Minkä ihmeen talia maailma suree Catherinea? Hön on ehkä maailman etuoikeutetuin nainen
Hänen syövänsä on todennäköisesti havaittu hyvin aikaisessa vaiheessa.
Lisäksi brittihovilla on miljardiomaisuudet, josta myös Kate nauttii.
Hönellä on hyvä mies ja ihanat lapset.
Hän tekee itselle mieluista työtä.
Jne.
Rinnakkaustodellisuus on se, että palestinalaislapsia ta petaan, ja monet jopa hyväksyvät sen.
Kommentit (25)
Niin. Mä en saanut yhtä ainutta myötätuntoviestiä kun olin huonossa kunnossa syöpähoitojen jälkeen. En ole tärkeä ihminen.
Kyllä minua ahdistaa valtavasti vakavasti sairastunut perheenäiti, jolla kolme pientä lasta.
Sen pelon ja hädän aisti hänestä ja se koskettaa.
Auttaasiko palestiinalaislapsia paljonkin jos maailman muut etuoikeutetut ihmiset ovat vahingoniloisia Catherinen syövästä? Syöpä on rankka asia kenelle tahansa. Hoitamattako hänet pitäisi jättää?
Niin. Joillekin se voi olla hankala ajatus, että vakavasti sairas, mahdollisesti jopa kuoleva, pienten lasten äiti, on surullinen asia. Oli kyseessä sitten koditon tai kuningatar.
Sen vuoksi, että hän on tunnettu maailmalla. Ja että kuninkaalliset vaan nyt on. Palestiinalaisia lapsia kohtaan on varmasti myötätuntoa, mutta ei ole yksilöä johon suunnata se. Että ihan maalaisjärjellä ajateltuna näin.
Rintsessa sadut kiinnostaa ihmisiä jotka eivät ole kasvaneet, eivätkä kasva aikuisiksi.
Koska Kate kiinnostaa itseäni ihmisenä enemmän kuin kasvottomat, tuntemattomat muzlimit.
Niin ja jos suomalaisella köyhällä olisi syöpä, EI hän saisi hoitoa ajoissa!!
Maailma ei "sure" Catherinea. Vain kuolleita surraan.
Eläviä kohtaan voidaan tuntea esimerkiksi myötätuntoa, kuten nyt tapahtuu.
Catherine saa osakseen myötätuntoa, koska on sairastunut syöpään (ei "syövään"). Niin saavat muutkin vakavasti sairaat.
Erityisen paljon myötätuntoa Catherine saa siksi, että on melko nuori ja kolmen vielä pienen lapsen äiti.
Toki myös hänen julkinen asemansa vaikuttaa; naapurin syöpäsairaalle Maijalle ei varmasti lähetetä yhtä paljon someviestejä kuin prinsessalle.
Sytostaattihoidot ovat kuitenkin prinsessalle yhtä raskaat kuin Maijallekin ja kuolemanpelko yhtä todellinen.
Miljardiomaisuuden mainitseminen tällaisessa yhteydessä on vain ja ainoastaan mautonta.
Mä en päässyt edes mammografiaseulontaan, koska en saanut varattua aikaa sellaiseen ajankohtaan, johon olisin päässyt. No voi voi, pahoitteli nuori mies langan päässä.
Eikö sun maailmaan mahdu useampaa myötätunnon kohdetta samaan aikaan? Pystyn itse samaan aikaan suremaan sekä kauheissa oloissa elävien lasten kohtaloa että syöpään sairastuneen nuorten äidin puolesta. Ei ole vain joko tai.
Etuoikeutetuillakin ihmisillä on omat murheensä ja vastoinkäymisensä. Syöpä on kamala asia kelle tahansa. Säälin Williamia, ei ole ollut helppo elämä hänelläkään. Menetti äitinsä lapsena ja nyt sekä isä että vaimo sairastavat syöpää.
Toivoisin Katelle parempaa onnea ja kaikkea hyvää ja kaunista.
On niin väärin, että hänelle kävi mitä kävi.
Mitä tekee miljardiomaisuudella, jos ei ole terveyttä?
Etuoikeutetuin? Mieti vähän. Ihminen joutuu luopumaan käytännössä kaikesta yksityisyydestään naimisiin mentyään. Jokainen piipahdus ihmisten ilmoilla kuvataan ja raportoidaan, miten vaatteet, miten tukka, mitä ilme kertoo. Lapsienkin jokainen liikahdus arvioidaan.
Huhut jylläävät ympäri maailman jos on muutaman viikon sairaana. Juokse kissanristiäisissä toiseen, ole hyvällä tuulella, ole kiinnostunut vaikka kuinka ottaisi päähän. Omia menoja ei voi suunnitella.
Kyllä kai hän tiesi mihin ryhtyi kun Williamin valitsi, mutta se ei tee hänen elämästään yhtään hohdokkaampaa. En vaihtaisi taviselämääni siihen MISTÄÄN HINNASTA. Minä olen häneen nähden etuoikeutettu.
Aloittaja taitaa olla kokoluokkaa rahtialus, jonka mielestä normaalipainoiset (aloittajan mielestä anorektikot) naiset eivät saa murehtia ja tuoda somessa esille ulkonäköpaineita, koska he ovat "etukoikeutettuja" kyseisen läskin ja hänen edustamansa läskiryhmittymän mielestä.
Tämä hovipelleily on kyllä niin turhaa ja hirvittävän toksista. Ei pitäisi tuollaista tänä päivänä enää olla.
Vierailija kirjoitti:
Auttaasiko palestiinalaislapsia paljonkin jos maailman muut etuoikeutetut ihmiset ovat vahingoniloisia Catherinen syövästä? Syöpä on rankka asia kenelle tahansa. Hoitamattako hänet pitäisi jättää?
No ei tietenkään, samalla on hirvittävän tekopyhää osoittaa myötätuntoa ja huolta jollekin pellekuninkaalliselle, jonka asema pohjaa epätasavertaisuudelle ja ra silmille. Kyllä, Kate on rasse.
Muistatko kun palstan akat itkivät miljardööriä joka oli sukellusveneessä meren pohjassa Titanicia katsomassa?
Koska tää maailma ei ole reilu