Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 40+ ja miehet ei enää kiinnosta

Vierailija
23.03.2024 |

Johtuuko iästä vai mistä, mutta miehet tai parisuhteen etsiminen ei kiinnosta enää yhtään. Välillä tulee jopa treffikutsuja, mutta en tiedä miksi jaksaisin vaivautua. Itsekseen on niin helppoa. Muut kokeneet samaa?

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiinnosta. Olen tullut todella nirsoksi tai kaikki miehet on todella epäkiinnostavia, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta. Nuoria komeita miehiä katselen kyllä mielelläni ja seksuaalista haluakin olisi mutta en jaksa nähdä vaivaa että ketään tapaisin. Omat kädet riittää hyvin.

Vierailija
62/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 50, täällä. Aika pitkälle samaistun. Olisi ainakin teoriassa kiva löytää joku jonka kanssa nauttia esim hyvästä ruoasta ja matkustelusta, mutta intiimiyteen ei oikein enää jaksaisi taipua. En oikein tiedä millainen ystävyys sitten olisi se sopivin, jotenkin ei tunnu olevan deittipalstoille asiaa näillä lähtökohdilla.

Tämä "hyvästä ruoasta" nauttiminen tulee esiin lähes jokaisella miehellä. Siis onko yleistäkin nauttia PAHASTA ruoasta, tai ylipäätään olla syömättä, vai miksi tuota _hyvästä_ ruoasta nauttimista pitää niin hirveästi aina korostaa? Siis onko olemassa naisia jotka haluavat syödä vain pahaa ruokaa, vai miksi tuo on asia mikä pitää tuoda esiin niin vahvasti?

Ehkä sillä halutaan korostaa sitä, että voidaan käydä syömässä vähän fiinimmin ravintolassa miettimättä hi

Mutta eihän ravintolan hintataso korreloi välttämättä millään tavalla ruoan laadun kanssa. Päin vastoin, jollain parin sadan maistelumenulla saat usein vaan liudan jotain kummallisia miniatyyriannoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 50, täällä. Aika pitkälle samaistun. Olisi ainakin teoriassa kiva löytää joku jonka kanssa nauttia esim hyvästä ruoasta ja matkustelusta, mutta intiimiyteen ei oikein enää jaksaisi taipua. En oikein tiedä millainen ystävyys sitten olisi se sopivin, jotenkin ei tunnu olevan deittipalstoille asiaa näillä lähtökohdilla.

Tämä "hyvästä ruoasta" nauttiminen tulee esiin lähes jokaisella miehellä. Siis onko yleistäkin nauttia PAHASTA ruoasta, tai ylipäätään olla syömättä, vai miksi tuota _hyvästä_ ruoasta nauttimista pitää niin hirveästi aina korostaa? Siis onko olemassa naisia jotka haluavat syödä vain pahaa ruokaa, vai miksi tuo on asia mikä pitää tuoda esiin niin vahvasti?

Tarkoitin sillä sitä että ollaan valmiit panostamaan sekä aikaa että rahaa (joita molempia on tässä iässä jo y

No, miksi et sitten sano noin :D? Jokuhan voi oikeasti tykätä vaikka siitä makaronilaatikosta, ja siinä sitten olet sitruunaparsavaahtosi kanssa lol. Näethän jo tässäkin että tällainen superlavea kiertoilmaisu tulkitaan tosi monella tavalla:

- se voi ärsyttävää itsestäänselvyytenä (kukapa pahasta ruoasta nauttisi)

- se voi tarkoittaa fine diningia

- se voi tarkoittaa ylipainoa

- se voi tarkoittaa mättöruoan syömistä ilman huonoa omaatuntoa

Ja varmasti monia muitakin tulkintoja. Eikö keski-ikäinen ihminen voisi jo olla tarpeeksi itsevarma kertoakseen asiat suoraan, ja täsmällisesti?

Vierailija
64/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esivaihdevuodet syö monelta libidon. Toisaalta: biologinen järkevä efekti, lisääntymisaika ohi.

Tämä on hirveää. Minulla on ollut halut jo hyvän aikaa hukassa, yritän tehdä kaikkeni saadakseni ne takaisin. Olisi ihan kauheaa elää loppuelämä ilman seksihaluja. 

Vierailija
65/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kauan keskittynyt elämään täysin omaa elämää, ja täysin syystä...

