Penkkiurheilu vai videopelien pelaaminen?
Tyhmä vertaus varmasti, mutta kysyn kuitenkin:
Kumpaa tekisit itse mielummin jos pitäisi valita?
Kommentit (50)
Harrastan molempia, mutta pelaamista huomattavasti enemmän. Urheilua katson ehkä kerran viikossa, pelejä pelaan melkein päivittäin.
Pelaamisessa on kaikenlaista valittavaa: kehittää ongelmanratkaisua, kielitaitoa, sosiaalisia taitoja jne. ja on toki viihdyttävää. Jotkut pelit ovat ihan korkeaa taidetta.
Penkkiurheilu: joku kuminpala siirtyy aika-avaruudessa, sikaniskat möykkäävät sen vuoksi, kenties höyrypäissään mukiloivatkin toisiaan. Ei jatkoon.
Siis miten voi toisten ihmisten harrastukset kiukuttaa noin paljon? Onko teillä kaikki ihan kunnossa?
NHL pelien katsomiseen olen koukuttunut, yllättänyt itsenikin tässä.
N34
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi toisten ihmisten harrastukset kiukuttaa noin paljon? Onko teillä kaikki ihan kunnossa?
Kuukautiset saa naiset vihaiseksi.
Pelit tietysti. Niihin osallistuu itse.
Penkkiurheilussa vain katsotaan kun muut tekevät, on typerää.
Mikset lisännyt aloitukseesi kyselyä jossa voi valita, näkisi vastaukset jo heti aloituksessa?
Itse tykkään molemmista.
Tykkään ystävien seurassa katsoa jääkiekkoa (Turkulaisena oma suosikkijoukkueeni on TPS), mutta rakastan myös Tomb Raider- Resident Evil-, Devil May Cry- ja Onimusha-sarjoja videpelien puolella (ja odotan innolla esim. Dino Crisis 1:sen Resident Evil Code Veronican, Resident Evil 0:n, ja Resident Evil 5:sen remakeja, ja uutta Onmiusha-peliä, jotka huhujen mukaan ovat kehitteillä.
Eli itse siis tykkään molemmista, penkkiurheilun osalta siis enimmäkseen jääkiekosta, mutta myöskin videopeleistä, varsinkin noista mainitsemistani pelisarjoista, joita rakastan, ja joita tykkään aina pelataq.
Ja yksi hyvä ystäväni fanittaa jääkiekossa Kärppiä, (hän on kotoisin Oulusta), ja tykkää myös pelata esim. Oddworld-, Resident Evil- ja Sea of Thieves-peleistä.
Palstanaisia ärsytti NIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon, että ilmiantoivat kommenttini. :) Osuin selvästi arkaan paikkaan. :)
Olen gamer ja seuraan LaLigaa. Olenko juntti? Olen huutanut ruudulle, kun olen katsonut futista. So? Hiljaako tulisi olla, kun joukkue tekee maalim lisäajan viimeisellä minuutilla ja voittaa ottelun?
Suomiakat ei tajua intohimosta mitään.
Ja kyllä, olen gamer. Minulla on 5000 euron arvoinen gamin setup, johon kuuluu gaming PC, gaming-pöytä ja gaming-tuoli. Razer Kitty -kuulokkeet.
Joko ärsyttää? M25