Mitä annatte virpojille? 🐔 🐣🐤🐥🥚🥚🥚
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi minimuna ja sitä en muille anna.
Ei sitä kukaan haluakkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää tätä vihaista asennetta virpojia kohtaan. Lapsille kiva juttu ollut aina ja erityisesti nykyään kun maailman tilanne on mikä on. Eikö ole ihan mukava juttu tarjota lapsille yksi tämmönen kiva päivä? Ovea ei tarvitse avata ja ovikellon voi jossain kytkeä jopa pois hetkeksi, jos ei halua avata. Minä haluan ja toivon että tässä maailmassa voisi olla vielä hyvyyttä ja turvaa, erityisesti lapsille.
Olen itse lapseton ihminen. Ei ole oma lehmä ojassa.
Teepä itse yövuoroja niin huomaat, miten kiva on herätä kesken unien virpomisen takia. Tai kun oot just saanu koliikkivauvan päiväunille ja ovikello soi. Enkä todellakaan ala kytkemään ovikelloa pois toiminnasta.
Laita sitten lappu ovelle että ei virpojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain yksi minimuna ja sitä en muille anna.
Ei sitä kukaan haluakkaan
Mieles tekis kuitenkin maistaa
Outoa että näin paljon negatiivista suhtautumista kivaan perinteeseen
Pääsiäiskarkkeja, patukoita, kindermunia ja vähän rahaa. Meillä käy virpojia yleensä vain 4-6 kpl, joten voi panostaa vähän enemmäkin.
Vierailija kirjoitti:
Keitettyjä kananmunia.
Ja vielä suolinkaismunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ovikello revitty irti. Suklaat syön itse. Virpojat voivat mennä hakemaan suklaansa kaupasta kuten muutkin.
Ovikello revitty irti? Eikö pelkkä oven lukossa pitäminen riittäisi? 😂
Hullukaan jaksa kuunnella sitä plinkutusta jatkuvasti, koirakin pimahtaa.
Paristot pois...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ovikello revitty irti. Suklaat syön itse. Virpojat voivat mennä hakemaan suklaansa kaupasta kuten muutkin.
Ovikello revitty irti? Eikö pelkkä oven lukossa pitäminen riittäisi? 😂
Hullukaan jaksa kuunnella sitä plinkutusta jatkuvasti, koirakin pimahtaa.
Paristot pois...?
Miksi ihmeessä ihmisten pitäisi häiriköiden takia ottaa paristot pois? Sopikaa tuttavien ja naapureiden kanssa etukäteen, minne saa mennä virpomaan. Ei kaikki edes muista koko virpomishommaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea ymmärtää tätä vihaista asennetta virpojia kohtaan. Lapsille kiva juttu ollut aina ja erityisesti nykyään kun maailman tilanne on mikä on. Eikö ole ihan mukava juttu tarjota lapsille yksi tämmönen kiva päivä? Ovea ei tarvitse avata ja ovikellon voi jossain kytkeä jopa pois hetkeksi, jos ei halua avata. Minä haluan ja toivon että tässä maailmassa voisi olla vielä hyvyyttä ja turvaa, erityisesti lapsille.
Olen itse lapseton ihminen. Ei ole oma lehmä ojassa.
Teepä itse yövuoroja niin huomaat, miten kiva on herätä kesken unien virpomisen takia. Tai kun oot just saanu koliikkivauvan päiväunille ja ovikello soi. Enkä todellakaan ala kytkemään ovikelloa pois toiminnasta.
Laita sitten lappu ovelle että ei virpojia.
En laita, koska en edes muista koko virpomista.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhana voi vielä virpoa?
Kysyy Jorma 69 v.
Vanha Jorma voisi lopettaa höpötyksensä, ja aikuistua :)
Eikö ole aika uhkarohkeaa päästää lapsiaan soittelemaan tuntemattomien ihmisten ovikelloja? Miksi ei voitaisi sopia, että ne jotka haluavat virpojien käyvän luonaan, laiitaisivat oveensa lapun "tervetuloa virpomaan"? Muille oville ei mentäisi ollenkaan.
Ei ole näkynyt virpojia.
Muutamia satoja metrejä on läheiselle asutusalueelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole aika uhkarohkeaa päästää lapsiaan soittelemaan tuntemattomien ihmisten ovikelloja? Miksi ei voitaisi sopia, että ne jotka haluavat virpojien käyvän luonaan, laiitaisivat oveensa lapun "tervetuloa virpomaan"? Muille oville ei mentäisi ollenkaan.
Tämä olisi hyvä keino. Kaikki ei muista koko virpomispäivää. Ja sitä ei tiedä, kenen ovelle lapsi eksyy. En ikinä päästäisi omia muksuja virpomaan tuntemattomien oville.
Kokemuksen ovisummerin soitosta, sitä pidemmälle eivät pääse koska meillä on ovipuhelinessa kamera jolla näkee ala-ovelle.
Ensimmäiset 6 saa yllätysmunan ja siitä eteenpäin riittää pieniä suklaamunia ja tikkareita. Tähän mennessä on käynyt 6 lasta.