Nuorempana kiinnostuin miehistä, jollaisia en enää arvosta. Sitä on myös kokemuksen myötä arvot ja arvojärjestys muuttunut asiassa.

En edelleenkään etsi mitään miestä. Nyt kyllä tosin yllätti, kun työpaikalleni sattui mies, jonka kanssa minulla "synkkasi" todella hyvin. Tätä ei ole sattunut usein, mutta kieltämättä oli pitkästä aikaa kiva kokea, että mieskin voi olla noin mukava.

Pidän silti erittäin todennäköisenä, että elämäni jatkuu jatkossakin sinkkuna. Muussa tapauksessa pitäisi sitten todella voida kokea jotakin aiemmin kuvatun kaltaista sielujen sympatiaa.

Vierailija
66/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa mullekin kävis näin!

Halut vaan lisääntyy ja kiinnostun miltei jokaisesta vastaantulevasta kakslahkeisesta. En mitään muuta mietikään kun miehiä. 

Oma mieskin kiinnostaa mutta siis lisäksi muutkin. Vaikea pitää näppinsä erosta ja olen sortunut jo kahdesti...

N43

Vierailija
67/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esivaihdevuodet syö monelta libidon. Toisaalta: biologinen järkevä efekti, lisääntymisaika ohi.

Tämä on hirveää. Minulla on ollut halut jo hyvän aikaa hukassa, yritän tehdä kaikkeni saadakseni ne takaisin. Olisi ihan kauheaa elää loppuelämä ilman seksihaluja. 

Mitä kauheaa siinä on, ettei halua jotain? 

Vierailija
68/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kommentoimasi kirjoittaja, mutta samaistun. Mulle seksi on ollut ainoa asia josta saan fyysistä nautintoa. Alkoholi, ruoka, liikunta, jopa huumeet, eivät tee minulle yhtään mitään. Seksuaalinen halu ja sen täyttäminen on ollut AINOA asia josta fyysisesti saan nautintoa. Sen kun ottaa pois, niin aika ankeaa on, kun mikään muu ei tunnu samalla lailla hyvältä.

Vierailija
69/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee 50v nainen kohta kylään. Panen sitä tossa lattialla.

Vierailija
70/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ihana rauha. Ei tartte kinastella kenenkään kanssa mistään, saa olla ja tehdä kaiken miten ja milloin haluaa, kenenkään tavat ja oleminen ei ota päähän. 

Yhdessähän ei tartte asua.

Seurustelin eron jälkeen kahden miehen kanssa. Molemmat halusivat nopealla tahdilla alkaa elää uusioperhe-elämää ja muuttaa saman katon alle. Luulen, että ajattelivat minun naisena helpottavan heidän lapsiperhearkeaan. Ei kiitos.

Vierailija
71/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kauan keskittynyt elämään täysin omaa elämää, ja täysin syystä...

Nuorempana kiinnostuin miehistä, jollaisia en enää arvosta. Sitä on myös kokemuksen myötä arvot ja arvojärjestys muuttunut asiassa.

En edelleenkään etsi mitään miestä. Nyt kyllä tosin yllätti, kun työpaikalleni sattui mies, jonka kanssa minulla "synkkasi" todella hyvin. Tätä ei ole sattunut usein, mutta kieltämättä oli pitkästä aikaa kiva kokea, että mieskin voi olla noin mukava.

Pidän silti erittäin todennäköisenä, että elämäni jatkuu jatkossakin sinkkuna. Muussa tapauksessa pitäisi sitten todella voida kokea jotakin aiemmin kuvatun kaltaista sielujen sympatiaa.

Ja vaikka tapaisikin sattumalta jonkun jonka kanssa synkkaa, niin isolla todennäköisyydellä on jo pitkässä ja vakaassa avioliitossa.

Ja jos olisi valmis lennosta vaihtamaan minuun, niin kiinnostukseni sammuisi nopeasti, koska voisin olettaa, että minutkin vaihdettaisiin lennosta heti kun suhde arkistuu ja tulee tuore ihastus vastaan. 

Vierailija
72/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kommentoimasi kirjoittaja, mutta samaistun. Mulle seksi on ollut ainoa asia josta saan fyysistä nautintoa. Alkoholi, ruoka, liikunta, jopa huumeet, eivät tee minulle yhtään mitään. Seksuaalinen halu ja sen täyttäminen on ollut AINOA asia josta fyysisesti saan nautintoa. Sen kun ottaa pois, niin aika ankeaa on, kun mikään muu ei tunnu samalla lailla hyvältä.

En tajua mikä ongelma on, jos se seksi ei enää kiinnosta eikä tuo hyvää oloa. Sitten se on nähty ja voi tehdä muuta kivaa. On outoa, jos fyysistä nautintoa ei osaa saada muusta kuin seksistä. On liikuntaa, rentoutusta, masturbointia, hierontaa, saunomista, venyttelyä, ulkoilua, hyvää syömistä, halaamista, vierekkäin köllöttelyä, vaikka mitä. 

Ihminen muuttuu iän myötä. Ei siinä ole mitään pahaa.

Vierailija
73/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varmaan on "outoa", mutta niin se vain mulla on. Mikään hieronta tai haliminen ei ole edes prosenttia siitä huumasta mitä saan/sain seksistä. Besserwisseröinti miten se on "outoa" ei sitä muuta; tai ehkä vaan et itse ole koskaan samanlaista nautintoa kokenut, niin et tiedä mistä jäät paitsi, ja siksi luulet että nuo luettelemasi olisivat verrannollisia.

Vierailija
74/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi välillä kiinnosti vähemmän, nyt taas enemmän. 

N 52

Vierailija
75/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuleehan se kyllästyminen myös siitä jos on vaan saanut tarpeekseen, ei pelkästään biologista hormonien hiipumista :) toivoisin kyllä vielä että voisin ihastua, rakastua. Elämä ei vaan oo pitkiiiiin aikohin heittäny ketään eteen

Vierailija
76/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen eläköön kuten haluaa, mutta on se jotenkin surullista että on tullut niin päähän potkituksi, ettei enää kumppania halua tai seksikään ei enää kiinnosta. Ei nelikymppinen todellakaan ole vanha, hyvin kaukana siitä nykyelämässä. Sen ymmärtäisi jos vaikka 75v sanoisi, että nyt ei kyllä enää jaksa ketään tähän vierelle.

Vierailija
77/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lopetin pitkän parisuhteen jo 20 vuotta sitten avomiehen kanssa ja eipä ole ollut niitä aikoja ikävä millään tavalla enkä ole alkanut seurustelemaan sen jälkeen vaikka moni on yrittänyt. Olen hyvin pärjännyt myös taloudellisesti ja maksanut oman talon ja auton ja rahaa on säästössä, vaikka aviomies silloin erotessa sanoi etten pärjää ilman häntä. Nautin omasta rauhallisesta elämästä, kukaan ei ole arvostelemassa eikä kitisemässä eikä ketään tarvitse passata eikä olla mieliksi. Kerran eräs vanhempi nainen sen niin osuvasti sanoikin, ettei hän tarvitse elämäänsä riippakiveä. 

Vierailija
78/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no tuleehan se kyllästyminen myös siitä jos on vaan saanut tarpeekseen, ei pelkästään biologista hormonien hiipumista :) toivoisin kyllä vielä että voisin ihastua, rakastua. Elämä ei vaan oo pitkiiiiin aikohin heittäny ketään eteen

haluan painottaa vielä tuota sanaa pitkiiiiiiiin :D

Vierailija
79/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kommentoimasi kirjoittaja, mutta samaistun. Mulle seksi on ollut ainoa asia josta saan fyysistä nautintoa. Alkoholi, ruoka, liikunta, jopa huumeet, eivät tee minulle yhtään mitään. Seksuaalinen halu ja sen täyttäminen on ollut AINOA asia josta fyysisesti saan nautintoa. Sen kun ottaa pois, niin aika ankeaa on, ku

Olen itsekin nauttinut seksistä paljon ja ajoittain nautin edelleen, mutta elämässä on muitakin nautintoja. On aika säälittävä ajatus, että ihmisen pitäisi olla hautaan asti joku kyltymätön panokone. Ei tarvitse. Ei siinä ole mitään epänormaalia. Seksuaalisuus on pitkälti hormonitoimintaa. Kun se muuttuu, muuttuu seksuaalisuuskin, niin naisilla kuin miehillä. Sellaisia me olemme.

Vierailija
80/131 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa vielä miehet, seksi ja mahdollinen parisuhde. Ei halut ole enää yhtä voimakkaina kuin nuorena, mutta on ne tallella.

X-rouva 46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän