Ikää 40+ ja miehet ei enää kiinnosta
Johtuuko iästä vai mistä, mutta miehet tai parisuhteen etsiminen ei kiinnosta enää yhtään. Välillä tulee jopa treffikutsuja, mutta en tiedä miksi jaksaisin vaivautua. Itsekseen on niin helppoa. Muut kokeneet samaa?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Silmiinpistävää näiden joidenkin naisten kommentit että miehissä on kaikissa vikaa. Voisi se peilikin hyvä katsastaa edes joskus?
Mikään ei ole niin helppoa, kuin syyttää vastakkaista sukupuolta kaikista omista ongelmista. Todella säälittävää.
Itse haluaisin käydä ravintoloissa, leffassa matkoilla ym. Mutta olen pienituloinen ja erakko. Ei ystäviä. Sen takia miehen vielä haluaisin. En välttämättä seksiin, ainakaan kovin usein. Tuntuu vaan että miehet haluavat vaan pelkkää seksiä. Oon siis eronnut pitkästä liitosta ja nyt sinkku
"Alkaa olla todella incel tason ruikutusta nämä sun jutut. Mitä hyötyä sinun on ulista netissä päivästä toiseen siitä kuinka per*eestä miehet ovat.
Olet todellinen luuseri. Aloita vaikka puutarhanhoito, tai lenkkeily, tai mene vaikka avoimeen yliopistoon opiskelemaan. Tee jotain, hyvänen aika, äläkä vain ulise."
Kuntoilen ja opiskelen, töiden lisäksi. Tämän ketjun aiheena on kuitenkin kiinnostuksen loppuminen miehiin, ei muut elämän osa-alueet.
Me naissinkut, jotka itse valitsemme olla tyytymättä kädenlämpöisiin suhteisiin eroamme monella muullakin tavalla incel-miehistä. Viestilläsi osoitit oman epäkypsyytesi. Miksi edes kommentoit, kun et ole nainen?
"Niinpä. Ja tähän ikään (44) mennessä todellakin myönnän että en osaa näitä tunnistaa; siksi en uskallakaan enää lähteä mihinkään, koska jos en aiemmin osannut tunnistaa valehtelua, miksi osaisin vastakaan. Jos minua on pystytty huijaamaan pahimmillaan vuosia, niin yhtä hyvin se voi tapahtua uudestaankin. Olen kai liian hyväuskoinen ja ymmärtäväinen - ja jos/kun nyt katkon yritelmät ekasta "punaisesta lipusta" niin mikään ei etene paria viestiä pidemmälle ... Ja kuten sanot, jos katsoo merkkejä läpi sormien, onkin sekin oma vika. "
Samaistun tähän kirjoittajaan. Kun aloin olla tarkempi keitä päästän lähelleni, aloin nähdä punaisia lippuja kaikissa miehissä. Joidenkin kohdalla se saattoi olla ylireagointia, mutta minkäs teet jos vastaavanlainen asia on aiemmin osoittautunut oikeaksi ongelmaksi, niin eipä sitä huvita montaa kertaa ottaa riskiä saman virheen toistamisesta yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
"Alkaa olla todella incel tason ruikutusta nämä sun jutut. Mitä hyötyä sinun on ulista netissä päivästä toiseen siitä kuinka per*eestä miehet ovat.
Olet todellinen luuseri. Aloita vaikka puutarhanhoito, tai lenkkeily, tai mene vaikka avoimeen yliopistoon opiskelemaan. Tee jotain, hyvänen aika, äläkä vain ulise."
Kuntoilen ja opiskelen, töiden lisäksi. Tämän ketjun aiheena on kuitenkin kiinnostuksen loppuminen miehiin, ei muut elämän osa-alueet.
Me naissinkut, jotka itse valitsemme olla tyytymättä kädenlämpöisiin suhteisiin eroamme monella muullakin tavalla incel-miehistä. Viestilläsi osoitit oman epäkypsyytesi. Miksi edes kommentoit, kun et ole nainen?
Anteeksi että tulin tänne femcel naisten kaikukammioon kritisoimaan tätä teidän loputonta miesten syyttämistä siitä että olette itse epäonnistuneet elämässänne.
Poistun nyt tästä ketjusta, jotta voitte jatkaa rauhassa miesten syyttämistä omista henkilökohtaisista ongelmistanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako naiset?
Jos olet aiemmin ollut kiinnostunut seksistä, mutta nyt seksiviettisi on kadonnut täysin (eli ei kiinnosta miehet eikä naiset), niin todennäköisin syy lienee että hormonitoimintasi on jotenkin tuhoutunut tai mennyt sekaisin.
Ei ole normaalia että 40v ihminen menettää täysin kiinnostuksensa seksiin, aseksuaalit tietenkin pois lukien.
No minua kiinnostaa kyllä seksi itseni kanssa. En tarvitse siihen toista osapuolta.
N43
Ok. Jos sinulle riittää se että vedät käteen, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Silmiinpistävää näiden joidenkin naisten kommentit että miehissä on kaikissa vikaa. Voisi se peilikin hyvä katsastaa edes joskus?
Niin. Minun vikani on kai se että olen antanut kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden, ja jopa tullut näköjään itse iskeneeksi niitä joille sitten kelpaan suhteeseen, vaikka oikeasti haluaisivat "parempaa". Ja se ei sitten jää huomaamatta. Viimeisimmässäkin olin se kaksoisleukainen läski valas, jota mies veti turpiin ja haki selän takana nuorempia seksikkäitä instapimuja, vaikkei omatkaan rahkeet riitä sille tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Minun vikani on kai se että olen antanut kaikille kiinnostuneille mahdollisuuden, ja jopa tullut näköjään itse iskeneeksi niitä joille sitten kelpaan suhteeseen, vaikka oikeasti haluaisivat "parempaa". Ja se ei sitten jää huomaamatta. Viimeisimmässäkin olin se kaksoisleukainen läski valas, jota mies veti turpiin ja haki selän takana nuorempia seksikkäitä instapimuja, vaikkei omatkaan rahkeet riitä sille tasolle.
Vaikka olen itse mies ja suhtaudun omien kokemusteni takia nykyään ÄÄRIMMÄISEN kyynisesti naisiin, niin koin voimakasta myötätuntoa kun luin viestisi. Kenenkään ei pitäisi joutua kokemaan tuollaista kohtelua, on uskomatonta miten paskamaisesti jotkut miehet kykenevät kohtelemaan kumppaniaan (jos he edes näkevät naisen kumppanina, ehkä kuitenkin enemmän omaisuutena).
Ihmiset osaa olla todella paskamaisia.
"Anteeksi että tulin tänne femcel naisten kaikukammioon kritisoimaan tätä teidän loputonta miesten syyttämistä siitä että olette itse epäonnistuneet elämässänne.
Poistun nyt tästä ketjusta, jotta voitte jatkaa rauhassa miesten syyttämistä omista henkilökohtaisista ongelmistanne. "
Jälleen yksi esimerkki miehen agressiivisesta, itsekeskeisestä ja kehittymättömästä ajattelusta. Nainen on siis epäonnistunut elämässään, jos parisuhteet eivät ole toimineet tai ne eivät muuten vaan (enää) kiinnosta? Voi kuulkaa. Kysehän on nimenomaan siitä, että meillä naisilla on elämässä paljon muitakin, kiinnostavampia asioita kuin miehet ja seksi, ja meillä on rima korkealla koska meillä itsellämme on asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 41v ja sama juttu; ei kiinnostaisi enää seksi. Olen kuitenkin muutoin todella onnellisessa avioliitossa, joten mieheni vuoksi sitä jaksan. Varmaan seuraavan 10v aikana myös miehelle tapahtuu ikään liittyvä halujen hailuminen ja olemme enemmän tasapainossa tämän asian kanssa.
Niin. Olen 55 ja lipido on yhä kuin nuorella pojalla. Panisin päivittäin, mutta vaimo ei sitä enää jaksa, niinpä meillä on sovittu että saan seksiä kahdesti viikossa ja tämä toimii ihan hyvin. Vaimo on saman ikäinen.
Niinpä. Jos nainen 41:n mies on samanikäinen kanssaan,voi miehellä olla haluja vielä yli 20 vuottakin. On siinä kestämistä rouvalla.
Mullakaan ei kiinnosta ja miksi tarvisikaan? On mukava, kun voi itse matkustaa minne haluaa ja harrastaa ystävien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako naiset?
Jos olet aiemmin ollut kiinnostunut seksistä, mutta nyt seksiviettisi on kadonnut täysin (eli ei kiinnosta miehet eikä naiset), niin todennäköisin syy lienee että hormonitoimintasi on jotenkin tuhoutunut tai mennyt sekaisin.
Ei ole normaalia että 40v ihminen menettää täysin kiinnostuksensa seksiin, aseksuaalit tietenkin pois lukien.
Eikös tuossa iässä juuri ole luonnollista, että seksihalut hiipuu kun lisääntymisikä loppuu? Ei luonnossakaan naaraseläimet huvikseen parittele ilman lisääntymistarkoitusta
Sama mulla mutta toisinpäin. Olen yli 40v eikä naiset kiinnost yhtään (eikä miehet kun kuitenkin joku sanoisi siitä)
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla mutta toisinpäin. Olen yli 40v eikä naiset kiinnost yhtään (eikä miehet kun kuitenkin joku sanoisi siitä)
Ja olen siis mies
Olin 48 kun rakastuin ekaa kertaa. Se oli kuin olisin saanut toisen elämän.
Pelkän parisuhteen takia en olisi parisuhteeseen enää ryhtynyt. Mutta rakkauden? Ei mulla aidosti ollut edes vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tätä enemmänkin liikkeellä? Olen 40v mies ja naiset kiinnostavat vielä yhtä paljon kuin 15-vuotiaanakin.
No sen ymmärrän, jos pitkistä parisuhteista "päässeet" eivät enää halua toista ihmistä omaan kämppäänsä asumaan, mutta...
vielähän meidän ikäisissä luulisi olevan virtaa keskusteluihin, halaamiseen, tanssimiseen ja panemiseen sillä tavalla, että rapa roiskuu.
No suurin osa täällä on elämäänsä kyllästyneitä, mt-ongelmaisia, niin arvaahan sen, millaisia kommentteja tulee enimmäkseen. Vauvapalstan ulkopuolinen elämä onkin sitten ihan eri.
Ei halua "ihan ok" -parisuhteeseen = mt-ongelmainen?
Kyllä.
Pitäisikö sinun mennä terapiaan työstämään ongelmiasi sen sijaan että tuputat niitä normaaleina tapoina ajatella sinua terveemmille ihmisille?
Inkkelinaiset ovat kokoontuneet! 🤭😂🤣
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Myös varatut 🤮
T32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaako naiset?
No minua kiinnostaa kyllä seksi itseni kanssa. En tarvitse siihen toista osapuolta.
N43
Ok. Jos sinulle riittää se että vedät käteen, niin mikäs siinä.
Miksi se ei riittäisi? Itse olen mies ja naiselle ei ole tarvetta koska käsi ajaa saman asian.
Niinpä. Ja tähän ikään (44) mennessä todellakin myönnän että en osaa näitä tunnistaa; siksi en uskallakaan enää lähteä mihinkään, koska jos en aiemmin osannut tunnistaa valehtelua, miksi osaisin vastakaan. Jos minua on pystytty huijaamaan pahimmillaan vuosia, niin yhtä hyvin se voi tapahtua uudestaankin. Olen kai liian hyväuskoinen ja ymmärtäväinen - ja jos/kun nyt katkon yritelmät ekasta "punaisesta lipusta" niin mikään ei etene paria viestiä pidemmälle ... Ja kuten sanot, jos katsoo merkkejä läpi sormien, onkin sekin oma vika.