista ja olla omissa oloissani. Tietokonepelaaminen, telkkarinkatselu, piirtely ja sen sellainen oli harrastukseni.
Kun ei silloin muodostunut tavaksi mikään kodin ulkopuolinen harrastus, ei sitä ole muodostunut koskaan myöhemminkään.
Harrastukset on lähinnä kotona itsekseen puuhastelua nykyisin, joskus käyn kävely- tai pyörälenkeillä, autolla liikkunut muuten aikuisiälläni.
Joskus olen lukenut "tavoitteellisesta harrastuksesta", en edes tiedä mikä sellainen on.
Lapsena/nuorena pesis ja lentopallo
Aikuisena golf, kuntosali, laskettelu, vaellukset, kahvakuula
Lukeminen on ollut intohimo lapsesta saakka
Musiikin kuuntelua, kirjojen ja lehtien lukemista, tv:n katselua, netin selaamista, pyöräilyä, syömistä, nukkumista, itsetyydytystä.
balettia, pianon soittoa, taitoluistelua, uintia, judoa, ratsastusta, öljyvärimaalaista, aerobicia, kuntisalia, laskettelua, joogaa, kirjoittamista, juoksua, tennis.
ensimmäiset viisi lapsena tai teininä.
Sirkuskoulu, ratsastusta, kuoro, telinevoimistelu ja erilaiset askartelukerhot.