Mikä on hyvä kaupunki elää?
Siis Turusta pois, pitäis päästä. Liikaa kulttuuria. Missä olisi hyvä opiskella ja urheilla. Tehdä töitä rauhassa ja kivat ihmiset?
Kommentit (26)
Kyllä minä tykkään Helsingissä olla.
Eikö sun kannattais asua pikkukaupungissa tai maalla jos kriteerit on nuo
Vantaa on ollut hyvä kaupunki elää.
Kalevauva.fi
kaupunni piiseistä valkkaan sen joka kuulostaa kivoimmalta.
Riippuu aina kaupunginosasta. Aika samankaltaisia Suomessa, Suomi on pieni. Eroja on kyllä maakunnissa ja ihmisissä. Minkälainen maisema käy sielunmaisemaksi ja missä kohtaisit ihmiset mieluiten. Vai haluatko autolla pääsyn erilaisiin ilmansuuntiin.
Mikkeli. Helppo asua ja sujuvat yhteydet käydä myös muualla. Savonlinna on myös kiva.
Savo on hienoa aluetta, mutta ihmiset ei ole yhtä kivoja ja avoimia kuin turkulaiset. Se on harmi kyllä, että kaikkea ei voi saada.
KULTAKAUPUNKI. Siis vasta taivaassa, siihen tulokseen olen tullut. Siellä on rauhaa ja hiljaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vantaa on ollut hyvä kaupunki elää.
Länsimäki ja Myyrmanski on kyllä Vantaan salaiset helmet.
"Missä ois hyvä opiskella ja urheilla?" Eikö toi nyt riipu vähän siitä, mitä opiskelet/aiot opiskella? Vai tähtäätkö johonkin lähärikoulutukseen jota löytyy joka niemestä ja notkelmasta? Sama urheilun suhteen, onko kyseessä tankotanssi vai valjakkourheilu?
Asun pitäjässä, jossa on kivat ihmiset, mutta en kerro nimeä, koska et vaikuta kivalta ihmiseltä ja pilaisit fiiliksen.
Eikös Jyväskylä ole urheilu ja opiskelukaupunki?
Vierailija kirjoitti:
Kuopio
Kieroja savolaisia, ei jatkoon.
Kuopio ja Savonlinna, ensin asuin Savonlinnassa on todella ihana kaupunki.
Muutin työn perässä Kuopioon ja vähintään yhtä ihana .
Molemmat tietysti huippu kauniilla paikoilla ! Järvet ja luonnon rauhaa .
Mutta, parasta ovat ihmiset. Aitoja, helposti lähestyttävä ja ystävällisiä
Aika erikoista! Kulttuuri häiritsee asumista!
Jos minun pitäisi muuttaa johonkin muualle Suomessa, niin valitsisin Naantalin. Manner-Suomen lyhin talvi. Ei liian iso kaupunki eikä vihreiden m a m u-politiikan pilaama.
Jos kulttuuria et siedä, niin ei Tampereelle. Jos tykkää kulttuurista, niin Tampere on kyllä paras paikka elää.