Onko puukengät hillittömän painavat?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Ne kopisee ihan hillittömästi rappukäytävässä, joten kun kuljet siellä yöaikaan, niin ota jotkut toiset kengät.
Vähän pitää ääniä kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kopisee ihan hillittömästi rappukäytävässä, joten kun kuljet siellä yöaikaan, niin ota jotkut toiset kengät.
Vähän pitää ääniä kestää
Vähän pitää muitakin ihmisiä huomioida
Mulla on sellaiset hollantilaiset hollannikkaat, jotka on siis koverrettu puusta. Eivät nekään ole mitenkään painavat. Oikein hyvät pihakengät. Syksyisin villasukkien kanssa ihan lämpöisetkin. Helpot sujauttaa jalkaan ja pois. Käyttökelpoinen matkamuisto noin vuodelta 1989. Hiekkapaperilla ne voisin kyllä "pestä".
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellaiset hollantilaiset hollannikkaat, jotka on siis koverrettu puusta. Eivät nekään ole mitenkään painavat. Oikein hyvät pihakengät. Syksyisin villasukkien kanssa ihan lämpöisetkin. Helpot sujauttaa jalkaan ja pois. Käyttökelpoinen matkamuisto noin vuodelta 1989. Hiekkapaperilla ne voisin kyllä "pestä".
Ovat ainakin ekologiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän pitää ääniä kestää
Vähän pitää muitakin ihmisiä huomioida
On tainnut joskus osua puukkareissa kulkeva naapuri kohdalle :D
Vierailija kirjoitti:
Siivosin aikoinaan rappukäytäviä työkenkinä puukengät. Pitäisi varmaan pyytää anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, kun toiset alkavat ohjeistamaan kuinka muiden pitää pukeutua.
Minulla vuosia vanhat puukengät, jotka on aika painavat, pitävät kovaa kopinaa sillä pohjista on kumit kuluneet aikaa sitten pois. Yhä kuitenkin käytössä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan ei päässy ravintolaan hollannikkaissa😳, pääseeköhän nykyään?
Miksi ihmeessä ei pääsisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan ei päässy ravintolaan hollannikkaissa😳, pääseeköhän nykyään?
Miksi ihmeessä ei pääsisi?
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, ettei niissä saisi mennä. Miksi ihmeessä ei saisi? Ruokaravintolasta kysymys?
Riippuu vähän. Itse en menisi esimerkiksi kirjastoon puukkarit jalassa