Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kohdannut enkeleitä/henkioppaita? Mua on autettu mutta ei kai nykyään halua enää.

Vierailija
24.03.2024 |

On varoitellut kolme kertaa unessani eri miehistä, joiden kanssa minulla oli suhde. Jokainen uni niistä kävi toteen ja niissä enkeli/opas keskusteli kanssani ja yritti auttaa. 

Viimeksi en kuunnellut niin seurasi katastrofi elämässäni ja tässä sitä ollaan. Olen miettinyt, että haluaako enää auttaa..

Joskus rukouksiini on vastattu. Vaikka en varsinaisesti niin uskonnollinen ole mutta olen kuitenkin joissakin tilanteissa rukoillut. 

Välillä tapahtunut hyvin erikoisia tilanteita. 

Toivottavasti ketjuun tulis kaikki kokeneet vastaamaan. 

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu on hullu.

That's it.

Vierailija
122/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda henkioppaat, ne on saat anasta. Pyydä Jeesukselta apua <3

Jeesus on henki eikä voi koskaan auttaa kuten oppaat auttavat. Enkelit lukeutuvat oppaisiin. Kannattaa nyt ymmärtää ja hyväksyä tämä totuus. Yksikään henkiopas ei pääse työskentelemään kanssamme ellei hänellä ole siihen lupa eivätkä henget ole auttajia kuten oppaat ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät ne määrätyt pillerit pois niin nuo "henkioppaat" palaavat takaisin.

Miten tämä käytännössä toteutuu? Teillä täytyy olla tietoa sairauksista ja näistä "henkiopas"kokemuksista.

Vierailija
124/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demonit kiusaa apta öisin.

Vierailija
125/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle samoja nappeja kun Ap satasella, KIITOS!

Vierailija
126/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te naiset uskotte kaiken maailman hölynpölyyn? Ei ihme kun lehdestä saa lukea jatkuvasti kun huijarit vieneet tyhmiltä rahat. Sitten täällä itketään kun miestä ei löydy. Kuka sellasen kanssa haluaa olla joka on tyhmä kun saapas.

Ei kannata olla niin tyhmä ja sokea että uskoo kaikkia ja kaiken kyseenalaistamatta yhtään mitään. Olen huomannut että kaikki ns. "uusi" tieto menee läpi saman tien ja kaikki alkavat käyttämään näitä, osa ymmärtämättä yhtään mitään. Ei ole pakko ostaa keneltäkään mitään mutta taas toisaalta miksi on huono asia se että haluaa tutkia, kokeilla ja on mieleltään avoimen utelias? Kannattaa kuitenkin aina pitää se järki päässä ja muistaa että elämässä voi kokea pettymyksiä joten muistathan käsitellä kaikki tunteesi. Nykyisin rahaakin tehdään aivan kaikkialla vaikka miten julminkin keinoin joten huolehdi omasta rahankäytöstäsi äläkä syytä siitä muita. Kaikki maksaa eikä kenenkään työn tarvitse olla ilmaista. Päätät itse miten toimit ja sen haluatko maksaa jollekin jostakin.

Vierailija
127/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paranoidinen skitsofrenia on helposti hoidettavissa nykyaikaisella lääkityksellä, ei pyöri enkelit ja yksisarviset ympärillä enää sen jälkeen. Vaikka harhat vaikuttaisivat alkuun harmittomilta, ei asian kanssa kannata pelleillä, sairaus voi muuttua vakavampaan suuntaan. Kannattaa hakeutua hoitoon mahdollisimman pian.

Skitsofreniassa on omat kiehtovat elementtinsä mutta kannattaa muistaa että vaikka ei olisikaan skitsofreniaa niin voi kokea elämyksellisiäkin asioita, täysin terveet ihmiset kokevat elämää ja elämän asioita. Jos tuntuu että on itse sisältä täysin tyhjä niin kannattaa pohtia että miksi ja miltä se sitten oikein tuntuukaan ja miltä tuntuisi olla elossa mahdollisesti oikeasti?

Enkeleitä ja henkioppaita näkevä/kokeva ei ole koskaan, millään mittarilla "täysin terve ihminen".

Vakavat mielenterveyden häiriöt jäävät uskonnollisissa piireissä valitettavan usein diagnosoimatta juuri siksi, että harhat perustellaan muka oikeasti olemassa olevilla henkiolennoilla. Lääkärille tämä ei menisi läpi, mutta eivät nämä koskaan lääkäriin asti menekään, kun seurakunta hyväksyy hulluuden sellaisenaan.

Pahimmassa tapauksessa joku vakavista mielenterveyden häiriöistä kärsivä nostetaan lahkon sisällä jopa erityisasemaan, milloin minäkin kielillä puhuvana evankelistana tai vastaavana. Tämä ei ole pilkkaa, vaan ihan oikea ongelma, eikä asian puheeksi ottava ole "sisältä täysin tyhjä" kuten yritit vihjailla, vaan oikeasti asioista perillä.

Vierailija
128/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

No mulla on neuvova esihenkilö, mutta hän on kyllä ihan elävä ihminen.

Minullapa taas oppaani ovat esimiehiäni kuten olen humoristisesti joskus jollekin maininnut. Ymmärrän tietysti että kaikilla ei ole samanlaista työskentelyä omien oppaidensa kanssa. 

Vierailija
129/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paranoidinen skitsofrenia on helposti hoidettavissa nykyaikaisella lääkityksellä, ei pyöri enkelit ja yksisarviset ympärillä enää sen jälkeen. Vaikka harhat vaikuttaisivat alkuun harmittomilta, ei asian kanssa kannata pelleillä, sairaus voi muuttua vakavampaan suuntaan. Kannattaa hakeutua hoitoon mahdollisimman pian.

Skitsofreniassa on omat kiehtovat elementtinsä mutta kannattaa muistaa että vaikka ei olisikaan skitsofreniaa niin voi kokea elämyksellisiäkin asioita, täysin terveet ihmiset kokevat elämää ja elämän asioita. Jos tuntuu että on itse sisältä täysin tyhjä niin kannattaa pohtia että miksi ja miltä se sitten oikein tuntuukaan ja miltä tuntuisi olla elossa mahdollisesti oikeasti?

Enkeleitä ja henkioppaita näkevä/kokeva ei ole koskaan, millään mittarilla "täysin terve ihminen".

Vak

Kyllä minä esimerkiksi olen täysin terve ihminen vaikka kuulen, näen, haistan, maistan ja tunnenkin energioita. Samat aistithan meillä kaikilla on. En ymmärrä miksi arvostelette tällä tavalla sillä eivät sairaudetkaan aina estä työskentelyä enkelten tai henkien kanssa, kyseessä on aina jokaisen henkilökohtaiset asiat mutta kaikki eivät aina myöskään ymmärrä kaikkia ihmisiä tai nämä kokijatkaan eivät välttämättä ymmärrä näitä omia kokemuksiaan ainakaan ihan täysin. Keskittyisin itse aina yhteen ihmiseen kerrallaan ja siihen mitä hän tekee, miten ja miksi. Kiinnostuminen muiden tekemisistä ei ole haitallista eikä kenenkään maine tai kunnia.

Vierailija
130/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuolento tai ei, mutta olen erittäin kiitollinen hänelle, koska hän pelasti henkeni.Minä mielelläni pidän tällaisia satuolentoja henkivartioinani.

Kauniisti sanottu <3

Vierailija
131/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paholaisesta on kaikki ns.henkioppaat ja eksytystä. Jeesukseen kannattaa turvata, hän ei petä.

Vierailija
132/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas/enkeli käski ostamaan osakkeita 2008 ja myymään 2022 kaikki pois. Tienasin hyvät rahat.

No nyt olen kyllä jo kateellinen! 😅👍

Vierailija
133/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on joku aktiivinen enkeli tai henkiopas tms, joka on vuosien varrella varoittanut yhdestä miehestä. Ihan syystäkin. Erikoinen juttu, että on puuttunut elämääni niin konkreettisella tavalla ja tietysti myös hienoa.

