Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin meidän kullanmurulle Karhun lenkkarit, sai itkuraivarit kun pitää kuulemma olla Air Jordan neloset

Vierailija
25.04.2023 |

Sanoin että kävelet sitten vaikka paljain jaloin jos nää karhut ei kelpaa. Meillä ei törsätä 200 euroa LENKKAREIHIN

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alilautaincel ihan oikeesti kuvittelee että jotain kiinnostaa sen sönkötykset🤭

Vierailija
2/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki, Halosen muotitalossa on kivoja ja ihan nuorekkaitakin kenkämalleja myynnissä edukkaasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noi Karhut ole aika kalliita nekin? Jos on varaa niihin miksei sitte mieleisiin?

Vierailija
4/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan perusvaatteiden hinnan verran. Loput saa laittaa omasta kuukausirahastaan jos pitää olla merkkivaate. Mutta haluamansa ja osin itse maksamansa merkkikenkkarit on olleet käytössä kohta 6kk ja edelleen hyväkuntoiset. Mun suosimat halvemmat olisi jo roskissa.

Vierailija
5/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noi Karhut ole aika kalliita nekin? Jos on varaa niihin miksei sitte mieleisiin?

Höh niitä saa 60-70 eurolla.

Vierailija
6/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii varmaa en usko.

Vierailija
7/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä, kuka ostaa lapselle kenkiä ilman että se on mukana sovittamassa?

Vierailija
8/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulee roadman joka vie ne ökylenkkarit pentusi jaloista.

Vierailija
9/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea noista nykyään on sanoa kun kaikki tehdään samoissa kiinalaistehtaissa kuitenkin merkeistä riippumatta. Ostin aikanaan karhun lenkkarit jotka kesti jotain kymmenisen vuotta kevyttä ulkoilukäyttöä ennen kuin pohja irtosi lopullisesti. Pohjan kulutuspinta oli ihan sileä siihen mennessä käytön vuoksi. 

Perään ostin jotkut merkkilenkkarit ja niissä oli vuoden päästä toiseen kulunut reikä isovarpaan kohdalle, kantapäistä sisäpehmusteet niin riekaleina että piti laittaa teippiä ettei kantapäät hankaudu puhki ja lopulta irtosi puolisen pohjaa. Mahtavaa laatua. Liekö syljellä koottu eikä liimalla ja käytetty kangaskin mahdollisimman ohutta että kuluu puhki hetkessä. 

Vierailija
10/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuori haluaa jonkun tietyn vaatteen tai lelun yms. jätä harkintaan ja jos vielä ajan päästä (lapsesta riippuen kuinka pitkä aika) sen vielä ehdottomasti haluaa niin osta se, jos ei nyt ole ihan järjetön rahavaroihisi nähden, säästä muussa mitä hänelle ostat.

Muistan itse vieläkin kymmeniä vuosia jälkeenpäin kuinka itselle oli joku lelu tai vaate/asuste tärkeä enkä sitä saanut. Se jää mieleen lopun iäksi haikeana ja sanoin ne mieluisat jotka sai. Niitä joita ei saanut kaipaa vieläkin eikä tarvinnut olla kallis eikä vastaavan ostaminen enää auta.

Itse meillä.on lasten kanssa näin toimittu, mutta toki on asioita mihin ei rahat ole riittäneet ja se kerrottu miksi.

Vierailija
11/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jordan 4:sta ei oo kokemusta, mutta Jordan ykköset on ylivoimaisesti laadultaan parhaat tennarit, mitä mulla on ikinä ollut. Oon käyttänyt niitä pari vuotta todella paljon, myös lumessa, mudassa ja sateessa, ja ne näyttää yhä putsauksen jälkeen aivan präniköiltä. Oon tottunut tuollaiseen laatuun vain todella paljon kalliimmissa pukukengissä. 

Vierailija
12/12 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset kengät voi olla lapselle isompi asia kuin vaan kengät.  Onko ihan mahdotonta toteuttaa toivetta josta toiselle tulee hyvä mieli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä