Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1.4. Alkaen ei sit rahat enää oikeesti riitä... Mun perustoimeentulotuesta jää sit enää käteen 320e nykyisen 580e sijaan muutosten takia...

Vierailija
23.03.2024 |

1.4. Alkaen ei sit rahat enää oikeesti riitä... Mun perustoimeentulotuesta jää sit enää käteen 320e nykyisen 580e sijaan muutosten takia...

Vuokrani nousee ja kela ei enää maksa koko vuokraa.

Olen itkenut koko päivän asiaa ja mietin että mistä jatkossa varastan ruokani, kun en vain tule pärjäämään...Miksi tämä maa lyö heikoimmassa asemassa olevaa vain syvemmälle suohon?

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae töihin puhelinmyyjäksi. Kuka tahansa pääsee niihin hommiin. On toki eri asia osaatko sitäkään. 

Vierailija
162/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä oikein vaivaa?

Työnteolla sitä en ennenkin tienattu ilman mitään tukia.

Työhön vaan, ala kalppia pois valittamasta.

Jos olet nuori, niin palaa äitisi tykö, kyllä hän lapsestaan huolen pitää.

Sinulle ei sitten ole välähtänyt mieleen, että nuorikin on voinut menettää äitinsä?

Typerä kommentti. 

Töitäkään ei noin vain saa, vaikka hakisikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae töihin puhelinmyyjäksi. Kuka tahansa pääsee niihin hommiin. On toki eri asia osaatko sitäkään. 

En halua kusettaa mummoilta rahaa.

Vierailija
164/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohta 10v ollut työttömänä eikä työkkäri patista sua kouluun tai työkokeiluun? Miten tämä on mahdollista kun patistavat vasta vuoden työttömänä olleita.

En ole työkkärin asiakas ollut pitkään aikaan

AP

Vierailija
165/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama aloitus on ollut täällä jo monta kertaa. Ap ei halua muuttaa Vantaalta mihinkään, eikä tehdä mitään itsensä elättämisen eteen, se on jo nähty.

Vierailija
166/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on kateellisia tuen saajille? Miksi?

Oikeampi sana on katkera. Ja syy on se, että siinä saa saman elintason tekemättä niitä paskatöitä.

Sinun nettopalkkasi on siis noin tonnin luokkaa kuukaudessa. Niinkö? Pienennä veroprosenttia tai jos se ei ole mahdollista, hae tukia. Olet nimittäin 100% varmuudella oikeutettu asumis- ja/tai toimeentulotukeen. Asumistuesta poistuu ansiotulovähennys mutta toimeentulotuesta ei. Voit tietenkin myös MENNÄ parempipalkkaiseen työpaikkaan. Töihinhän vain mennään sinunkin mielestäsi.

Vierailija
167/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kitise. Mulla jää kuussa käteen n. 150 e, jonka sitte tärvään ruokaan, sukkiin, kalsareihin, hygieniaan. Ja vähän pitää jäädä säästöön äidin luo matkustamiseen ja tuliaisiin. Onnistuu.

Vierailija
168/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pääset töihin. KokPers hallitus on luvannut ihan pian ainakin 100000 työpaikkaa.

Vierailija
169/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kohta 10v ollut työttömänä eikä työkkäri patista sua kouluun tai työkokeiluun? Miten tämä on mahdollista kun patistavat vasta vuoden työttömänä olleita.

En ole työkkärin asiakas ollut pitkään aikaan

AP

No ET tietenkään ole.  Sehän nyt olisi jo jotain joss edes haluaisit töihin

Vierailija
170/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaisin itselleni valtion täysihoidon, asia ajajan, ruoka 5 krt, pv, ulkoilua, opisjelumahd, turvattu tila, terv, hoito. Eikä maksa sulle jetiäkään. 

Vierailija
171/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaisin itselleni valtion täysihoidon, asia ajajan, ruoka 5 krt, pv, ulkoilua, opisjelumahd, turvattu tila, terv, hoito. Eikä maksa sulle jetiäkään. 

Oon kans itte miettiny vankilaan menoa.

Vierailija
172/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitään et ole itse valmis tekemään? Yhteiskunnan pitää vain syytää sulle lisää rahaa.

Mikä pointti siinä työnteossa oikein olisi? Ei se pask*duunari ole sen onnellisempi, joten miksi kannattaisi kärsiä jossain p-reiässä 40 h/vko?

Et olisi silloin meidän muiden elättinä. Eikö se houkuttele yhtään ajatuksena?

Vierailija
173/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että sinun ja kaltaistesi vapaamatkustajien tilanne ei kiinnosta pennin vertaa. 

Tässä maassa saa jokainen hakea opiskelemaan ja se on ilmaista. Amiksesta valmistuu ammattiin aikuinen erittäin nopeasti. Parhaillaankin on korkeakoulujen haku. Uudestaan taas joulun alla. Töitä voi hakea ilmankin koulutustakin. Ja silti on ihmisiä, jotka vuodesta toiseen jumittavat työttöminä ja vuoden mittaan eivät saa aikaiseksi mitään tehdä olosuhteiden kohentamiseksi. Sama passiivinen ruikutus sen kun jatkuu.

Joten ei. Ei kiinnosta, vaikka päätyisit sillan alle. Mahdollisuuksia annetaan kaiken aikaa, rahaakin napsahtaa tilille pelkästä loikoilusta. Jos ei aikuinen mihinkään kykene, niin ei voi muuta sanoa kuin että ihan oma moka.

Toivon että karma iskee sinuun ja silloin muistat tämän kommentin minkä kirjoitit. 

Kyse on omasta yrittelijäisyydestä eikä karmasta. Ei karma ole päättänyt ap:nkaan puolesta olla hakeutumatta töihin. Kyllä sen päätöksen on tehnyt ap ihan itse.

Vierailija
174/174 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitään et ole itse valmis tekemään? Yhteiskunnan pitää vain syytää sulle lisää rahaa.

Mikä pointti siinä työnteossa oikein olisi? Ei se pask*duunari ole sen onnellisempi, joten miksi kannattaisi kärsiä jossain p-reiässä 40 h/vko?

Et olisi silloin meidän muiden elättinä. Eikö se houkuttele yhtään ajatuksena?

Lisäksi kun tienaat itse rahasi ja tulet sillä toimeen, ei tarvitse olla koko ajan täällä itkemässä, kun tukia taas leikataan. Ja nyt niitä todellakin leikataan niin kauan, kun tämä hallitus on vallassa. Tämä on vasta alkusoittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan