Miten uskaltaisin ottaa yhteyttä miesystävään?
Erosimme mutta hän otti vielä yhteyttä ja sitten kaikki jäi.
Mietin vain onko hän odottanut että ottaisin yhteyttä.
En uskalla.
Jos tulee jotain kielteistä viesteissä.
Suoraan en uskalla kysyä haluaako nähdä.
Kysynkö sitten epäsuorasti?
Kommentit (29)
Ota känny käteen ja lähetä viesti että haluat nautintoa heti tai tulee tupenrapinat
Saako hieman speksejä kehiin? Miten kauan seurustelitte ja miksi nyt ero tuli? Haluatko miehesi siis takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kirjoitat vauvaan. Minäkin olen täällä.
t. Entinen miesystäväsi
No mutta, miten suhtautuisit, jos exäsi ottaisi yhteyttä? Haluatko sitä (käsitä kysymys miten haluat ja vastauksessa määrittele miten käsitit)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kirjoitat vauvaan. Minäkin olen täällä.
t. Entinen miesystäväsi
No mutta, miten suhtautuisit, jos exäsi ottaisi yhteyttä? Haluatko sitä (käsitä kysymys miten haluat ja vastauksessa määrittele miten käsitit)?
Olen eri, mutta ei minua haittaisi jos yksi tietty nainen ottas yhteyttä ihan vaikka vaan viestillä tai soittamalla; moikka miten menee, haluaisitko tavata joku päivä? Siinä tulee ihan selväksi että naista kiinnostaa lämmitellä suhdetta uudelleen, ja mies joko haluaa tai halua tavata. Mitäpä tuosta voisi menettää, vaikka vastais kieltävästi, eipähän tarvitse jossitella myöhemmin.
Onko ap linjoilla, tuliko otettua yhteyttä vai onko vielä mietinnässä? Itsehän en ota yhteyttä, eroon oli syynsä, enkä halua niitä syitä enää kokea. Hänen viimeiseen viestiinsä en keksinyt mitään vastausta, en tiedä odottiko hän mitä tai mitään.
Mietittävä.