Onko sinua puhumalla varoitettu?

Vierailija
134/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkeli, henkiopas, unet ja usko.. 

Miten nämä edes liittyvät toisiinsa.

Oletko sukeltanut pimeälle puolelle.

Siis miksi edes kyselet tätä ilmiselvää asiaa?

Vierailija
135/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paholaisesta on kaikki ns.henkioppaat ja eksytystä. Jeesukseen kannattaa turvata, hän ei petä.

Tiesitkö että jos turvaat Jeesukseen, sinä turvaat kaikkiin auttajiin. Ikävä tuottaa pettymys.

Vierailija
136/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demonit kiusaa apta öisin.

Mitä tämä siis tarkoittaa oikeesti? Painajaisiako vai tyyliin mitä niinku muuta sitten?

Vierailija
137/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristillinen lauluyhtye on liemessä, sillä heidän mies solistinsa on käyttänyt taapero ikäistä lasta seksuaalisesti hyväksi. Jutun luin ylilaudalta, ja jotakin kuviakin siellä oli.

Vierailija
138/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, kun ei sitä siltä harhoja näkevältä itseltään kysytä, onko mieleltään terve vai ei, vaan kyllä sen diagnoosin laatii ihan ammattilainen. Sairaalle itselleen ne harhat on aina totisinta totta. On yhtä tyhjän kanssa täällä jonkun "enkeliohjauksessa" olevan tulla selittämään olevansa täysin terve, ja siten enkeleiden olemassaolo on muka todistettu.

Jos ette omia harhojanne osaa kysenalaistaa, niin ajatelkaa asia vaikka jonkun muun kautta, jonka harhat ovat erilaisia kuin omanne. Vai yritättekö väittää, että esim. psykoosit ja skitsofrenia ovat vain "sisältä täysin tyhjien" ateistejen keksintöä?!

Vierailija
139/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkiopas auttaa ja neuvoo sinua, kun et enää luota oman intuitiosi voimaan tai tarvitset turvaa ja vahvistusta henkisellä tielläsi. Meillä jokaisella on useampi kuin yksi henkiopas. Jotkut meistä jo tunnistavat omansa, toisia oppaat opastavat ehkä heidän tietämättään.

Tämä on höpöhöpöä. Et voi olla varma minkälainen tuo henkioppaasi on voi olla pahuuden edustaja mutta naamioituu hyväksi. Nämä on näitä joogahörhöilyn tuloksia. Aasialaisten uskontojen magiajuttuja. Kannattaa miettiä järjellä ettei moisiin lähde moni on seonnut lopullisesti kuten se yksi joogaopettaja joka surmasi läheisiään kun henkiopas kehotti.

Henkioppaat ovat aina hyvästä mutta opastavat jokaista juuri sinne minne kuuluu ja juuri sillä tavalla kuin asiaan kuuluu ja siksikin olemme aina juuri siellä missä meidän kuuluu olla. Tälleen selkeästi ilmaistuna nyt tähän.

Vierailija
140/151 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, kun ei sitä siltä harhoja näkevältä itseltään kysytä, onko mieleltään terve vai ei, vaan kyllä sen diagnoosin laatii ihan ammattilainen. Sairaalle itselleen ne harhat on aina totisinta totta. On yhtä tyhjän kanssa täällä jonkun "enkeliohjauksessa" olevan tulla selittämään olevansa täysin terve, ja siten enkeleiden olemassaolo on muka todistettu.

Jos ette omia harhojanne osaa kysenalaistaa, niin ajatelkaa asia vaikka jonkun muun kautta, jonka harhat ovat erilaisia kuin omanne. Vai yritättekö väittää, että esim. psykoosit ja skitsofrenia ovat vain "sisältä täysin tyhjien" ateistejen keksintöä?!

Sinä nyt et vain ymmärrä mutta ei sinne lääkäriin ole pakko mennä joten älä marise täällä netissä asioita. Tee huoli-ilmoitus ja varmista että jokainen hoitoa tarvitseva saa sitä ja että hänet pidetään systeemissä kiinni. 😊👌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä