Penkkiurheilu vai videopelien pelaaminen?
Tyhmä vertaus varmasti, mutta kysyn kuitenkin:
Kumpaa tekisit itse mielummin jos pitäisi valita?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu ilman muuta. Katselen ennemmin vaikka kuviokelluntaa kuin rämpytän jotain lasten pelejä.
Minä pelaan aikuisille tarkoitettuja pelejä.Ttietysti lastenpelit on tylsiä.
Kyllä mä joskus pelaankin, mutta henkilökohtaisesti saan enemmän penkkiurheilusta. Pelaamista jaksan max. tunnin kerta-annoksena, mutta penkkiurheilessa esim. jäähalissa menee helposti 3-4 tuntia ilman, että kunnolla huomaa ajankulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelit osallistaa, televisio on passiivista viihdettä.
Eli vastaan itse pelit, kunhan pelaa kohtuullisesti.
Kyllä mä sanoisin, että penkkiurheilu osallistaa paljon enemmän kuin esim. jonkun yksitoikkoisen räiskintä pelin hakkaaminen yksinään omassa huoneessa. Penkkiurheilu on parhaimmillaan hyvinkin yhteisöllinen kokemus. Samoin toki pelaaminen, jos sen toteuttaa yhteisöllisesti.
Meillä usein kuusi ihmistä discordin kautta samassa puhelussa kun pelataan tiiminä. Ei se pelaaminen pelkästään yksin oloa ole...
Et kuitenkaan osannut lukea lainaamasi viestiä loppuun asti....
Kylläpäs sulla sattui :D Kyllä luin ja totesin vaan saman k
No näyttää siltä että toisten peliharrastus syö sinua aika pahasti, miksi näin? Ei ole sinulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu on suurin turn off.
Mitään niin typerää en tiedä kuin alkoholia kittaava aikuinen ihminen huutamassa telkkarille humalapäissään, kun joku saa pallon kehikosta sisään... etenkin kun sitä ennen on pari tuntinen vierähtänyt unettava äänisen miehen kertoassa, että kuka koski palloon milloin ja missä.
Menis itse potkimaan palloa ja huutamaan sinne kentälle.
Penkkiurheilua voi harrastaa myös sivistyneesti. Toki minullekin tuollainen huutaminen ja torilla kokoontuminen on turn off, mutta ei voi väittää että kaikki penkkiurheilijat olisivat sellaisia,.
Pointtinahan ei ollut remuaminen vaan lähinnä, että töllötellään tuntikausia kaiken maailman urheilusarjoja viinapäissään. Eli siis lojuavat paikallaan tuntikausia. Ei
Yksi matsi kestää suunnilleen yhden leffan verran. Joo, sinusta varmaan kauhea tuntimäärä. Minä kyllä väitän, että se on pieni määrä verrattuna siihen, mitä jollain Resident Evil-peliä pleikkarilla pelaavalla menee illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti penkkiurheilu. Pelit on lapsille ja jälkeenjääneille.
Penkkiurheilu on lähinnä alkkiksille ja sohvaperunoille
Pelit taas sivistää ja osalistaa ihmistä.
Tosi sivistävää onkin räiskiä menemään aivottomasti. Penkkiurheilu ei muuten tarkoita välttämättä sitä, että ollaan sohvalla. Tai edes kotona. Yllättävän monelle viedopelikiihkoilijalle tämä näyttää olevan uusi tieto.
Tällein fps pelaajana, etenkin toisia pelaajia vastaan räiskiminen nimenomaan tarvitsee sitä aivotyöskentelyä koska ikinä et varmana tiedä minkä pelityylin omaava ihminen sieltä tulee vastaan. Reaktiokyky ja strategiointi sekunneissa tai sen murto-osassa ei taida sulta onnistua...
N38
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä pleikkarijonnejen sterotyyppinen ajattelumaailma. Itse harrastan penkkiurheiluna taitoluistelua ja pesäpalloa. Vaikea kuvitella, että kummassakaan lajissa joku katsoja huutaisi kännipäissään tms.
SE OLI SAATANA KAKSOISSLUTSI EIKÄ KOLMOIS!!! JUMALAUTA PUUSILMÄ!
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä pleikkarijonnejen sterotyyppinen ajattelumaailma. Itse harrastan penkkiurheiluna taitoluistelua ja pesäpalloa. Vaikea kuvitella, että kummassakaan lajissa joku katsoja huutaisi kännipäissään tms.
Sorry, en ole jonne enkä pelaa pleikkaa mutta kyllä minä ennemmin pelaan jotain kuin katson penkkiurheilua. Sori siitä jos se penkkiurheilijoita kovasti häiritsee.
N37
Vierailija kirjoitti:
Olen gamer ja seuraan LaLigaa. Olenko juntti? Olen huutanut ruudulle, kun olen katsonut futista. So? Hiljaako tulisi olla, kun joukkue tekee maalim lisäajan viimeisellä minuutilla ja voittaa ottelun?
Suomiakat ei tajua intohimosta mitään.
Ja kyllä, olen gamer. Minulla on 5000 euron arvoinen gamin setup, johon kuuluu gaming PC, gaming-pöytä ja gaming-tuoli. Razer Kitty -kuulokkeet.
Joko ärsyttää? M25
Totta kai pitää olla hiljaa. Korkeintaan lapaset kädessä hillitysti taputetaan. Kaikenlainen tunne on kiellettyä.
terveisin suurin osa suomalaisista SM-liigakatsojista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, en ole jonne enkä pelaa pleikkaa mutta kyllä minä ennemmin pelaan jotain kuin katson penkkiurheilua. Sori siitä jos se penkkiurheilijoita kovasti häiritsee.
N37
Missä kohtaa tuossa luki, että sinun pelaamisesi häirtsee jollain tavalla?
Kunhan vastauksista päättelin.
Vierailija kirjoitti:
Olen gamer ja seuraan LaLigaa. Olenko juntti? Olen huutanut ruudulle, kun olen katsonut futista. So? Hiljaako tulisi olla, kun joukkue tekee maalim lisäajan viimeisellä minuutilla ja voittaa ottelun?
Ja kyllä, olen gamer. Minulla on 5000 euron arvoinen gamin setup, johon kuuluu gaming PC, gaming-pöytä ja gaming-tuoli. Razer Kitty -kuulokkeet.
Joko ärsyttää? M25
Kyllä, olet juntti. Korkeasti koulutetut, sivistyneet ihmiset ei tuijota jalkapalloa. Me käymme museoissa. Ja mitä tyttöystäväsi sanoi, kun tuhlasit 5000 euroa lasten videopeleihin? Ainiin, eihän sinulla incelillä edes ole naista.
-N43
Vierailija kirjoitti:
Joko ärsyttää? M25
Niin mikä pitäisi ärsyttää? Löytyy sitä monen tonnin custom setuppia täältäkin. Ja myös parisuhde gamer miehen kanssa.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ärsyttää? M25
Niin mikä pitäisi ärsyttää? Löytyy sitä monen tonnin custom setuppia täältäkin. Ja myös parisuhde gamer miehen kanssa.
N38
Selvästi suomiakkoja suututtaa, kun miehillä on vapaus olla vapaaehtoisesti sinkkuja ja harrastaa omia juttuja. Lueppa näitä kommentteja... M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ärsyttää? M25
N38
Näyttää kovastikin ärsyttävän, kun on noin pahat defenssit heti päällä. Eikä tuossa viestissä edes kommentoitu sinua mitenkään :D
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmiö, että eniten tunteisiin menee keski-ikäisillä naisilla, jotka ovat välittömästi piikit pystyssä huuutamassa puolustuspuheenvuoroa, jos joku edes yleisellä tasolla kommentoi videopelaamista vähänkään negatiiviseen sävyyn.
Niin, koska te käytätte niin saatanan väsyneitä ja yksinkertaisesti paikkaansa pitämättömiä argumentteja siihen "vähäänkään negatiiviseen sävyyn" puhumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ärsyttää? M25
N38
Näyttää kovastikin ärsyttävän, kun on noin pahat defenssit heti päällä. Eikä tuossa viestissä edes kommentoitu sinua mitenkään :D
Eipä sinunkaan mielipidettä kysytty ja silti fleksaat omalla setupilla :D Ja ilmeisesti tuon pitäisi ärsyttää että sulla on ollut massia vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ärsyttää? M25
N38
Selvästi suomiakkoja suututtaa, kun miehillä on vapaus olla vapaaehtoisesti sinkkuja ja harrastaa omia juttuja. Lueppa näitä kommentteja... M25
Ihan jokaisella pitäisi olla oikeus olla haluamallaan tavalla (tai olla olematta) parisuhteessa, sekä harrastaa omia juttuja. Ikävää jos sun elämänkokemus on tuossa iässä jo sellainen että mitään ei voi parisuhteessa tehdä ilman että joku on nalkuttamassa vieressä ja/tai rajoittamassa toisen oloa. Tosin sun juttujen tason perusteella en yhtään ihmettele miksi olet "vapaaehtoisesti sinkku".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti penkkiurheilu. Pelit on lapsille ja jälkeenjääneille.
Penkkiurheilu on lähinnä alkkiksille ja sohvaperunoille
Pelit taas sivistää ja osalistaa ihmistä.
Tosi sivistävää onkin räiskiä menemään aivottomasti. Penkkiurheilu ei muuten tarkoita välttämättä sitä, että ollaan sohvalla. Tai edes kotona. Yllättävän monelle viedopelikiihkoilijalle tämä näyttää olevan uusi tieto.
Alkkiksella meni tunteisiin :D
Näin alas on menty vauva.fi:ssä. Negatiivista, syyllistävää ja ennakkoluuloista syyttelyä. Ei mitään rakentavaa. On kuin mielenterveysongelmaisten kokoont
Tuli jo selväksi että sulla meni ihon alle.
Videopelit. En seuraa mitään urheilua koska ei voisi vähempää kiinnostaa.
Alkkis se vaan jatkaa.