Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdettekö kauppaan katsomatta peiliin?

Vierailija
24.03.2024 |

Minä vain lähden niine hyvineni.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaattetkin on vaihdettava, koska käytän kotona kissan rei'ittämiä. :D

Vierailija
42/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sen kyllä huomaa. 

Aika outo kommentti. Oleiletko kotona jotenkin karsean näköisenä? Ap

Minä en, mutta moni kaupassa asioiva näyttää kyllä todella turahtaneelta ja juuri siltä, etteivät edes omista peiliä (tai pesutiloja).

Miksi kyyläät muita etkä keskity ostoksiin?

Siihen ei kuule kyyläilyä tarvita. Riittää että välillä avaa silmänsä.

Eri

Juu. Pakko on vähän katsoa, että missä ihmiset kulkee. Tuo kommentoija on varmaan se tyyppi, joka seisoo tukkeena kaikkialla ja ajaa kärryillä päälle, kun ei yhtään huomioi muita ihmisiä.

No kyllä ne muut näkee niitä tarkemmin katsomatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko katsoa peiliin. Kerran meinasin lähteä prinsessakruunu päässä (aikuinen nainen), onneksi vilkaisin hississä peiliin. 

Juuri näin. Tai voi olla outo asuste päällä tai kalsongit vain. On parempi varmistaa kaikki.

Vierailija
44/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, Joskus  ei.   Kun   zykkeköi    4 km  kauppaan, sama  melkein  katsoiko  vai  ei. Autolla eri  asia,   voi  siistinä  sipsutella  menemään    =)

Vierailija
45/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko katsoa peiliin. Kerran meinasin lähteä prinsessakruunu päässä (aikuinen nainen), onneksi vilkaisin hississä peiliin. 

Juuri näin. Tai voi olla outo asuste päällä tai kalsongit vain. On parempi varmistaa kaikki.

Mulla tuttu mies meni prinsessakruunussa ja kimalle pinnejä pää täynny, sen tytär oli koristellu isäänsä tämän nukkuessa. Ei välittäny yhtään vaan otti koristeet pois vasta kotona.

Vierailija
46/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, Joskus  ei.   Kun   zykkeköi    4 km  kauppaan, sama  melkein  katsoiko  vai  ei. Autolla eri  asia,   voi  siistinä  sipsutella  menemään    =)

Harvemmin  kehtaa  edes  neljää  kilsaa  autoilla. Ennen kaikkea  lihasvoimalla.

Vierailija
47/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
48/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
49/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin  kehtaa  edes  neljää  kilsaa  autoilla. Ennen kaikkea  lihasvoimalla.

Mä käyn autolla kattoo postilaatikonki johon ovelta 20m

Vierailija
50/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeistään katson peiliin kun kampaan hiukset 

Vierailija
51/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsominen ei auttanut, kerran lähdin eriparia lenkkarit, valkoiset, huomasin jossain mutta ei tahtia haitannut

Vierailija
52/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aina peiliin vilkaistava ennen ihmisten ilmoille lähtöä. Mitenkåän sen kummemmin laittautumaan en pelkkää kauppareissua varten ryhdy, mutta siistiltä on sentään kiva näyttää.

Vierailija
53/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo hiuksia enkä välitä peilin eessä keikistelystä

Vierailija
54/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen just niin perseen näkösenä ku oon, ei kiinnosta vttuakaan mitä muut aattelee.

Vierailija
55/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan kammata hiukset ihan peiliin katsomatta. 

Vierailija
56/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä yrittää vähän vilkaista mutta en tiedä kun ei se vilkaisu oikein tunnu auttavan vaan aika räjähtäneenä sitä liikkuu silti en tiedä mikä siinä on ehkä se on luonnekysymys juurikin yksi päivä huomasin että meinasin lähteä ulos niin että olisin unohtanut vetästä lököhousut satiiniyökkärihousujeni päälle. No satiinihousut sentään olisi ollut jalassa mutta semmosta se on onneksi sain siistittyä itseäni vetämällä sentään verkkarit vielä päälle! 

Vierailija
57/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on syyhy ei voi kammata hiuksia idiootti. Eikä mennä kauppaan kun ulkovaatteiden pesu on niin kallista ja työlästä. 

Vierailija
58/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Saatan puolikin tuntia valmistautua pelkästään lähikauppaan menoon. Aina en meikkaa, mutta hiuksissa ja vaatteissa menee aikansa. Ei sitä ikinä tiedä kuka kävelee vastaan.

No kuka tämä kuka voisi olla, jota varten meikkaat? Mulle on ainakin ihan sama kuka kävelee vastaan. 

Vaikka joku ihana mies.

Vierailija
59/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan kammata hiukset ihan peiliin katsomatta. 

Ja minä en kampaa tai harjaa hiuksia oikeastaan koskaan vaikka ne on pitkät.

Vierailija
60/77 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä yrittää vähän vilkaista mutta en tiedä kun ei se vilkaisu oikein tunnu auttavan vaan aika räjähtäneenä sitä liikkuu silti en tiedä mikä siinä on ehkä se on luonnekysymys juurikin yksi päivä huomasin että meinasin lähteä ulos niin että olisin unohtanut vetästä lököhousut satiiniyökkärihousujeni päälle. No satiinihousut sentään olisi ollut jalassa mutta semmosta se on onneksi sain siistittyä itseäni vetämällä sentään verkkarit vielä päälle! 

Onko sulla puolisoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi