Lähdettekö kauppaan katsomatta peiliin?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Saatan puolikin tuntia valmistautua pelkästään lähikauppaan menoon. Aina en meikkaa, mutta hiuksissa ja vaatteissa menee aikansa. Ei sitä ikinä tiedä kuka kävelee vastaan.
No kuka tämä kuka voisi olla, jota varten meikkaat? Mulle on ainakin ihan sama kuka kävelee vastaan.
Vaikka joku ihana mies.
No hänelle parempi nähdä sellaisenaan, kuten yleensäkin on eikä laitettuna ettei tarvitse säikähtää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Saatan puolikin tuntia valmistautua pelkästään lähikauppaan menoon. Aina en meikkaa, mutta hiuksissa ja vaatteissa menee aikansa. Ei sitä ikinä tiedä kuka kävelee vastaan.
No kuka tämä kuka voisi olla, jota varten meikkaat? Mulle on ainakin ihan sama kuka kävelee vastaan.
Vaikka joku ihana mies.
No hänelle parempi nähdä sellaisenaan, kuten yleensäkin on eikä laitettuna ettei tarvitse säikähtää myöhemmin.
Mulla se ero ei ole mitenkään radikaali laitetun ja laittamattoman välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku ihana mies.
Mulla se ero ei ole mitenkään radikaali laitetun ja laittamattoman välillä.
No miksi sitten laittaudut? Ihan turhaa ajan tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ruma että mun on pakko laittautua jopa ihan tavalliseen kauppaan mennessä. Ihailen luonnonkauniita ihmisiä jotka voivat olla sellaisenaan naturellina.
Olen ruma ja rupsahtanut, mutta silti en meikkaa. Mä olen mikä olen.
En ikinä. En vie edes roskista katsomatta peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen niin ruma että mun on pakko laittautua jopa ihan tavalliseen kauppaan mennessä. Ihailen luonnonkauniita ihmisiä jotka voivat olla sellaisenaan naturellina.
Samoin. En koskaan meikkaa vaikka on ruma pärstä. Ei voi vähempää kiinnostaa.
Minä katson kauppaan lähtiessäni aina jääkaappiin, koska sieltä näkee parhaiten mitä kaupasta pitää tuoda.
Oon joskus lähtenyt ja sitten mies huomauttaa että mulla on hammastahnaa suupielessä. Nyt aina pyyhkäisen nenäliinalla suuta, jos en ehdi peiliin katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Oon joskus lähtenyt ja sitten mies huomauttaa että mulla on hammastahnaa suupielessä. Nyt aina pyyhkäisen nenäliinalla suuta, jos en ehdi peiliin katsoa.
Mitä se hammastahna suussa haittaisi? Itse en ainakaan katso kenenkään suupieliä ja saa olla hammastahnaa vaikka kuinka paljon enkä huomaisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. En koskaan meikkaa vaikka on ruma pärstä. Ei voi vähempää kiinnostaa.
Nuorekkuutta ja kauneutta arvostetaan sekä ihaillaa. Ihmisiä me rumatkin olemme, vanhat ja nuoret 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se hammastahna suussa haittaisi? Itse en ainakaan katso kenenkään suupieliä ja saa olla hammastahnaa vaikka kuinka paljon enkä huomaisi mitään.
No, jos se ei sinua haittaa niin minua ainakin haittaa. Ihmiset voi ajatella että tyypillä on vesikauhu, ja eiköhän se hammastahna suupielessä ala hieman jo kirvelemään.
En kato peiliin, peili kattoo minuun. 😮
Mielestäni on huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan että vilkaisee peiliin ennen ulos lähtöä. Valitettavasti enemmässä määrin näkee ihmisiä jotka kulkevat hiukset likaisina ja nuhruisen näköisinä.
Kerrankin huomasin viime hetkellä munan sojottavan stringeistä. En olisi huomannut ilman peiliä, koska vatsa oli edessä.
Olen lähtenyt kauppaan aamutossut jalassa. Vasta kadulla huomasin, kun oli niin kummallista kävellä.
Ei yhtään haluttanut kääntyä takaisin vaihtamaan kengät jalkaan, mutta pakkohan se oli.
Kaikkea sitä saattaa sattua, kun kiireessä lähtee.
No niin voisi sanoa. Minulla on huono näkö ja vaikka katsonkin lähtiessäni peiliin, se ei paljoa auta.