Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö olette sitä mieltä että tori.fi uudistus oli huono?

Vierailija
23.03.2024 |

Ostajan näkökulmasta kaikkein parasta on, että voi valita oman asuinalueen ilmoitukset. Myös haku toimii aika hyvin, kunhan ihmiset osaisivat kirjoittaa oikein.

Kommentit (172)

Vierailija
61/172 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Suomessa montaa kaupunkia, mistä on todellista hyötyä tuolla postinumerolla haulla.

Diili on katastrofaalinen. Nyt kyselijät ja tinkijät siirtävät kyselyn ja tinkimisen siihen kohtaan, kun heillä on jo se tuote kädessä. Mikä tulee olemaan kaupan lopullinen summa vai maksaako ostaja siitä mitään, ei tori ota mitään vastuuta. 

Eikö siellä voi enää viestitellä vai mikä homma? Miksi torin pitäisi ollakaa vastuussa yksityisten henkilöiden välisestä kaupasta? Tuo tunnistautuminen on sitä varten että suurimmat huijarit ei vaivautuisi.

Voi viestitellä ihan samallalailla kuin ennen uudistustakin.

Tunnistautuminen on nykyään ihan normaali käytäntö kauppapaikoissa, joko lähetetään kuva passista tai muusta henkilötodistuksesta kuten monella ulkomaisella saitilla vaaditaan ta

Nonii. Ihme ruikutusta vaan ihmisiltä

Vierailija
62/172 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaatteko oikeasti paljon huijareita Torissa? Myyjien valituksesta päätellen joka toinen ostaja on liikkeellä huijatakseen ja ostajatkin pelkää että tavaraa ei koskaan saa kun maksaa etukäteen. Minulle sattui yksi hysteerinen ostaja joka halusi että dokumentoin hänelle joka vaiheen tavaran pakkaamisesta postittamiseen, hän ilmeisesti pelkäsi jostain syystä että olen huijarimyyjä. Laitoin kyllä hänet sitten estoon kun hän ilmoitti että paketti oli saapunut, en jaksa tuollaista säätöä parinkympin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/172 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi-versio on liian monimutkainen, vanha oli simppeli ja siksi todella hyvä. 

Uusi myös jumittaa ilmoituksia laatiessa, myyjänä aiheuttaa sen ettei viitsi ilmoituksia enää laittaa. 

Vierailija
64/172 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtaatteko oikeasti paljon huijareita Torissa? Myyjien valituksesta päätellen joka toinen ostaja on liikkeellä huijatakseen ja ostajatkin pelkää että tavaraa ei koskaan saa kun maksaa etukäteen. Minulle sattui yksi hysteerinen ostaja joka halusi että dokumentoin hänelle joka vaiheen tavaran pakkaamisesta postittamiseen, hän ilmeisesti pelkäsi jostain syystä että olen huijarimyyjä. Laitoin kyllä hänet sitten estoon kun hän ilmoitti että paketti oli saapunut, en jaksa tuollaista säätöä parinkympin takia.

Kerran on huijattu. Olin ostamassa olematonta kotieläintä. Tosin en kovasti ole tehnyt torikauppoja.

Vierailija
65/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan heti estoon kaikenlaiset hysteerikot ja tinkijät, jotka sanelevat kaikenlaisia ehtoja kaupalle. Kympin kahden takia en tuollaista säätöä ehdi enkä jaksa. Jos hankalaksi menee suljen kohteen, ja jos oikein verenpaine nousee, vien tuotteen roskikseen.

Vierailija
66/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käytön kun pakottivat tekemään tilin pankkitunnuksilla, puhelinnumerolla jne.

Pelottiko että jäät huijaamisesta kiinni? Kannattaa tehdä rehellisesti kauppaa niin ei haittaa vaikka kyselevät.

Vierailija
67/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on epäluotettava, kun vanhentuneet ilmoitukset tori merkitsee että myyty, kysyin tätä torista niin minulle vastattiin että se myyty sana poistuu myöhemmin, nyt kysyin uudestaan milloin se poistuu ja miksi ne on edes alun alkaen merkitty sanalla myyty? Tori vastasi että voin asetuksista aktivoida ilmoituksen? Enhän minä sitä kysynyt.Torin asiakaspalvelu on suomen surkein, kukaan ei tajua mitään ja sitten piiloudutaan jonkun tiimin taakse, kukaan ei ota mitään vastuuta mistään, kukaan ei esiinny omalla nimellä, on Marttaa, Eetvarttia, Iinestä sun muita hölmöjä keksittyjä nimiä mutta kukaan ei tosiaan esiinny nimellään.Se kertoo juuri siitä ettei ole luotettava firma kun ei oteta mitään vastuuta, toimita reilusti avoimesti omalla nimellään ottaen jotain vastuuta.Eli tori.fi on ihan paska.

Vierailija
68/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tori muuttunut niin että ei voi ilmoituksia laittaa ilman tunnistautumista? Minulta ei ainakaan onnistu.

Vierailija
69/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori meni todella sekavaksi. Haku on surkea, eikä sillä sanalla sanoen tee mitään. Itse pääasiassa ostellut & myynyt tietokonekomponentteja. Otetaan kuviteltu tilanne. Haluaisin ostaa kotelon tietokoneelle. Aiemmin oli oma alakategoria koteloille. Eipä ole enää, sama koskee montaa muutakin asiaa tuolla. Nyt täytyy arvuutella, että milläköhän otsikolla joku myyjä on mahtanut koppansa laittaa myyntiin. Näitä vaihtoehtoja on ihan liian monta. Välillä tuntuu, että ihmiset eivät suunnilleen tiedä, mitä he ovat myymässä. Itse tein Torin tunnukset joitakin vuosia sitten, nähtävästi ne pitää nyt poistaa, kun ei tuolla kannata ostaa/myydä. Nähtävästi koitettava löytää joku muu paikka.

Vierailija
70/172 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja myynyt yli 40 vuotta, ei mitään ongelmia koskaan.Mutta tämä uusi tori on todella sekava, huono kun on poistettu useita osastoja, otsikoita niin ei ostajat löydä tuotteita kuten ennen.Tämä johtaa siihen ettei tuotteita katsota, osteta ja kun katselukerrat vähenee niin vähenee tietysti myös myynti, ei ostajia, ei myyjiä,ei tämä uudistus palvele ketään, tämä on pohjanoteeraus miten saadaan hyvä systeemi pilattua hetkessä, tori.fi johdolle pitäisi antaa potkut välittömästi, täysin epäpätevää porukkaa.

Vierailija
71/172 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoteväärennökset tori.fi sallii kuitenkin ihan kuten ennen.

Vierailija
72/172 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryin kauppapaikat.comin kautta selailemaan toria. Toimii kuten vanha tori. :)

Kiitos vinkistä!!

Vierailija
73/172 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluutettu on! Onneksi ei enää tarvitse käyttää.

Vierailija
74/172 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On huono ja sekava. En oikein viitsi enää katsoa. Sai  siihen ennenkin oman kunnan tai postinumeron perusteella rajata.

Saa vieläkin ja paremmin kun ennen.  sovelluksesta en tiedä mutta ainakin perus selain versiossa.

Vierailija
75/172 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä tuota aloituskysymystä.Jos tori on ihan paska tuhansien ihmisten mielestä niin miten se nyt yhtäkkiä muuttuisi?

Se on ihan paska, ei tori välitä, osaa ottaa mitään palautetta vastaan, ei tajua mitään.

Konkurssia kohti ovat menossa.

Vierailija
76/172 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa selailla hakuvahtieni tuloksia, koska näkymä on niin paljon huonompi nykyään.

Ennen kun menin hakuvahteihin, siinä näky selkeänä listana kaikki asettamani vahdit ja hakutulosten määrä. Ja hakuvahdin avaamalla tuli selkeä lista ilmoituksia, jota selata. 

Nykyistä näkymää on surkea selailla, vaikka olen päivittänyt hakuvahtini vastaamaan uusia kategorioita. 

Vierailija
77/172 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite yritin laittaa kissaani myyntiin, mutta tori poisti ilmoituksen koska kissan syntymäpäivää ei ollut merkattu (löytökissa, eli tarkkaa päivää ei kukaan tiie). Lopputuloksena kissa on toisaalla myynnissä, ilman syntymäpäiväänsä.

Muutama vuos sitten ostin koirani torin kautta, ja silloin ei kyllä koiran ilmoituksessa ollut mitään tarkkaa tietoa mistään 😂

Vierailija
78/172 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, uudistus on ihan surkea, esim. lasten kirjoille ei ole omaa kategoriaa osastolla kirjat.Puuttuu kymmeniä kategorioita useilta osastoilta ja tämä johtaa siihen ettei kukaan löydä mitään.EI ostajia EI myyjiä.Aivan surkea. En käytä enää, hyvästi paska tori.fi

Vierailija
79/172 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tykkäsin selailla Toria useastikin päivässä, mutta säästyypä rahat, kun on niin surkea tuo uusi versio, ettei tee mieli yhtään käyttää. Jää kaikki löydöt tekemättä. :-)

Sama. Tori on ollut melkeinpä ainoa nettikirppis, jota olen jaksanut selailla, koska on ollut niin selkeä ja nopea sivusto. Sellainen mukavan simppeli, ei mitään turhia kikkailuja. Nyt uudistuksen jälkeen en ole enää jaksanut sitä selata, sama juttu kävi Huuto.netin kanssa aikoinaan. Eli kaikki eivät vain totu uuteen ilmeeseen vaan jättävät palvelun käytön.

Vierailija
80/172 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin käytön kun pakottivat tekemään tilin pankkitunnuksilla, puhelinnumerolla jne.

Pelottiko että jäät huijaamisesta kiinni? Kannattaa tehdä rehellisesti kauppaa niin ei haittaa vaikka kyselevät.

Olen eri, mutta olen väsynyt siihen kun joka paikkaan pitää säätää tunnusten kanssa, nyt Areenaankin. Lisäksi ei ole kiva antaa joka paikkaan henkilökohtaisia tietojaan. Varsinkaan johonkin nettikirppissaitille. Erityisesti puhelinnumerovaatimusta en ymmärrä. Eivätkö vaikka sellaiset vanhukset joilla ei ole kännykkää voi Toria käyttää? Joo, uskokaa tai älkää, sellaisiakin ihmisiä yhä on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän