Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan varma, että minut on kirottu. Mitä asialle voi tehdä?

Vierailija
24.03.2024 |

Niin epäonninen elämä ollut etten voi olla ajattelematta olevani kirottu. Joku paha elää kauttani ja haluaa nujertaa minut kuolemaan. Rukoilu ei auta. 

Mitä siis tehdä?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesushan oli vähän yksinkertainen bipolaari puuseppä, joka sai aikalaisensa uskomaan harhoihinsa. :)

Nykyään olisi ehkä kysytty elämäntapavalmentaja. 

Vierailija
62/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahahaa! Voi Susanna sua rukkaa. Mun kohtu on ehjä. Gynekologin mukaan olen yhä hedelmällinen perustuen liman paksuuteen ja hajuun. Mulla on rakastava mies joka aikoo hakea parempaan talteen. Oi että.. Oletpa lystikäällä päällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä tuo tilanne tuntuu. 

Et tarvitse mitään pappeja etkä maksullisia palveluita.

Tee jokin rituaali, jossa esim. puhdistat itsesi ja asuntosi (esim. polttamalla sitä salviaa kuten joku ehdotti), tee jokin suojaus itsellesi, oli se sitten turmaliinikoru, silmäkoru tai ympärillesi visualisoitu suoja tai vaikka rukous tai siunaus. Oikeasti sillä tavalla ei ole mitään väliä. Tee siten kuin sinusta luontevimmalta tuntuu. Lähetä kaikki nykyiset ja tulevat kiroukset takaisin lähettäjälleen. 

Pidä huoli, että järjestät hermostollesi palautumista riittävästi tulevina aikoina. Sillä pohjimmiltaan kyse on alitajunnastasi ja päälle jääneestä stressitilasta.

Vierailija
64/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus Kristus on Jumalan ainoa Poika, joka kuoli ristillä jokaisen ihmisen syntien puolesta. Vain Jeesus pelastaa. Omat hyvät teot eivät kelpaa Jumalalle, Jeesus oli sijaiskärsijä ja hän kelpasi Jumalalle, koska oli synnitön. Jesus Christ, the Only Son of Living God! He was born as a human and died for our sins, he was sinful. Read the Bible, John. 1. Lue Raamatusta Johanneksen evankeliumia Uudesta Testamentista. 

Sorry, Jesus was sinless, Jeesus oli synnitön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi