Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuus

Vierailija
24.03.2024 |

Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuussa.

Miten pärjätä?

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kadulle kerjäämään. 30 sentillä saat jo pussin makaroonia.

Vierailija
2/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Toivomme kaikki että laihdut

Herätys sun BMI on 36

Me välitämme susta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tyhjiä pulloja. Jos keräät kymmenen 1,5 litran pulloa niin saat sillä yhden pakastepitsapaketin.

Vierailija
4/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä aikaasi töitä etsimällä. Nälkä on hyvä motivaattori. 

Vierailija
5/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä paikkakunnan lähin leipä/ruokajono. Sinne sit ensi viikolla menet.

Vierailija
6/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinnyt jo kauan, että miten huonosti ihmiset osaavat hoitaa raha asiansa. Jos ei 587€/kk sulle riitä, niin teet kyllä jotakin väärin. Ruokaa saa kaupasta halvallakin jos vain osaa ostaa. Tee itse ruat, älä syö eineksiä.

Minulle on riitänyt hyvin, enkä valita.

Vierailija
7/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinnyt jo kauan, että miten huonosti ihmiset osaavat hoitaa raha asiansa. Jos ei 587€/kk sulle riitä, niin teet kyllä jotakin väärin. Ruokaa saa kaupasta halvallakin jos vain osaa ostaa. Tee itse ruat, älä syö eineksiä.

Mikä 587€/kk? Ei jää lähelläkään tuota vuokran ja laskujen jälkeen.

AP

Vierailija
8/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Miten sinulla jää aina ne 2 nugettia syötäväksi?

Vierailija
9/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut jaksaa vastata näihin päivittäin toistuviin aloituksiin, joita joku tekee huvikseen. Olette kaikki aika yksinkertaista porukkaa, niin ap kuin vastaajat. 

Vierailija
10/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä aikaasi töitä etsimällä. Nälkä on hyvä motivaattori. 

Olen aktiivisesti etsinyt ja hakenut töitä vuosia mutta ei ole vielä tärpännyt

AP

Vierailija
11/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ole vanhempia jotka auttavat ? Todellakin auttaisin omaa lastani ja olen 100%varma että äitini tai veljeni laittaisi satasen, pari tililleni jos nälkää näkisin.

N51

Vierailija
12/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä

Herätys sun BMI on 36

Me välitämme susta

Minun BMI on 24 eli normaali paino

AP

Vierailija
13/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä

Herätys sun BMI on 36

Me välitämme susta

Minun BMI on 24 eli normaali paino

AP

Niin vuonna 2013

Vierailija
14/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla ole vanhempia jotka auttavat ? Todellakin auttaisin omaa lastani ja olen 100%varma että äitini tai veljeni laittaisi satasen, pari tililleni jos nälkää näkisin.

N51

Ei voi laittaa kun se leikataan sitten ensi kuun tuista

AP

Vierailija
15/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.

Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.

Vierailija
16/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä sama kananugettihemmo ole valittanut ennenkin samasta asiasta? Viimeiset ruoanmuruset ovat aina kananugetteja tällä.

Vierailija
17/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.

Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.

Olen hakenut kaikki tuet mitä saan, tuosta 587€ maksan vuokran omavastuun yli 200€, puhelin 39.90€ yms,

AP

Vierailija
18/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs hotkit kaiken kerralla. Olit jakanut osiin niin oisit saannu joka päivä syödäksesi. Sama sen rahan kanssakin tulisi aina tehdä eli laskea paljonko voi kuluttaa per päivä ettei sit loppukuusta tartte olla per se paljaan.

Vierailija
19/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yleensä annan ainakin jonkun verran kolikoita taskuista, kun joku tulee pyytämään kadulla tai kauppakeskuksessa, että ruokaan pitäisi saada rahaa. Riippuen miten pikkukolikoita sattuu olemaan taskussa. 

Joten ulos vaan, missä ihmiset pyörii!

Vierailija
20/114 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfilepihvin kanssa joudun nyt ottamaan halvempaa punaviiniä,  koska taloudenhoitaja ei ollut hommannut suosikkiviiniäni kellariin.  Digestiiviksi on sentään XO- konjakkia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän