Lähdettekö kauppaan katsomatta peiliin?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa.
Aika outo kommentti. Oleiletko kotona jotenkin karsean näköisenä? Ap
Minä en, mutta moni kaupassa asioiva näyttää kyllä todella turahtaneelta ja juuri siltä, etteivät edes omista peiliä (tai pesutiloja).
Miksi kyyläät muita etkä keskity ostoksiin?
Siihen ei kuule kyyläilyä tarvita. Riittää että välillä avaa silmänsä.
Eri
Juu. Pakko on vähän katsoa, että missä ihmiset kulkee. Tuo kommentoija on varmaan se tyyppi, joka seisoo tukkeena kaikkialla ja ajaa kärryillä päälle, kun ei yhtään huomioi muita ihmisiä.
No kyllä ne muut näkee niitä tarkemmin katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Pakko katsoa peiliin. Kerran meinasin lähteä prinsessakruunu päässä (aikuinen nainen), onneksi vilkaisin hississä peiliin.
Juuri näin. Tai voi olla outo asuste päällä tai kalsongit vain. On parempi varmistaa kaikki.
Joskus, Joskus ei. Kun zykkeköi 4 km kauppaan, sama melkein katsoiko vai ei. Autolla eri asia, voi siistinä sipsutella menemään =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko katsoa peiliin. Kerran meinasin lähteä prinsessakruunu päässä (aikuinen nainen), onneksi vilkaisin hississä peiliin.
Juuri näin. Tai voi olla outo asuste päällä tai kalsongit vain. On parempi varmistaa kaikki.
Mulla tuttu mies meni prinsessakruunussa ja kimalle pinnejä pää täynny, sen tytär oli koristellu isäänsä tämän nukkuessa. Ei välittäny yhtään vaan otti koristeet pois vasta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, Joskus ei. Kun zykkeköi 4 km kauppaan, sama melkein katsoiko vai ei. Autolla eri asia, voi siistinä sipsutella menemään =)
Harvemmin kehtaa edes neljää kilsaa autoilla. Ennen kaikkea lihasvoimalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kehtaa edes neljää kilsaa autoilla. Ennen kaikkea lihasvoimalla.
Mä käyn autolla kattoo postilaatikonki johon ovelta 20m
viimeistään katson peiliin kun kampaan hiukset
Peiliin katsominen ei auttanut, kerran lähdin eriparia lenkkarit, valkoiset, huomasin jossain mutta ei tahtia haitannut
Kyllä se on aina peiliin vilkaistava ennen ihmisten ilmoille lähtöä. Mitenkåän sen kummemmin laittautumaan en pelkkää kauppareissua varten ryhdy, mutta siistiltä on sentään kiva näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo hiuksia enkä välitä peilin eessä keikistelystä
Mä meen just niin perseen näkösenä ku oon, ei kiinnosta vttuakaan mitä muut aattelee.
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan kammata hiukset ihan peiliin katsomatta.
Kyllähän sitä yrittää vähän vilkaista mutta en tiedä kun ei se vilkaisu oikein tunnu auttavan vaan aika räjähtäneenä sitä liikkuu silti en tiedä mikä siinä on ehkä se on luonnekysymys juurikin yksi päivä huomasin että meinasin lähteä ulos niin että olisin unohtanut vetästä lököhousut satiiniyökkärihousujeni päälle. No satiinihousut sentään olisi ollut jalassa mutta semmosta se on onneksi sain siistittyä itseäni vetämällä sentään verkkarit vielä päälle!
Vierailija kirjoitti:
Jos on syyhy ei voi kammata hiuksia idiootti. Eikä mennä kauppaan kun ulkovaatteiden pesu on niin kallista ja työlästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Saatan puolikin tuntia valmistautua pelkästään lähikauppaan menoon. Aina en meikkaa, mutta hiuksissa ja vaatteissa menee aikansa. Ei sitä ikinä tiedä kuka kävelee vastaan.
No kuka tämä kuka voisi olla, jota varten meikkaat? Mulle on ainakin ihan sama kuka kävelee vastaan.
Vaikka joku ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä osaan kammata hiukset ihan peiliin katsomatta.
Ja minä en kampaa tai harjaa hiuksia oikeastaan koskaan vaikka ne on pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä yrittää vähän vilkaista mutta en tiedä kun ei se vilkaisu oikein tunnu auttavan vaan aika räjähtäneenä sitä liikkuu silti en tiedä mikä siinä on ehkä se on luonnekysymys juurikin yksi päivä huomasin että meinasin lähteä ulos niin että olisin unohtanut vetästä lököhousut satiiniyökkärihousujeni päälle. No satiinihousut sentään olisi ollut jalassa mutta semmosta se on onneksi sain siistittyä itseäni vetämällä sentään verkkarit vielä päälle!
Onko sulla puolisoa?
En. Vaattetkin on vaihdettava, koska käytän kotona kissan rei'ittämiä. :D