Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun kaipaan kokoajan kaikkea uutta? Maisemia, vaatteita, sisustustavaraa, haasteita jne

Vierailija
23.03.2024 |

Ja osaan siis nauttia siitäkin mitä minulla on ja nautinkin, se ei vaan tuo tyydytystä pidemmän päälle. Kaipaan vaihtelua. Jos en pääse reissaamaan ja näkemään uusia maisemia niin sitten sisustan/remontoin kotia ja uudistan tyyliäni jne. Haluan käydä ravintoloissa ja kahviloissa, lähes aina testaan jotain uutta. Sanomattakin selvää että tähän menee turhan paljon rahaa ja kun palkkani on ihan kohtuullinen niin on minulla varaakin tällaiseen elämäntyyliin, ehkä silti olisi järkevämpää säästää enemmän.

Niin, onko muita samanlaisia ja helpottaako tämä koskaan? Kotonakaan ei ole koskaan siistiä kun aina jossakin on joku projekti meneillään. Keittiön pöydällä opiskelutarvikkeet jne. Eteisessä paketteja lähdössä palautukseen.. 

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksaisi olla sellaisen naisen kanssa, joka ei koskaan saa tyydytystä (ehkä myös makuuhuoneessa) mistään tarpeeksi. Tuntuisi aika raskaalta, ettei hetkeäkään saa olla paikoillaan ja onnellinen siitä mitä on, vaan jo uutta tavoitetta kohti oltaisiin menossa. Viimeistään huomenna.

Muutoin kyllä pidän uteliaisuutta ja asioiden kokeilemista hyvänä asiana. Matkustelu on inspiroivaa ja matkan suunnittelu myös. Silti ehkä kovimmat kiksit tulee itselleni itseni kehittämisestä. Oli se mikä asia tahansa, mutta niin, että panostaa siihen, tekee töitä sen eteen, ehkä jopa intohimoisesti, ja pääsee pikkuhiljaa tuloksiin. Se on nautinnollista.

Vierailija
62/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamstraus on sairaus , ihminen ei saa mistään tyydytystä vaikka kaikkea olisi miten paljon. Mieli huutaa vain , lisää , lisää. Ja se ei ole ainoastaan materia mitää keräilee. Jotain tyhjyyttä elämässään pyrkii täyttämään. Surullista.

Missä kohtaa hän väitti hamstranneen? Paketteja lähdössä palautukseen jne.

Oletko varma, ettei oma elämäsi ole tyhjää täynnä?

Luehan tarkemmin. Ei vain materiaa. Ja minun elämä ei ole tyhjää , kyllä ihan on huonekalujakin  asunnossa. Kommenttini oli suoraan psykologian opinnoistani ja, asiaa on laajasti tutkittu ja päätelmät julkaistu. Vaikka hän paketteja palauttelee niin saada niitä vain täytyy. Omanlainen rutiini kuuluu asiaan. Kannattaa katsoa joskus ohjelmia mitä on himohamstraus.

No et kovin pätevältä kuulosta, kun teet noin nopeita johtopäätöksiä. 

Tiesitkö muuten, että psykologisista tutkimuksista noin 60% ei ole edes toistettavissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi