Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 40+ ja miehet ei enää kiinnosta

Vierailija
23.03.2024 |

Johtuuko iästä vai mistä, mutta miehet tai parisuhteen etsiminen ei kiinnosta enää yhtään. Välillä tulee jopa treffikutsuja, mutta en tiedä miksi jaksaisin vaivautua. Itsekseen on niin helppoa. Muut kokeneet samaa?

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin n 45v nainen ja kuulen edelleen,että olen kaunis. En tiedä miten se on mahdollista kun itse lähinnä odotan enään kuolemaa  lisääntymisikä ohi ja sellaiset asiat ovat ohi joten olen hyväksynyt että elämä on ohi. Ei seksikään kiinnosta enkä ole vuosiin harrastanut vaikka olen perusterve ja hoikka. Ei kiinnosta ne mummojutut että "kiva kun on vir vanhempi nainen". Jotenkin kaikki nuo mummujutut on vienyt kiinnostuksen.

Vierailija
122/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel-naisten ulinaketju 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inkkelinaiset ovat kokoontuneet! 🤭😂🤣

Naurettavaa kuinka nämä feministit oikein TUKEE toisiaan, kun miehet ei kelpuuta näitä jämänaisia! :D :D xD

Vierailija
124/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä miehiä kiinnosta yli nelikymppiset naiset. :)

Vierailija
125/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel-naisten ulinaketju 🤣🤣

Näkee, että on viikonloppu, kun incelnaiset ovat laittaneet ketjun pystyyn. :DDD

Vierailija
126/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies nukkuu tuossa vieressä. Kohta heräillään molemmat, tuon aamukahvit sänkyyn. Rakastelemme ja niin voi taas yksi ihana parisuhdepäivä alkaa <3 

Kun mä juon aamukahvit, niin johan alkaa suoli soimaan. Kiire tulee paskalle, eikä kyllä käy rakastelu mielessäkään.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän alkaa elämä pyörimään paskantamisen tai ummetuksen ympärillä. 

Ja on muuten hemmetin paljon kiinnostavampaa kuin pissivehkeiden lutkutus puolin tai toisin. Luojan kiitos lisääntymisikä on jäänyt kauas taakse.

Vierailija
127/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ihan normaalia olla lepakko joten ei muuta kuin naisia treffailemaan

Vierailija
128/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 41v ja sama juttu; ei kiinnostaisi enää seksi. Olen kuitenkin muutoin todella onnellisessa avioliitossa, joten mieheni vuoksi sitä jaksan. Varmaan seuraavan 10v aikana myös miehelle tapahtuu ikään liittyvä halujen hailuminen ja olemme enemmän tasapainossa tämän asian kanssa.

Niin. Olen 55 ja lipido on yhä kuin nuorella pojalla. Panisin päivittäin, mutta vaimo ei sitä enää jaksa, niinpä meillä on sovittu että saan seksiä kahdesti viikossa ja tämä toimii ihan hyvin. Vaimo on saman ikäinen.

Ja oikeinkirjoitustaito on näemmä sitäkin nuoremman pojan taitojen tasolla. Kiva, että paneminen sentään sujuu!

Vierailija
129/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu ny hyvä lady mun luo nii kyl mää saan sut semmottiseen kiimaan et kyl maar kulli tuntuu tos hyvältä.

T. Mies joka saa naisen kuin naisen hurmioon

Vierailija
130/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten seksuaalisuus tuntuu usein olevan aika erilaista kuin naisen. Se on usein kaikkea muuta kuin tyydyttävää. Ei tunnu tavoittelemisen arvoiselta päästä antamaan miehelle tyydytys ja jäädä itse ilman.

Tuo on lähinnä seurausta sitä, että miehet häpeävät itseään ja yrittävät seurata tiettyä käsikirjoitusta, jossa aika ajoin avautuu aikaikkuna hätäseksille. 

Toista se on naisilla, jotka eivät ole pullukoita. Kaikki mitä nainen tekee on aina söpöä ja nainen saa vastata loputtomasti miehen uteliaisiin ihaileviin kysymyksiin ja keimailla alasti arjessa. 

Miehellä ei tuollaista turvallisuutta ole koskaan ja useimmat miehet pelkäävät hyvästä syystä keskustelun vielä vahingoittavan tilannetta entisestään. Miesmallit ovat sitten oma lukunsa. 

Vierailija
131/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee 50v nainen kohta kylään. Panen sitä tossa lattialla.

Uuuuuuuuuuuu oletpa sä orhi vailla vertaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän