Ikää 40+ ja miehet ei enää kiinnosta
Johtuuko iästä vai mistä, mutta miehet tai parisuhteen etsiminen ei kiinnosta enää yhtään. Välillä tulee jopa treffikutsuja, mutta en tiedä miksi jaksaisin vaivautua. Itsekseen on niin helppoa. Muut kokeneet samaa?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Mies, 50, täällä. Aika pitkälle samaistun. Olisi ainakin teoriassa kiva löytää joku jonka kanssa nauttia esim hyvästä ruoasta ja matkustelusta, mutta intiimiyteen ei oikein enää jaksaisi taipua. En oikein tiedä millainen ystävyys sitten olisi se sopivin, jotenkin ei tunnu olevan deittipalstoille asiaa näillä lähtökohdilla.
Voin kuvitella ilmoituksen laatimisen haasteellisuuden tässä libidovetoisten liskoaivojen maailmassa. Platoninen rakkaussuhde, jossa matkustellaan kivoissa kohteissa, laitetaan yhdessä ihanaa ruokaa/käydään ravintoloissa syömässä. Itse haluaisin myös ajoittain jakaa kulttuurielämyksiä kuten teatteria, konsertteja ja museoita/kirkkoja. Voisin myös tykätä kuunnella vanhanaikaisesti musiikkia albumi kerrallaan. Tylsää? Ehkä - aina ei voi voittaa.
Kyllä. Siksi siirryin naisiin. Bi-nainen
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ihana rauha. Ei tartte kinastella kenenkään kanssa mistään, saa olla ja tehdä kaiken miten ja milloin haluaa, kenenkään tavat ja oleminen ei ota päähän.
Yhdessähän ei tartte asua.
Mulla myös sama. On haluja kyllä jäljellä, mutten siihenkään miestä kaipaa. Olen vaan niin suhteiden puhki kuluttamisen jäljiltä.
43v.
Toimii se toisinkin päin. Mies ikää 40v ja ei jaksa kiinnostaa naiset enää. Kiva niitä on katsella, mutta mitään suhdetta en kerta kaikkiaan haluaisi. Seksiä tekee silti mieli melko usein. Testot tuli mitattua ja on hyvät. Teen mieluummin omia asioita omassa aikataulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, 50, täällä. Aika pitkälle samaistun. Olisi ainakin teoriassa kiva löytää joku jonka kanssa nauttia esim hyvästä ruoasta ja matkustelusta, mutta intiimiyteen ei oikein enää jaksaisi taipua. En oikein tiedä millainen ystävyys sitten olisi se sopivin, jotenkin ei tunnu olevan deittipalstoille asiaa näillä lähtökohdilla.
Voin kuvitella ilmoituksen laatimisen haasteellisuuden tässä libidovetoisten liskoaivojen maailmassa. Platoninen rakkaussuhde, jossa matkustellaan kivoissa kohteissa, laitetaan yhdessä ihanaa ruokaa/käydään ravintoloissa syömässä. Itse haluaisin myös ajoittain jakaa kulttuurielämyksiä kuten teatteria, konsertteja ja museoita/kirkkoja. Voisin myös tykätä kuunnella vanhanaikaisesti musiikkia albumi kerrallaan. Tylsää? Ehkä - aina ei voi voittaa.
Platoninen suhde naiseen ainakin minun näkökulmasta huonoin mahdollinen diili. En ikinä alkaisi. Mies 41v
Vierailija kirjoitti:
Oma mies kiinnostaa kyllä, on kiinnostanut jo 20 vuotta. Uusi mies ei enää kiinnostaisi.
Muakin kiinnostaa vain sun oma mies, kiinostanut jo 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "hyvästä ruoasta" nauttiminen tulee esiin lähes jokaisella miehellä. Siis onko yleistäkin nauttia PAHASTA ruoasta, tai ylipäätään olla syömättä, vai miksi tuota _hyvästä_ ruoasta nauttimista pitää niin hirveästi aina korostaa? Siis onko olemassa naisia jotka haluavat syödä vain pahaa ruokaa, vai miksi tuo on asia mikä pitää tuoda esiin niin vahvasti?
Ehkä sillä halutaan korostaa sitä, että voidaan käydä syömässä vähän fiinimmin ravintolassa miettimättä hi
Hmm, olisiko noin? En ymmärrä sitten miksi se pitää noin kiertoteitse ilmaista, miksi ei voi sanoa harrastavansa fine dining:ia... Mulle kun tulee aina tosi yksinkertainen kuva tuosta, sama kuin joku kertoisi nauttivansa hengittämisestä ja hyvistä yöunista (hello captain obvious). Ts miksi turhaan listata asioita jotka eivät oikeasti kerro yhtään mitään, vaan jotka pätevät noin 99% ihmisistä.
Mutta joo, kiertoilmaisujen käyttäjät ärsyttävät minua jopa enemmän, joten jatkossakin ohitan nämä :D
Hyvästä ruoasta nauttiminen on kiertoilmaisu sille et olen vähän pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies nukkuu tuossa vieressä. Kohta heräillään molemmat, tuon aamukahvit sänkyyn. Rakastelemme ja niin voi taas yksi ihana parisuhdepäivä alkaa <3
Kun mä juon aamukahvit, niin johan alkaa suoli soimaan. Kiire tulee paskalle, eikä kyllä käy rakastelu mielessäkään.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän alkaa elämä pyörimään paskantamisen tai ummetuksen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "hyvästä ruoasta" nauttiminen tulee esiin lähes jokaisella miehellä. Siis onko yleistäkin nauttia PAHASTA ruoasta, tai ylipäätään olla syömättä, vai miksi tuota _hyvästä_ ruoasta nauttimista pitää niin hirveästi aina korostaa? Siis onko olemassa naisia jotka haluavat syödä vain pahaa ruokaa, vai miksi tuo on asia mikä pitää tuoda esiin niin vahvasti?
Minä näkisin niin että tuolla tarkoitetaan sitä ettei mikään kovin neuroottinen ruokavalio/painontarkkailu oikein kiinnosta. Että saa vetää mättöä kun siltä tuntuu. Itsekin saattaisin käyttää tuollaista vihjeenä ettei minusta kannata kiinnostua kenenkään rahkapetterin tai muuten minun painoani ja ruokavaliotani tarkkailevan, kuten edellinen ex oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin sillä sitä että ollaan valmiit panostamaan sekä aikaa että rahaa (joita molempia on tässä iässä jo ylimääräistä) laadukkaan, kehittyneemmän ruoan laittoon, tai ravintolassa käymiseen. Toisille riittää einesruika tai yksinkertainen kotiruoka (tyyliin sikanautajauheliha, kermaa ja perunaa...) päivästä toiseen, telkkarin edessä nautittuna mahdollisimman pikaisesti kukin yksinään. Se ei edusta minulle hyvästä ruoasta nauttimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun harrastukseni on pahan ruoan tekeminen. Olen siinä niin luonnonlahjakkuus, että olen harkinnut alkavani järjestää kokkikursseja teemalla "näin valmistat loistavista raaka-aineista aivan järkyttävää moskaa 👌"
Vierailija kirjoitti:
Olen 41v ja sama juttu; ei kiinnostaisi enää seksi. Olen kuitenkin muutoin todella onnellisessa avioliitossa, joten mieheni vuoksi sitä jaksan. Varmaan seuraavan 10v aikana myös miehelle tapahtuu ikään liittyvä halujen hailuminen ja olemme enemmän tasapainossa tämän asian kanssa.
Niin. Olen 55 ja lipido on yhä kuin nuorella pojalla. Panisin päivittäin, mutta vaimo ei sitä enää jaksa, niinpä meillä on sovittu että saan seksiä kahdesti viikossa ja tämä toimii ihan hyvin. Vaimo on saman ikäinen.
Mä olen 43 ja edelleen kiinnostaa miehet ihan yhtä paljon, ihastun helposti ja varsinkin nuorten miesten seurassa käyn kuumana. Yksilöllistä taitaa olla tämä, mulla ei ainakaan ole mitään esivaihdevuosioireitakaan, joten silläkin on varmaan merkitystä.
Tuo seksihalujen hiipuminen on hyvin yksilöllisyä mutta mies jolla testotasot on ikätasollaan ns. normaalit tasot kyllä haluaa seksiä jatkossakin ja sinne 70v asti jopa päällekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Platoninen suhde naiseen ainakin mi
Onnittelut. Olet saanut kiinni siitä, miltä perinteinen heteroavioliitto tuntuu suurimmasta osasta naisia: huonoin mahdollinen diili.
Juu, sama.
En ole vielä eronnut, mutta mikään miehissä ei enää kiinnosta. Ylikasvuisia epäluotettavia kakaroita kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies kiinnostaa kyllä, on kiinnostanut jo 20 vuotta. Uusi mies ei enää kiinnostaisi.
Muakin kiinnostaa vain sun oma mies, kiinostanut jo 15 vuotta.
Aika pitkään olet ollut kiinnostunut tuon toisen kommentoijan miehestä?
Ehkä sillä halutaan korostaa sitä, että voidaan käydä syömässä vähän fiinimmin ravintolassa miettimättä hintoja.
-eri