Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kun kaipaan kokoajan kaikkea uutta? Maisemia, vaatteita, sisustustavaraa, haasteita jne

Vierailija
23.03.2024 |

Ja osaan siis nauttia siitäkin mitä minulla on ja nautinkin, se ei vaan tuo tyydytystä pidemmän päälle. Kaipaan vaihtelua. Jos en pääse reissaamaan ja näkemään uusia maisemia niin sitten sisustan/remontoin kotia ja uudistan tyyliäni jne. Haluan käydä ravintoloissa ja kahviloissa, lähes aina testaan jotain uutta. Sanomattakin selvää että tähän menee turhan paljon rahaa ja kun palkkani on ihan kohtuullinen niin on minulla varaakin tällaiseen elämäntyyliin, ehkä silti olisi järkevämpää säästää enemmän.

Niin, onko muita samanlaisia ja helpottaako tämä koskaan? Kotonakaan ei ole koskaan siistiä kun aina jossakin on joku projekti meneillään. Keittiön pöydällä opiskelutarvikkeet jne. Eteisessä paketteja lähdössä palautukseen.. 

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot auttaisi.

Vierailija
2/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot auttaisi.

He he. Aivoni saavat kyllä haastetta tekniikan alan opiskeluiden parissa. Ne on silmäni jotka janoavat uusia näkymiä.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä tyhjyyttä täytät tällä toiminnalla. Olisiko joku toinen keino olemassa, korvaava toiminta, joka ei tulisi kalliiksi.

Vierailija
4/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen perusominaisuus. Ei oltaisi kehitytty yhtään mihinkään tai tehty keksintöjä, jos oltaisiin vaan oltu tyytyväisiä kaikkeen. Koska mitä nyt turhaan rakentamaan kunnollisia taloja tai kulkuvälineitä, kun ihan hyvähän täällä luolassa on asustella ja jalkaisinkin pääsee.

Vierailija
5/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa. Valitse enemmän. Älä haukkaa liikaa niitä. Ehkä ne laskelmat etukäteen. Voi muuallakin olla utelias, ilman että kaikki menee.

Vierailija
6/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytät ehkä jotain tyhjiötä elämässäsi. Ehkäpä tarvitsisit jotain sisältöä ja merkitystä elämääsi. Jatkuva ostaminen, sisustaminen jne. ovat pintaa. 

Vierailija
7/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti mitä tyhjyyttä täytät tällä toiminnalla. Olisiko joku toinen keino olemassa, korvaava toiminta, joka ei tulisi kalliiksi.

Joo kyllä, minulta puuttuu syvällisemmät ihmissuhteet eikä kavereitakaan oikein ole tai on kaksi mutteivät asu samalla paikkakunnalla. Mieskin on mutta ei asuta yhdessä. Mutta nämä ongelmat ei ratkeakaan kovin helpolla, en voi pelkästään itse niihin vaikuttaa. Ap

Vierailija
8/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaa MGTOWia vaikka he itse aiheuttivat sen synnyn :D

Vierailija
9/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet utelias eikä se ole mikään huono piirre. Jos olet itse tyytyväinen noin niin mitä väliä? Jos rahanmeno harmittaa niin opettele laittamaan vähän sivuun joka palkasta. Ja rahallahan niitä uusia kokemuksia ja elämyksiä saa. Ei mielestäni lainkaan hukattua rahaa. 

Vierailija
10/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla FOMOa? Se ainakin menee iän myötä ohi. Mulla ainakin meni.

Vierailija
11/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on levoton sielu. Olisi hyvä, jos pystyisit rauhoittumaan ja käymään läpi jo olevia ja hankittuja asioita. Hitaasti ja yksi kerrallaan. Tee inventaariota ja käy läpi myös matkakokemuksiasi.

Vierailija
12/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet utelias eikä se ole mikään huono piirre. Jos olet itse tyytyväinen noin niin mitä väliä? Jos rahanmeno harmittaa niin opettele laittamaan vähän sivuun joka palkasta. Ja rahallahan niitä uusia kokemuksia ja elämyksiä saa. Ei mielestäni lainkaan hukattua rahaa. 

Niin. Olen minä niinkin ajatellut että vaikka "tuhlaan" rahaa, niin menee se jollekin, oli se sitten kahvilayrittäjä tai kauppaketju ja näin pidän osaltani yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Uudet kokemukset ja se kun saa tietää jotain uutta vaikkapa toisesta kulttuurista tmv on tosi mieluisaa! Ehkä tämä on vaan minun luonteeni ja sen kanssa on elettävä. Ap 

Vierailija
13/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala harrastamaan siivoamista. Kun siivoat huolellisesti asuntoasi, et kertakaikkiaan halua omistaa mitään. 

Vierailija
14/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olen minä niinkin ajatellut että vaikka "tuhlaan" rahaa, niin menee se jollekin, oli se sitten kahvilayrittäjä tai kauppaketju ja näin pidän osaltani yhteiskunnan rattaat pyörimässä. Uudet kokemukset ja se kun saa tietää jotain uutta vaikkapa toisesta kulttuurista tmv on tosi mieluisaa! Ehkä tämä on vaan minun luonteeni ja sen kanssa on elettävä. Ap 

Pakko olla trollin romaani, huh huh. Nyt oli melko hyvä, mutta tuo imelä teksti narauttaa trollin. Kyllä osa nuorista aikuisista voi tuollaisia ollakin. 

Vierailija
15/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet masentunut. Kuten valtaosa uuden tavaran perässä juoksevista. Esimerkkinä kun ostetaan uusi auto ja puhelin aina 2 vuoden välein.

Vierailija
16/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päättää mikä on "se oikea" tai sinnepäin. Sitten ei ota vähän sitä ja tätä.

Vierailija
17/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain näyttämisen halua tuo on. Sellaista, että minä pärjään, minulla menee hyvin. 

Vierailija
18/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivot auttaisi.

He he. Aivoni saavat kyllä haastetta tekniikan alan opiskeluiden parissa. Ne on silmäni jotka janoavat uusia näkymiä.. Ap

Nyt on imelää. Tekniikan alan opiskelu tekee ihmisestä palstoilla rähisevän juopon, ei sen kummempaa. 

Vierailija
19/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki perhe ja lapsia.

Vierailija
20/62 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain näyttämisen halua tuo on. Sellaista, että minä pärjään, minulla menee hyvin. 

Kenelle minä näytän? Ei täällä käy kylässä kuin mieheni ja joskus perheenjäsenet ja heille nyt ei ainakaan ole tarvetta "näyttää" mitään. Ja joskus reissuista jonkun kuvan päivitäm someen mutten mitään 24/7 liveä että kuinka hienoa ja upeeta on. Muutenkin vieras ajatusmaailma itselle tuo että pitäisi esittää jotain että saisi jonkun tietyn mielikuvan luotua ihmisille?! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan