Miten uskaltaisin ottaa yhteyttä miesystävään?
Erosimme mutta hän otti vielä yhteyttä ja sitten kaikki jäi.
Mietin vain onko hän odottanut että ottaisin yhteyttä.
En uskalla.
Jos tulee jotain kielteistä viesteissä.
Suoraan en uskalla kysyä haluaako nähdä.
Kysynkö sitten epäsuorasti?
Kommentit (29)
Hyvä, että kirjoitat vauvaan. Minäkin olen täällä.
t. Entinen miesystäväsi
Rivien välit ovat todistus epäsuorasta tavasta lähestyä. Ei hyvä.
Jos miestä kiinnostaisi, se ottaisi itse yhteyttä
Yritä vahingossa törmätä kaupungilla kävellessäsi. Mene työpaikan eteen kävelemään.
Kerta olette jo eronneet niin jätä mies omaan arvoonsa. Erolle on aina syynsä. Mies lähettelee viestejä pitääkseen sinut lämpimänä, jotta jos ei muualta nappaakkaan niin sinulta saa.
Kysy, jäikö joku tavarasi hänen luokseen, jos siis niin olisi voinut käydä. Joku, mitä tarvitset riittävän harvoin, että olisi vasta nyt tullut mieleen. Vastauksen sävystä voit sitten päätellä riittävästi.
Feikkiprofiililla otat yhteyttä ja testaat kiinnostusta. Se ei taatusti tajua että se olet sinä.
Toivota hyvää pääsiäistä tekstarilla ja kysäise jotain kuulumisista samalla.
Pelkkään pääsiäisen toivotukseen hän ei uskalla vastata tylysti ja vastauksesta näkee minkä verran hän on valmis juttelemaan kanssasi. Jos hän ei kerro juurikaan kuulumisistaan, hän ei halua keskustella. Pidempi vastaus viittaa siihen, että hän keskustelee mielellään kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Se voi ajatella että minä ajattelen suhteen olevan ohi eikä uskalla kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Feikkiprofiililla otat yhteyttä ja testaat kiinnostusta. Se ei taatusti tajua että se olet sinä.
Se on yksi mahdollisuus. Tiedän sen sähköpostin.
Olen ehkä menossa samalle paikkakunnalle missä mies asuu.
Kaipaan niin miehen kosketusta. Alan huomaamattani masturboida kun luen miehen viestejä. Käsi löytää tiensä haaroväliin. Velahdan heti ihan lötisevän kosteaksi. Laitatko viestiä?
Ap
Muuta hänen naapuriinsa. Sitten voit jututtaa rappukäytävässä paivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niin miehen kosketusta. Alan huomaamattani masturboida kun luen miehen viestejä. Käsi löytää tiensä haaroväliin. Velahdan heti ihan lötisevän kosteaksi. Laitatko viestiä?
Ap
Häirikkö. Et ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Häirikkö. Et ole ap.
Olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi ajatella että minä ajattelen suhteen olevan ohi eikä uskalla kysyä.
Siinä vaiheessa kun on erottu, yleensä molemmat ajattelevat suhteen olevan ohi.
Yhteydenotto. Puhelin käteen, näppäillään numero ja painetaan vihreää luuria. Kun n.s. B-tilaaja vastaa, kerrotaan asia. Näin itse miehenä toimin ja tätä odotan myös naisilta ja arvostan. Nainen, jonka soittoa itse odotan nostaisi osakkeitaan ainakin 200 %, mikäli puhelimeni nyt alkaisi soimaan. Tosin meitä miehiä on erilaisia, mutta suuri ellei suurin osa olemme näin suoraviivaisia näissä asioissa.
No tikusta asiaa sitten. Ehkä se ehdottaa kun aikanne juttelette.