Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö olette sitä mieltä että tori.fi uudistus oli huono?

Vierailija
23.03.2024 |

Ostajan näkökulmasta kaikkein parasta on, että voi valita oman asuinalueen ilmoitukset. Myös haku toimii aika hyvin, kunhan ihmiset osaisivat kirjoittaa oikein.

Kommentit (189)

Vierailija
181/189 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Lopetin käytön kokonaan.

 

Vierailija
182/189 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos myyjän nimi on salattu, hänen muut myytävät tuotteet näkee vissiin vain jos laittaa viestiä. Vai olikohan silloinkaan. Nimi/nimimerkki ainakin tulee silloin näkyviin.

Ei näy muut ilmoitukset, jos myyjä on piilottanut kaikista kohteistaan nimensä.  

Myyjät sahaa tuolla tavoin omaa oksaansa, koska joku voisi ostaa useamman tuotteen kerralla. Ja tätähän myyjäkin varmaan usein toivoisi.  

Itse olen piilottanut nimen joskus yksittäisistä ilmoituksista, ja jos ostaja laittaa viestiä, niin muut (nimellä) myytävät tavarat pitäisi kuitenkin tulla näkyviin, kunhan klikkaa profiiliani.

 

Myyjä ei piilota nimeään eikä muita myytäviä kohteitaan.

Piilotuksen tekee tori, koska myyjä ei ole rekisteröitynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/189 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on diilin saastuttama, ruttoa pahempi.

Vierailija
184/189 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole käyttäneet enää toria uudistuksen jälkeen, on niin pirun surkea.

Vierailija
185/189 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihmiset, onko tori.fi:ssä vielä niitä pakollisia kirjautumistietoja? En tahdo minkäänlaisia tilejä nettiin - otan omat rahani kohta pois tavalliseltakin tililtä, en tahdo puhelinmyyjien pelossa antaa puh.nroani mihinkään - pystyykö tori.fi:ssä myymään tavaraa ihan paikkakunnittain ja käteisellä vai onko turhana syntynyt ajatus..?

potentiaalinen tori.fi:n käyttäjä

Vierailija
186/189 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa laitettua mitään enää myyntiin ilman tunnistautumista ja asiakaspalvelun viestit ovat geneerisiä, mihinkään ei saa suoraa vastausta. Taisi loppua tähän palvelun käyttö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
187/189 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi surkea, lopetin käytön kokonaan.

Vierailija
188/189 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on edelleen paska. Torin tuki ei tue, ei auta, mutta joka mokansa kohdalla pyytää vastaamaan 50:een lisäkysymykseen ihan kuin kellään ois aikaa siihen. Botteja kaikki tyynni. 

Asiakaspalvelua ei ole, ei saa mitään palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
189/189 |
28.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen paskin tori.fi