Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan varma, että minut on kirottu. Mitä asialle voi tehdä?

Vierailija
24.03.2024 |

Niin epäonninen elämä ollut etten voi olla ajattelematta olevani kirottu. Joku paha elää kauttani ja haluaa nujertaa minut kuolemaan. Rukoilu ei auta. 

Mitä siis tehdä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ette saa apua papeilta koska he eivät ole elävässä uskossa. Menkää lähimmälle Rauhanyhdistykselle ja tehkää parannus ja uskokaa synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä ja kaikki kiroukset jos niitä on upotetaan armon mereen. Jumalan lasten joukko on matkalla kohti taivasta ja siinä joukossa on turvallista tehdä matkaa. Maailman hengellisyydessä joutuu helvettiin. Pappien luo on turha mennä, heidän tykönään on vain sikojen rapaa

Onpa ilkeästi kirjoitettu!

Ei ollut ilkeästi kirjoitettu vaan totuudellisesti. Totuus tekee kipeää.

Vierailija
42/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Isä meidän rukous, aina kun tuntuu pahalta. Voit lisätä siihen vaikka "rakas Jeesus suojele kaikelta pahalta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menet psykiatrille?

Pahempi kuin yksikään kirous

Vierailija
44/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi pappi, joka poistaa kirouksen.

HahHah! Ai näistä nykyisistä rappioituneista leipäpapeista? Nehän ovat todennäköisemmin itsekin kirouksenalaisia.

Vierailija
45/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö netistä jotain joka poistaisi kirouksen etänä? Jenkeissä sitä ainakin tehdään ja katoliset papit. Varmaan joku siitäkin on bisneksen tehnyt.

Vierailija
46/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.eskojalkanen.net/

Tutki tuota sivustoa. Siellä voi jättää kuntoutuspyynnön.

Vierailija
47/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Jessen jengiin niin noi ongelmat poistuu.

Vierailija
48/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyiskö netistä jotain joka poistaisi kirouksen etänä? Jenkeissä sitä ainakin tehdään ja katoliset papit. Varmaan joku siitäkin on bisneksen tehnyt.

Ei kukaan ihminen täällä maan päällä ole voimallisempi kuin Jeesus Kristus. Rukoile suoraan Jeesusta, hän kuulee omiansa. "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. - - Ja muistakaa: minä olen teidän kanssanne joka päivä aikojen loppuun asti."

Vierailija
49/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä Ap on rukoillut?

Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä, niin kohde on oikea.

Silloin saat apua. 

Eikö perinteiset kotimaiset kumminkin olisi luotettavampia? Ahti, Hiisi, Kouvo, Vetehinen, Virokannas, Panu, Näkki, Ronkoteus.  Niistä löytyy eri alojen erikoisosaajia yhden joka alan amatöörin sijaan.

Vierailija
50/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sulje mitään pois. Alitajunta on vahva. Virallinen lääketiede selittää esim. harhat aivotoiminnalla ja hormoneilla, mutta mitä  olen nähnyt, ihmisen henkiseen vireyteen vaikuttavat monet muutkin asiat. Kodissa jos alkaa tapahtumaan outoja, voi pyytää kodin siunauksen papilta. Päihteidenkäytöstä kannattaa pysyä pois, etenkin jos on herkkä. Kun ihminen sairastuu, ei jaksa suojata itseään ja huonot asiat tulevat herkemmin läpi esim. jos kuuntelee paljon huonoja uutisia, voi kokea ahdistusta. 

Joo, mutta kun kaikkiin pappeihin ei voi luottaa, siellähän on joukossa myös kaikenlaisia muurariyhdistyksen heppuja ym leipäpappeja. Pitää olla oikeasti elävässä uskossa.

Mistä tunnistaa? En tiedä mistä sinä tunnistat.

Vierailija
51/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kirouksista poistuu, kun tekee parannuksen synneistään ja antaa koko elämänsä Jeesukselle. Silloin siirtyy pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Jos vielä tarvitsee vapauttamisrukousta, senkin voi moni kristitty uskova tehdä, kunhan etsiytyy kristittyyn seurakuntaan esirukoiltavaksi. Uskovana on Taivaan Isä suojassa eikä tarvitse pelätä, sillä "hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa". 1.Joh.4 :4.

Vierailija
52/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä Ap on rukoillut?

Rukoile Taivaan Isää Jeesuksen nimessä, niin kohde on oikea.

Silloin saat apua. 

Satuolenno jutteluhan se auttaakin kun päässä on vikaa... :D

Vierailija
53/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje efesolaisille 1

17Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet, 18ja että hän valaisisi teidän sisäiset silmänne näkemään, millaiseen toivoon hän on meidät kutsunut, miten äärettömän rikkaan perintöosan hän antaa meille pyhien joukossa 19ja miten mittaamaton on hänen voimansa, joka vaikuttaa meissä uskovissa. Se on sama väkevä voima, 20jota hän osoitti herättäessään Kristuksen kuolleista ja asettaessaan hänet istumaan oikealle puolelleen taivaassa, 21ylemmäksi kaikkia valtoja, voimia ja mahteja, ylemmäksi kaikkia herruuksia, jotka mainitaan tässä ja tulevassakin maailmassa. 22Jumala on alistanut kaiken hänen valtaansa ja asettanut hänet kaiken yläpuolelle seurakuntansa pääksi. 23Seurakunta on Kristuksen ruumis ja hänen täyteytensä, hänen, joka kaiken kaikessa täyttää.

Vierailija
54/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Lapseni teki izarin, oon kaksisuuntainen ja mut r**skattiin lapsena. Fyysisiä vaivoja on vaikka muille jakaa. 

Oon todennäköisesti ollut edellisessä elämässä todella paha. 

Vierailija
55/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirje efesolaisille 1

17Minä rukoilen, että Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala, kirkkauden Isä, antaisi teille viisauden ja näkemisen hengen, niin että oppisitte tuntemaan hänet, 18ja että hän valaisisi teidän sisäiset silmänne näkemään, millaiseen toivoon hän on meidät kutsunut, miten äärettömän rikkaan perintöosan hän antaa meille pyhien joukossa 19ja miten mittaamaton on hänen voimansa, joka vaikuttaa meissä uskovissa. Se on sama väkevä voima, 20jota hän osoitti herättäessään Kristuksen kuolleista ja asettaessaan hänet istumaan oikealle puolelleen taivaassa, 21ylemmäksi kaikkia valtoja, voimia ja mahteja, ylemmäksi kaikkia herruuksia, jotka mainitaan tässä ja tulevassakin maailmassa. 22Jumala on alistanut kaiken hänen valtaansa ja asettanut hänet kaiken yläpuolelle seurakuntansa pääksi. 23Seurakunta on Kristuksen ruumis ja hänen täyteytensä, hänen, joka kaiken kaikessa täyttää.

VMP. 🤮

Vierailija
56/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue Isä meidän rukous, aina kun tuntuu pahalta. Voit lisätä siihen vaikka "rakas Jeesus suojele kaikelta pahalta".

Kuka on Jeesus? Never heard. 

Vierailija
57/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ihminen täällä maan päällä ole voimallisempi kuin Jeesus Kristus. Rukoile suoraan Jeesusta, hän kuulee omiansa. "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. - - Ja muistakaa: minä olen teidän kanssanne joka päivä aikojen loppuun asti."

🤣🤣🤣

Vierailija
58/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa kirouksista poistuu, kun tekee parannuksen synneistään ja antaa koko elämänsä Jeesukselle. Silloin siirtyy pimeyden valtakunnasta valon valtakuntaan. Jos vielä tarvitsee vapauttamisrukousta, senkin voi moni kristitty uskova tehdä, kunhan etsiytyy kristittyyn seurakuntaan esirukoiltavaksi. Uskovana on Taivaan Isä suojassa eikä tarvitse pelätä, sillä "hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa". 1.Joh.4 :4.

Kuka hitto on Jeesus? Ikinä kuullutkaan!

Vierailija
59/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn poistamaan kirouksen. Halpaahan se lysti ei ole mutta rahat takaisin jos kirous ei poistu. 

Vierailija
60/64 |
06.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on ollut tosi epäonninen elämä, muttei sen tarvitse tarkoittaa, että sinut olisi kirottu. Osalla ihmisistä on kovempi kohtalo elämässä kuin monella muulla ja vastoinkäymisiä toisensa perään. On vaikeaa ymmärtää miksi. Ehkä etsit selitystä siitä, että sinut on kirottu (??)

Uskoisin, että tarvitset monenlaista tukea. Ja toivon, että saat sitä!

Rukouksiin ei aina tule pian sitä vastausta, mitä toivoisi. Kannattaa kuitenkin rukoilla, jos vaan jaksat. Rukous voi olla sitäkin, että purkaa Jumalalle, miltä tuntuu. Tai sanoo esim, että elämä on epäreilua. Itse olen saanut paljon lohdutusta Jumalalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä