Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö olette sitä mieltä että tori.fi uudistus oli huono?

Vierailija
23.03.2024 |

Ostajan näkökulmasta kaikkein parasta on, että voi valita oman asuinalueen ilmoitukset. Myös haku toimii aika hyvin, kunhan ihmiset osaisivat kirjoittaa oikein.

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisurkea nykyisin, mikään ei liiku torissa, uudet kategoriat, osastot on ihan päin persettä.

Vierailija
102/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Laitoin sinne tavaraa myyntiin tiistaina. Kolme katsojaa.

Uudistuksen jälkeen on tehty ilmaisen tavaran kanssa kolmet oharit. Myytyä olen saanut tasan yhden esineen. Ennen uudistusta tein 3-5 kauppaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänihän se ei edes toimi tietokoneella, että en sanoisi hyväksi uudistukseksi.

Vierailija
104/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudistuksen jälkeen on tehty ilmaisen tavaran kanssa kolmet oharit. Myytyä olen saanut tasan yhden esineen. Ennen uudistusta tein 3-5 kauppaa viikossa.

No mulla 64 katsojaa ja yksi ostaja.Kyseessä sadetakki. Ehkä sun tuotteet ei kiinnosta.

Vierailija
105/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla 64 katsojaa ja yksi ostaja.Kyseessä sadetakki. Ehkä sun tuotteet ei kiinnosta.

Ne kiinnosti todella hyvin ennen uudistusta😂

Vierailija
106/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänihän se ei edes toimi tietokoneella, että en sanoisi hyväksi uudistukseksi.

Aika vaihtaa tietokone.

Vierailija
107/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää. Olen eri mutta minäkin myin (Helsingissä) sadetakkia, kunto uudenveroinen. Halvalla. Katsojia kertyi kuukauden aikana neljä, nolla yhteydenottoa. Otin sitten pois myynnistä kokonaan reilun kuukauden jälkeen. Jos sinun sadetakki ole merkkiä Marimekko niin ymmärrän katseluiden määrän, mutta muille vaatteille ei tule katselukertoja käytännössä yhtään. 

Vierailija
108/172 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vaihtaa tietokone.

Koneessa ei ole vikaa, vaan torin systeemeissä.

Vierailija
109/172 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umpisurkea nykyisin, mikään ei liiku torissa, uudet kategoriat, osastot on ihan päin persettä.

Telkkarimainoksessa se aisankannattelijan äänellä puhuva kyllä kertoo että "tavara liikkuu"

Just tuli taas kerran. Jos liikkus niin ei tarvitsisi mainostaa noin paljon.  Tosin typerät mainokset.

Vierailija
110/172 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liiku tavara. Lopetan ja siirryn toiseen alustaan. Huuto.net tiedän, olisiko muita ehdotuksia?

Vierailija
111/172 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä siellä on osastolla " liiketoiminta ja palvelut ". Ihmiswt ovat kekseliäitä, manasin itsekin asunojen myynti - ja vuokrausilmoituksien poistumista kunnes näitä alkoi putkahtelemaan kuitenkin näkyviin, katsoin sitten että millä osastolla niitä ilmoitetaan ja niin päädyin itsekkin sinne ilmoittamaan. Tämä uudistus on ihan käsittämättömän typerä juttu, olin aktiivinen Torin käyttäjä vuosia ja katselin ilmoituksia monen monta kertaa päivittäin tehden myös hyviä kauppoja ostajana kuin myyjänäkin. Uudistuksen jälkeen mielenkiinto lopahti täysin, aiheuttaa pelkkää kiukkua. Esim. asunnon/kesäasunnon vuokrausilmoitustani katsotaan Oikotielle siirtymisen jälkeen muutamia kertoja päivässä jos sitäkään/ kuukaudessa muutama kymmen kun taas Torissa kymmeniä päivässä ja satoja kuukaudessa. Oli jo silloin aivan älytön muutos sekin kun Torissa poistettiin " halutaan vuokrata" loma-asunto, kysyessäni miksi näin tehtiin oli selitys jotain että kun on niin paljon huijattu ihmisiä eli vuokrattu mökkejä joita ei ole olemassakaan. 

En ole kenenkään kuullut kehuvan muutosta vaan vahvasti päinvastoin. 

Sekava, hankala, ei löydä hakemaansa, ihan kaikki on huonoa. 

Kun laitat palautetta saat vastauksen että kiitos palautteesta ja harmi ettet ole tyytyväinen ja että he kyllä ovat valmiita auttamaan ongelmatilanteissa, kellä on aikaa ja halua lähteä kyselemään joka juttuun neuvoja. Ennen kaikki oli paremmin se on fakta, kannattaiis Torin porukan muuttaa sivusto entiseen tyyliin ennen kuin loppuu käytönpuutteesta kokonaan. 

Vierailija
112/172 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liiku mikään. Toukokuun alun jälkeen en ole myynyt mitään. Aiemmin meni tasaisesti koko ajan jotain. Minulla on harraste- ja kodintavaraa sekä yksittäisiä vaatteita myynnissä.

Vierailija
113/172 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaisua on 😀 ennen meni viikottain tuotteita nyt maksimissaan yksi per kk. Ei itsekään osaa sieltä etsiä ja algoritmi tarjoaa jotain mitä ei edes halua nähdä. Mainokset myös ärsyttävät. 

Vierailija
114/172 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis kuin muilla. Olen kiitollinen että aloitin asunnon konmarittamisen jo viime kesänä ja myin suurimman osan tavarasta ennen uudistusta. Kirjanpitoni mukaan myin 2023 kesä-joulukuussa yli 4000e arvosta tavaroitani, 87 kauppaa, suurin osa torissa ja muutama fb kirppari. Kodin tavaraa ja huonekaluja.

Torin uudistuksen jälkeen myytyjä tavaroita torissa: 0 kpl. Ei katseluita, ja jos joku ottaa yhteyttä tarjoaa -50% pyynnöstäni 'koska tavarasi on ollut jo viikon myynnissä' - en jaksa noille edes vastata. 50-luvun lipastoni ei varsinaisesti happane viikossa puoleen hintaan, kun on jo valmiiksi 70 vuotta vanha.

Vierailija
115/172 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää Findittiä.

Vierailija
116/172 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uus tori on ihan paska, paska, paska. Terveisiä suunnittelijalle ja sille joka tän paskan hyväksyi.

Vierailija
117/172 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylättiin ilmoitus, ettei voi hyväksyä kun ei ole kirjautunut pankkitunnuksilla toridiiliin. Olen käyttänyt useita vuosia ja pitäis luottoa olla ilmankin. Itseäni on tosin huijattu kaksi kertaa, toisen kerran Marimekon mekon ostin ja maksoin ja mekkoa en saanut, toisen kerran dvd jota ei tullut. Joo mut vaaditaan pankkitunnukset joita en todellakaan aio ilmoittaa. Yhteistyö tori.fi kanssa päättyy tähän. 

Vierailija
118/172 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoille.

Vierailija
119/172 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne voi jättää ilmoituksia ilmankin toridiiliä. Ei tulisi mieleenkään tunkea pankkitunnuksia tuonkaltaiseen härdelliin. Luottamus tänkaltaisten pikkupuljujen turvallisuuteen on nolla.

Vierailija
120/172 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista on, että mikä intressi oli pilata tori joka aiemmin oli aika vilkas ja suosittu kauppapaikka? Käyttäjistä monet kaikkosivat ja kauppa ei tosiaan käy kuten ennen. Kannatti sitten ilmeisesti jollekin taholle.