Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuus
Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuussa.
Miten pärjätä?
Kommentit (114)
Hyvä
Toivomme kaikki että laihdut
Herätys sun BMI on 36
Me välitämme susta
Kerää tyhjiä pulloja. Jos keräät kymmenen 1,5 litran pulloa niin saat sillä yhden pakastepitsapaketin.
Käytä aikaasi töitä etsimällä. Nälkä on hyvä motivaattori.
Etsi netistä paikkakunnan lähin leipä/ruokajono. Sinne sit ensi viikolla menet.
Olen miettinnyt jo kauan, että miten huonosti ihmiset osaavat hoitaa raha asiansa. Jos ei 587€/kk sulle riitä, niin teet kyllä jotakin väärin. Ruokaa saa kaupasta halvallakin jos vain osaa ostaa. Tee itse ruat, älä syö eineksiä.
Minulle on riitänyt hyvin, enkä valita.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinnyt jo kauan, että miten huonosti ihmiset osaavat hoitaa raha asiansa. Jos ei 587€/kk sulle riitä, niin teet kyllä jotakin väärin. Ruokaa saa kaupasta halvallakin jos vain osaa ostaa. Tee itse ruat, älä syö eineksiä.
Mikä 587€/kk? Ei jää lähelläkään tuota vuokran ja laskujen jälkeen.
AP
Taas?
Miten sinulla jää aina ne 2 nugettia syötäväksi?
Miksi jotkut jaksaa vastata näihin päivittäin toistuviin aloituksiin, joita joku tekee huvikseen. Olette kaikki aika yksinkertaista porukkaa, niin ap kuin vastaajat.
Vierailija kirjoitti:
Käytä aikaasi töitä etsimällä. Nälkä on hyvä motivaattori.
Olen aktiivisesti etsinyt ja hakenut töitä vuosia mutta ei ole vielä tärpännyt
AP
Eikö sinulla ole vanhempia jotka auttavat ? Todellakin auttaisin omaa lastani ja olen 100%varma että äitini tai veljeni laittaisi satasen, pari tililleni jos nälkää näkisin.
N51
Vierailija kirjoitti:
Hyvä
Herätys sun BMI on 36
Me välitämme susta
Minun BMI on 24 eli normaali paino
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä
Herätys sun BMI on 36
Me välitämme susta
Minun BMI on 24 eli normaali paino
AP
Niin vuonna 2013
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinulla ole vanhempia jotka auttavat ? Todellakin auttaisin omaa lastani ja olen 100%varma että äitini tai veljeni laittaisi satasen, pari tililleni jos nälkää näkisin.
N51
Ei voi laittaa kun se leikataan sitten ensi kuun tuista
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.
Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.
Eikö tämä sama kananugettihemmo ole valittanut ennenkin samasta asiasta? Viimeiset ruoanmuruset ovat aina kananugetteja tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.
Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.
Olen hakenut kaikki tuet mitä saan, tuosta 587€ maksan vuokran omavastuun yli 200€, puhelin 39.90€ yms,
AP
Mitäs hotkit kaiken kerralla. Olit jakanut osiin niin oisit saannu joka päivä syödäksesi. Sama sen rahan kanssakin tulisi aina tehdä eli laskea paljonko voi kuluttaa per päivä ettei sit loppukuusta tartte olla per se paljaan.
Mä yleensä annan ainakin jonkun verran kolikoita taskuista, kun joku tulee pyytämään kadulla tai kauppakeskuksessa, että ruokaan pitäisi saada rahaa. Riippuen miten pikkukolikoita sattuu olemaan taskussa.
Joten ulos vaan, missä ihmiset pyörii!
Sisäfilepihvin kanssa joudun nyt ottamaan halvempaa punaviiniä, koska taloudenhoitaja ei ollut hommannut suosikkiviiniäni kellariin. Digestiiviksi on sentään XO- konjakkia
Mene kadulle kerjäämään. 30 sentillä saat jo pussin makaroonia.